• De zoekfunctie werkt momenteel niet bij mij, dus vandaar een nieuw topic. En oui, ik heb nog eens nagevraagd of dit topic mag. Hier heb je alle ruimte om over van alles en nog wat te kletsen (:

Laatste reactie > nieuw topic.

[ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 14:03 ]

"I shut my eyes in order to see.'

Hashirama schreef:
    (...)
    Dat lijkt me echt cool.

Het is echt niet zo onnozel als het klinkt - Cowboy Bebob. Ik hou normaal niet zo van Anime maar deze serie(+film) is echt geweldig.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Ik wil heel ongesteld en seksueel actief Q even bedanken. Dankzij jullie topics over de pil kan ik nu een Engels SA maken over de pil. ^^

In the UK teenagers as young as 13 are able to get the pill at their local pharmacy without a prescription from their GP. Do you think this ought to be possible for youngsters in the Netherlands as well?
    Title: On the pill without GP

[ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 11:29 ]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

26 - 02 - '16

Licet schreef:
    En nu weer even allemaal off-topic jongens.

Lol'd

Ik ben zo blij met mijn league of legends yordle plaatje c:

26 - 02 - '16

HAI mensen

katten gif spam?

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

Vampurr schreef:
    HAI mensen

katten gif spam?

Met maten..

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Patholoog schreef:
    Oké, ik ga me hierin voegen met een opmerking; The Beatles rule!

Daarnaast heb ik nog een vraag. Soms hebben jullie zo'n hele lange lege posts, maar er blijkt iets in te staan, waar ligt dat aan?

Yes, indeed they rule.:Y) Ik heb dan ook heel toevallig mijn Beatles-shirt aan. :]

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Tireeeed

Alayne schreef:

Tireeeed

Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo (heart2)

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

26 - 02 - '16

Theodora schreef:
    (...)

Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo (heart2)

Makes me cry everytime :C

Awwwwn (no_chears)

Tegenwoordig ben ik zo obsessed door Stitch.

That's my heartbreaker :c

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Naah. Must love Stitch.

Can I has one? :Y)