• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alayne schreef:
    (...)
    Well, ik blijf erbij :Y) En zo erg zou 't niet moeten zijn als je je eens laat gaan.


    Stel je voor dat iedereen dat even doet.


    Your make-up is terrible

    Macavity schreef:
    (...)

    Wat versta je onder normaal? Nu ben ik nieuwsgierig

    Nou ja, normaal. Ik bedoelde meer die mensen die je tegenwoordig over straat ziet lopen. Blackberry sletjes en dat soort mensen. Als die Quizlet ontdekken en hier massaal op komen ben ik weg hoor. Ik zou me elke dag dood ergeren aan die mensen en waarschijnlijk veel ruzie met ze hebben :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou ja, normaal. Ik bedoelde meer die mensen die je tegenwoordig over straat ziet lopen. Blackberry sletjes en dat soort mensen. Als die Quizlet ontdekken en hier massaal op komen ben ik weg hoor. Ik zou me elke dag dood ergeren aan die mensen en waarschijnlijk veel ruzie met ze hebben :Y)


    Ik begrijp je helemaal (:
    Nickelson jasjes, nepnagels die eng zijn, ja, haha. Daar heb ik mijn proefcolumn over geschreven. Een type mens. Ik kan ook niet tegen mensen die hielen likken en nooit eens een eigen mening durven te geven, dat kan ik niet waarderen.


    Miep

    Oh, ga je me nu serieus commentaar geven omdat ik een schrijffout heb staan in die taak? Sorry hoor, maar jij hebt geen vinger uitgestoken, dus wees blij dat het een 9/10 is. -.-


    Take me to wonderland

    Macavity schreef:
    (...)

    Ik begrijp je helemaal (:
    Nickelson jasjes, nepnagels die eng zijn, ja, haha. Daar heb ik mijn proefcolumn over geschreven. Een type mens. Ik kan ook niet tegen mensen die hielen likken en nooit eens een eigen mening durven te geven, dat kan ik niet waarderen.


    Agreed.
    Ik kan eigenlijk ook niet tegen van die mensjes die nep blond haar hebben en zich kleden in panterprintjes en hun bh-bandjes heel zichbaar hebben of giga inkijk.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Agreed.
    Ik kan eigenlijk ook niet tegen van die mensjes die nep blond haar hebben en zich kleden in panterprintjes en hun bh-bandjes heel zichbaar hebben of giga inkijk.

    Oh bah hou op. Ik ga hier bijna over mijn nek.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 22:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Oh bah hou op. Ik ga hier bijna kotsen.


    Oke, I'll shut up right now.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Agreed.
    Ik kan eigenlijk ook niet tegen van die mensjes die nep blond haar hebben en zich kleden in panterprintjes en hun bh-bandjes heel zichbaar hebben of giga inkijk.


    God, ja. Ugh
    Mijn mening verwoord (:


    Miep

    Jeugdherinneringen ophalen door naar Kikx, M-Kids en X!nk te luisteren.


    We need a bigger boat.

    Pabiloso schreef:
    Die twee jongetjes zijn nog steeds niet gevonden. Die moeder, die arme moeder. .___.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cas schreef:
    (...)

    Stel je voor dat iedereen dat even doet.

    Ik wist dat iemand dat zou zeggen ^^ Meestal lost het zich vanzelf wel op. Hier wordt het bijna afgedaan als een misdaad. Ikzelf vind dat men er weleens wat luchtiger onder mag zijn (: Maar, afijn. Zo denk ik erover ^^ Ik kan me heus wel indenken dat het vervelend is, maar de teugels af en toe een beetje laten vieren zou niet verkeerd zijn. MAAR, vóórdat ik weer off-topic ga, hier laat ik het bij (: Ik ben gewoon 'n beetje gepikeerd en koppig en niet meer zo'n 'trouwe' Quizletter als vroeger. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    HOLY FUCK.
    Weet iemand of je een melding bij een mod mag maken als iemand een reactie maakt die hard is in een bepaalde situatie en bijna disrespectloos?
    Mijn konijn is overleden, waar ik echt kapot van ben, heeft iemand dan het recht zo te reageren?:

    Slaap konijntje slaap, daar buiten loopt een kat. Een kat die je wilt eten die vermoord je zo snel- HO STOP DIT WERKT NIET.
    Ik heb geen ervaring met konijnen, alleen met katten. Volgensmij heb ik zelfs het konijn van de tante vermoord o.O Ik denk dat ík hdt hokje niet goed had dicht gedaan en dat ie daarom dood voor de deur lag... Oepsss. ACHJA IK WAS NOG 4/5/6.
    Waarschuwing voor iedereen met konijnen en andere knaagdieren: laat mij niet in de buurt komen binnen een straal van 10 meter (voor de zekerheid vijf er bij)


    Miep

    Macavity schreef:
    HOLY FUCK.
    Weet iemand of je een melding bij een mod mag maken als iemand een reactie maakt die hard is in een bepaalde situatie en bijna disrespectloos?
    Mijn konijn is overleden, waar ik echt kapot van ben, heeft iemand dan het recht zo te reageren?:
    (...)


    Who did that?!
    I'll kill it, with fire.


    26 - 02 - '16

    Macavity schreef:
    HOLY FUCK.
    Weet iemand of je een melding bij een mod mag maken als iemand een reactie maakt die hard is in een bepaalde situatie en bijna disrespectloos?
    Mijn konijn is overleden, waar ik echt kapot van ben, heeft iemand dan het recht zo te reageren?:
    (...)

    Gewoon even een mod PB'en, kan je altijd doen ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cyborg schreef:
    (...)

    Who did that?!
    I'll kill it, with fire.


    Ik vind dit, met alle respect niet normaal. Ik ga die reactie zo verwijderen. Melden of niet?


    Miep