• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alayne schreef:
    (...)
    Of ik emigreer naar een koeler land waarbij mijn tuin als vriezer dient, hm... Ik weet niet of de onderwereld nu de juiste plek is voor rozenblaadjes, ietwat te liefdevol.


    Zweden of soek een gletser in Zwitserland. Of je hackt een multimiljonair met een achterdochtig boekhouden, laat het geld op rekeningen zetten in Zwitserland via de Kaaimaneilanden en je bent rijk genoeg om een koelcel te hebben voor de rest van je leven. Just mentioning.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Will I ever be able to live without fear and fright?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 22:21 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Zweden of soek een gletser in Zwitserland. Of je hackt een multimiljonair met een achterdochtig boekhouden, laat het geld op rekeningen zetten in Zwitserland via de Kaaimaneilanden en je bent rijk genoeg om een koelcel te hebben voor de rest van je leven. Just mentioning.

    Hahah, mocht ik eens die ambitie hebben, dan weet ik je te vinden ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alayne schreef:
    (...)
    Hahah, mocht ik eens die ambitie hebben, dan weet ik je te vinden ^^


    Nâh, daarvoor moet je Lisbeth Salander vragen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Die gesprekken kunnen ook in GB.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Nâh, daarvoor moet je Lisbeth Salander vragen.

    Ah, de Millenium-trilogie. :Y) Will do.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alayne schreef:
    (...)
    Ah, de Millenium-trilogie. :Y) Will do.


    You bet. C: Ze is mijn fictieve held. Ik heb mijn kapsel op haar geïnspireerd.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bran schreef:
    Die gesprekken kunnen ook in GB.

    Toevallig aangemeld voor de modverkiezing? :'D

    Soms laat je je wel even gaan ^^ Het hoeft niet allemaal zo binnen de lijntjes :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    En nu weer mooi on-topic. De rest kan verder besproken worden in gb of pb.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lirio schreef:
    (...)

    Toch wel, en die opmerking hoefde ook niet (:

    Misschien niet (: Maar een wit voetje halen ook niet. En nee, ik ben van mening dat het niet zo binnen de lijntjes hoeft, maar dat vond ik al tijdens de periode dat ik zelf mod was ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wilde helemaal geen wit voetje halen, het is gewoon irritant als het hele topic ondergespamt wordt met berichten die net zo goed in GB kunnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alayne schreef:
    (...)
    Misschien niet (: Maar een wit voetje halen ook niet. En nee, ik ben van mening dat het niet zo binnen de lijntjes hoeft, maar dat vond ik al tijdens de periode dat ik zelf mod was ^^


    Dat deed ze enkel omdat er geen mod was, waarna ze me gewoon verwittigde. Plus, het ging ook al enkele pagina's off-topic he ^^

    OT: darn, toch niet vroeger gaan slapen.. Njah, gelukkig morgen niet te druk. &ik moet echt eens leren typen :')

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 22:35 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bran schreef:
    Ik wilde helemaal geen wit voetje halen, het is gewoon irritant als het hele topic ondergespamt wordt met berichten die net zo goed in GB kunnen.


    Precies. *O*


    Your make-up is terrible

    Lirio schreef:
    (...)

    Dat deed ze enkel omdat er geen mod was, waarna ze me gewoon verwittigde. Plus, het ging ook al enkele pagina's off-topic he ^^

    OT: darn, toch niet vroeger gaan slapen.. Njah, gelukkig morgen niet te druk. &ik moet echt eens leren typen :')

    Well, ik blijf erbij :Y) En zo erg zou 't niet moeten zijn als je je eens laat gaan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Die twee jongetjes zijn nog steeds niet gevonden. Die moeder, die arme moeder. .___.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife