• Ik heb dus een nieuwe badpak of bikini hebben voor de zomermaanden en dus heb ik de monokini gevonden :)

    Maar nu heb drie gevonden waarvan twee alleen de kleur verschilt.

    Monokini één!
    Monokini twee!
    Monokini drie!

    Dus ik weet niet echt welke dus misschien kunnen jullie me een beetje verder helpen?

    Andere ideeën mogen natuurlijk ook :)

    Meer dan welkom zelfs!


    Groetjes Sharon


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    ik heb even rondgekeken op wehkamp en ik det dat het deze wordt.

    Wat vinden jullie?

    Beter dan wat je eerst had :Y) En dan alsnog, jij moet er blij mee zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    KittyChan schreef:
    ik heb even rondgekeken op wehkamp en ik det dat het deze wordt.

    Wat vinden jullie?


    Ik vind hem erg leuk! Maar alsnog, als jij monokini wilt moet je dat vooral doen!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik vind hem erg leuk! Maar alsnog, als jij monokini wilt moet je dat vooral doen!


    Ik was er niet erg kapot van maar ik wist het niet echt met mijn probleempje. Maar bedankt!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    ik heb even rondgekeken op wehkamp en ik det dat het deze wordt.

    Wat vinden jullie?


    Die is ook onwijs leuk :3 en veel beter dan die monokini's (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Die is ook onwijs leuk :3 en veel beter dan die monokini's (;

    Dankje :)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Waarom neem je eigenlijk niet een bandeau bikini?
    Zoals dit?
    Die kunnen open en gesloten zijn, en zo heb je geen inkijk. Die zijn heel hip deze en vorige zomer al.
    Let wel op: Als je grote borsten hebt is het een afrader. Ik spreek uit eigen ervaring.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Waarom neem je eigenlijk niet een bandeau bikini?
    Zoals dit?
    Die kunnen open en gesloten zijn, en zo heb je geen inkijk. Die zijn heel hip deze en vorige zomer al.
    Let wel op: Als je grote borsten hebt is het een afrader. Ik spreek uit eigen ervaring.




    grote borsten :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    een monowat? ik ben persoonlijk meer van de bikini's, maar om je te helpen.. zeg ik de eerste monokini;)


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone

    KittyChan schreef:
    ik heb even rondgekeken op wehkamp en ik det dat het deze wordt.

    Wat vinden jullie?

    -heeft net snel alles doorgelezen-
    Ik vind dit wel een heel mooi badpak. Veel beter dan die andere dingen. Maar je moet vooral kiezen waar jij je het prettigst in voelt (:


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    (...)
    -heeft net snel alles doorgelezen-
    Ik vind dit wel een heel mooi badpak. Veel beter dan die andere dingen. Maar je moet vooral kiezen waar jij je het prettigst in voelt (:



    Dankje


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Valentino schreef:
    Waarom neem je eigenlijk niet een bandeau bikini?
    Zoals dit?
    Die kunnen open en gesloten zijn, en zo heb je geen inkijk. Die zijn heel hip deze en vorige zomer al.
    Let wel op: Als je grote borsten hebt is het een afrader. Ik spreek uit eigen ervaring.


    Dan is 'ie voor mij perfect :Y)


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Dan is 'ie voor mij perfect :Y)




    Hahahaha cool
    ga je hem ook echt kopen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)



    Hahahaha cool
    ga je hem ook echt kopen?


    Misschien, ik weet 't niet. Ik moet eigenlijk wel een tweede bikini hebben. Omdat ik één hele dure heb en die ga ik niet gebruiken voor schoolkamp. :Y)


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Misschien, ik weet 't niet. Ik moet eigenlijk wel een tweede bikini hebben. Omdat ik één hele dure heb en die ga ik niet gebruiken voor schoolkamp. :Y)




    Cool :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    De laatste
    de zwarte
    die vind ik het leukst :)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3