• Ik heb dus een nieuwe badpak of bikini hebben voor de zomermaanden en dus heb ik de monokini gevonden :)

    Maar nu heb drie gevonden waarvan twee alleen de kleur verschilt.

    Monokini één!
    Monokini twee!
    Monokini drie!

    Dus ik weet niet echt welke dus misschien kunnen jullie me een beetje verder helpen?

    Andere ideeën mogen natuurlijk ook :)

    Meer dan welkom zelfs!


    Groetjes Sharon


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Merrow schreef:
    Als ik voor een monokini zou gaan, zou ik eerder iets zoals dit nemen. Ik vind de drie in je post behoorlijk... hoe zal ik het netjes verwoorden... slettig. Nu, met monokini's vind ik dat toch zoiezo al snel - met uitzonderingen - en daarbij moet je het lichaam hebben waarbij het staat. Bij dat laatste kan ik natuurlijk niet oordelen, aangezien ik niet weet hoe je eruit ziet XD

    En als je dan toch echt één van de drie wilt, dan zou ik - net als al m'n voorgangers - voor de eerste gaan.



    Heel mooi maarre probleempje?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Daar heb ik gekeken maar ik ben bang dat je die nog ziet :/


    Je kunt ze altijd nog terug sturen, mocht je het zien en je krijgt dat gewoon je geld terug.
    Of kijk even bij de badpakjurken.

    Helaas voor jou zijn de zwemspullen juist wat meer gericht op de inkijk, omdat dit wordt geassocieerd met sexy.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 22:29 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)

    Je kunt ze altijd nog terug sturen, mocht je het zien en je krijgt dat gewoon je geld terug.


    Dat is wel fijn :)

    bedank voor de tip!(flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind ze allemaal niet geweldig, maar de derde vind ik het lichaam nog mooi maken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    KittyChan schreef:
    (...)


    heb je een paar ideeën?


    Welcome to the world of Trankini's

    ...
    ...
    ...

    Is het niks?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 22:54 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Als het trouwens puur om estetische redenen is, zou ik er gewoon het schijt aan hebben en een gewone bikini nemen. Who cares? Die plekken maken je heus geen ander persoon hoor, en mensen die willen staren zijn gewoon oppervlakkige oelewappers.

    Mocht je dan op die plekken heel gevoelig zijn om te verbranden dan is het natuurlijk een andere zaak en bedek je ze beter wel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Immortal schreef:
    (...)

    Je kunt ze altijd nog terug sturen, mocht je het zien en je krijgt dat gewoon je geld terug.
    Of kijk even bij de badpakjurken.

    Helaas voor jou zijn de zwemspullen juist wat meer gericht op de inkijk, omdat dit wordt geassocieerd met sexy.



    Daar kwam ik net ook achter :(


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Theodora schreef:
    Als het trouwens puur om estetische redenen is, zou ik er gewoon het schijt aan hebben en een gewone bikini nemen. Who cares? Die plekken maken je heus geen ander persoon hoor, en mensen die willen staren zijn gewoon oppervlakkige oelewappers.

    Mocht je dan op die plekken heel gevoelig zijn om te verbranden dan is het natuurlijk een andere zaak en bedek je ze beter wel.


    Nou ik snap haar wel hoor. Als ik in een bikini verschijn moet ik me wel op en top voelen en moet ook alles kloppen. Je laat namelijk gewoon heel veel van je lichaam zien. Mensen kijken altijd, maar het is natuurlijk prettig om dan te denken van ze vinden mij mooi ipv. ze zien de vlekken


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Theodora schreef:
    Als het trouwens puur om estetische redenen is, zou ik er gewoon het schijt aan hebben en een gewone bikini nemen. Who cares? Die plekken maken je heus geen ander persoon hoor, en mensen die willen staren zijn gewoon oppervlakkige oelewappers.

    Mocht je dan op die plekken heel gevoelig zijn om te verbranden dan is het natuurlijk een andere zaak en bedek je ze beter wel.


    Nou ik ben vorig jaar een keer gaan zwemmen en toen kreeg ik te horen dat ik schurf heb...
    Dat is het absoluut niet maar dit wil ik wel voorkomen...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    One.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    KittyChan schreef:
    (...)

    Nou ik ben vorig jaar een keer gaan zwemmen en toen kreeg ik te horen dat ik schurf heb...
    Dat is het absoluut niet maar dit wil ik wel voorkomen...


    Plus ik had het toen niet echt door


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Nou ik ben vorig jaar een keer gaan zwemmen en toen kreeg ik te horen dat ik schurf heb...
    Dat is het absoluut niet maar dit wil ik wel voorkomen...


    lol, welke eikel zei dat?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    (...)

    lol, welke eikel zei dat?


    geen idee maar ik wil het liever verbergen...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Vergeef me dat ik het zo cru zeg, maar die plekken zitten bij je borsten, als ik het goed begrijp?
    Waarom zoek je dan geen bandeau bikini?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zoals al is gezegd, een leuke tankini verbergt die plekjes met gemak. (:
    En anders kun je net zoals ik heb gedaan een strapless strandtopje -Ik ben de naam vergeten, maar ze zijn echt heel functioneel- over het bovenstuk van een bikini dragen, waardoor je ook geen last hebt van inkijk. In principe was het geen zwemkleding, maar ik had geen last van doorschijnende stukken.


    Reading a good book is like taking a journey.