• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Macavity schreef:
    (...)

    Mijn konijn is vandaag gestorven. Seems like no big deal, maar ik ben 16 jaar oud en was 8 toen het beestje bij ons kwam wonen. Toen onze hond dood ging een aantal jaar geleden, is dit beestje er altijd geweest, en is echt mijn beste vriendje... Feels like shit. It's not fair.


    Awh, wat vreselijk naar voor je. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Macavity schreef:
    (...)

    Mijn konijn is vandaag gestorven. Seems like no big deal, maar ik ben 16 jaar oud en was 8 toen het beestje bij ons kwam wonen. Toen onze hond dood ging een aantal jaar geleden, is dit beestje er altijd geweest, en is echt mijn beste vriendje... Feels like shit. It's not fair.


    I know the feeling. Ik heb gezien hoe een van mijn huisdieren is overleden, twee jaar geleden, iedereen was dol op het beestje. Ik heb vreselijke dingen gezien toen. Een stuiptrekkende, bloed ophoestende kat. Vreselijk :c
    Heel veel sterkte het met verwerken, ik vind het echt heel rot voor je.


    26 - 02 - '16

    Alayne schreef:
    (...)
    Damn, ik moet echt een bedrijfje opstarten. Ik doe 't alleen voor GELD $.$


    Aahw ;(
    Dan moet ik helaas ''nee'' zeggen, want ik ben blut..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Je verdient gemiddeld €11,- per uur of €33,- per huis, ik weet niet zeker meer. Gemiddeld maak je drie uur schoon.

    Hmm, maar ik laat wel rozenblaadjes achter...


    "I shut my eyes in order to see.'

    How do you walk with your head up high..


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    I know the feeling. Ik heb gezien hoe een van mijn huisdieren is overleden, twee jaar geleden, iedereen was dol op het beestje. Ik heb vreselijke dingen gezien toen. Een stuiptrekkende, bloed ophoestende kat. Vreselijk :c
    Heel veel sterkte het met verwerken, ik vind het echt heel rot voor je.


    Dankjewel


    Miep

    Alayne schreef:
    (...)
    Hmm, maar ik laat wel rozenblaadjes achter...


    Dan maak je verlies, dus bij een groothandel inkope. Maar het goedhouden kost weer verkoeling en door de goede inkoop, koop je veel in, dus je hebt een complete koelkluis nodig. Kost geld opzich en geld in ksten. Voor huur betaal je ook, dus ik zou maar een dealtje sluiten met iemand voor je rozenblaadjes. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nu heb je niet gebeld :(


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Dan maak je verlies, dus bij een groothandel inkope. Maar het goedhouden kost weer verkoeling en door de goede inkoop, koop je veel in, dus je hebt een complete koelkluis nodig. Kost geld opzich en geld in ksten. Voor huur betaal je ook, dus ik zou maar een dealtje sluiten met iemand voor je rozenblaadjes. (cat)

    Maar ik moet wel een beetje investeren! Later draai ik met dikke winst.

    Over de rozenblaadjes, suggesties? 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    You're so mean
    When you talk
    About yourself
    You were wrong


    26 - 02 - '16

    Alayne schreef:
    (...)
    Maar ik moet wel een beetje investeren! Later draai ik met dikke winst.

    Over de rozenblaadjes, suggesties? 8)


    Onderwereld kan je helpen, maar hou het bij vage contacten, schat, voor je het weet zit je tot je nek in de stront. (cat) Dus: ga vrijwilligerswerk doen op een sportvereniging waar ze een koelkluis hebben en vraag of je daar zo nu en dan rosenblaadjes mag koelen. Of je maakt in je eigen vriezer eenaparte ruimte ervoor, maar dan kun je alleen kleinschalig inkopen en das duur.
    Tja, over die winst kan ik alleen zeggen: schoonmakers kunnen ook het beddengoed viesmaken. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nooo, onweer.


    You are beautiful, you are love.

    DarkSavior schreef:
    Het zal niet meer duren totdat het grootste gedeelte van Quizlet bestaat uit mensen de "normaal" zijn en de aparte mensen in de minderheid zijn T_T

    GOFFERDOMME de puist onder m'n neus is alles behalve normaal!!!!!!1!!
    (huil)(huil)(huil)(huil)


    No growth of the heart is ever a waste

    Gá weg! Ik heb je fucking adapter niet!


    26 - 02 - '16

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Onderwereld kan je helpen, maar hou het bij vage contacten, schat, voor je het weet zit je tot je nek in de stront. (cat) Dus: ga vrijwilligerswerk doen op een sportvereniging waar ze een koelkluis hebben en vraag of je daar zo nu en dan rosenblaadjes mag koelen. Of je maakt in je eigen vriezer eenaparte ruimte ervoor, maar dan kun je alleen kleinschalig inkopen en das duur.
    Tja, over die winst kan ik alleen zeggen: schoonmakers kunnen ook het beddengoed viesmaken. (cat)

    Of ik emigreer naar een koeler land waarbij mijn tuin als vriezer dient, hm... Ik weet niet of de onderwereld nu de juiste plek is voor rozenblaadjes, ietwat te liefdevol.


    "I shut my eyes in order to see.'