• Het verhaal:

    10 mensen doen mee aan een programma maar allemaal hebben ze een geheim
    die ze liever niet vertellen of misschien willen ze het wel maar mogen ze niet!
    elke week moeten ze een opdracht doen.Die soms anderen kan kwetsen.
    Ze logeren per twee in vakantiehuisjes:
    Lore en Liam
    Jade en Harry
    Lucy en Louis
    Emma-Jane en Zayn
    érin en niall


    We maken er een mooi verhaal van!x

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 20:29 ]


    Do what you love, love what you do

    Zayn Javadd Malik

    Gefronst haalde ik alles uit mijn koffer. Ik had het gevoel dat ik iets was vergeten, al wist ik niet echt wat. Zal nog wel komen. 'Mooie rug' hoorde ik opeens. Mijn frons verdween weer en ik hield mijn lippen lichtjes op elkaar gedrukt waarbij ik me omdraaide. Een meisje met lang, bruin haar stond voor me. Ze had een glimlach op haar gezicht wat ook mij deed glimlachen. In ieder geval had ik al één ding wat ik leuk vond aan haar. Ze was vrolijk, en als je haar zo zag dan was ze vast altijd wel opgewekt. Dat was fijn, had ik tenminste niet zo'n chagrijnige zeur. Mijn mondhoeken krulden wat verder omhoog en ik stak een hand uit. 'Mijn naam is Zayn' stelde ik mezelf voor. 'Jij bent zeker Emma-Jane?' vroeg ik uit beleefdheid. Natuurlijk was ze het. Anders zou ze hier ook niet staan. Maar ik wilde niet dat er een pijnlijke stilte viel, alhoewel dat nu nog niet het geval was, maar voor het geval dat.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [MT, link deed het niet ]


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Niall Horan

    Ik kom aan bij het programma. Geweldig. Ik had hier dus echt geen zin in. Dat Greg me heeft opgegeven, vind ik echt gemeen van hem. Hij weet dat hij het ook stom zou vinden als ik hem zou opgeven! Ik pak al mijn spullen en loop naar mijn hut. Bah. Bah. Bah. Ik loop verder, en vervloek Greg steeds opnieuw. Hij vindt dit nu echt grappig. Ik kom aan in mijn hutje. Gelukkig, mijn hutgenootje is er nog niet. Geluk noem je dat. Ik ruim mijn koffer uit en zet alles goed. Ik haat dit programma nu al. En vooral haat ik Greg dat hij mijn geheim aan de hele wereld wil vertellen. Dat hij het daar voor over heeft. Ik gooi de laatste spullen uit mijn koffer, en ga op bed liggen. Ik haat Greg.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emma-Jane Jones

    Zayn had zijn hand naar me uitgestoken en met een grinnik pakte ik die vast. "Mijn naam is Zayn." Stelde hij zichzelf voor, ik wist al dat zijn naam Zayn was, maar dat is niet zo erg, hij had een leuke stem, een schattig accent ook. "Jij bent zeker Emma-Jane?" Vroeg hij dan. Meteen knikte ik. "In levende lijve." Deelde ik mee, waarna ik zachtjes lachte om mijn eigen domme grap. Ik schudde voorzichtig zijn hand. Hij had een niet al te sterke greep en zijn hand paste makkelijk rond de mijne, hij was niet veel groter en zijn haar stak warrig omhoog, hij had een lieve glimlach en diep bruine ogen, gaatjes in zijn oren en lichte stoppels, ja, hij is leuk. Ik schud lichtjes met mijn schouders en kijk naar zijn openliggende koffer. "Hulp nodig?"


    The artist is the kid that survived.

    Érin Woods

    Wie had dit ook maar weer bedacht? Oh ja, de zuster. Omdat, "het belangrijk was om nog even te genieten." Leukkkk! Nee dus.
    Ik pak mijn rugzakje en doe hem op mijn rug. Mijn koffer rol ik met me mee. Waarom zou ik dit doen? Waarom?! Ik liep naar mijn hut. Ja een hut. Een hut, met een hutgenoot. Fantastisch! Ik opende de deur voorzichtig en stapte naar binnen. 'Hay?' Zei ik zachtjes. Ik zag een jongen op 1 van de bedden liggen. Hij leek wel boos, net als ik dus. Ik keek hem aan, maar hij reageerde niet. Dus liep ik gewoon verder en zocht een kast voor mijn kleren. Ik dropte mijn rugzak op het overige bed en ging er zelf ook op zitten. Hoe moet je een geheim geheim houden, als je het zelf altijd voelt?


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ik lig een tijdje op mijn bed, als er iemand binnenkomt. Mijn hutgenoot, tuurlijk. 'Hay?' Zegt ze op vragende toon. Ik heb helemaal geen zin om te reageren. Ik denk aan mijn geheim. Lastig te verbergen, maar mijn andere geheim nog moeilijker. Ik heb er altijd last van. Ik wil echt niet dat iemand dát weet. Opeens trilt mijn mobiel.

    Hallo, welkom in het park
    info:
    -vertel nooit tegen niemand je geheim
    anders zal je iets moeten doen die misschien
    erger is dan je geheim.
    -Elke ochtend namiddag en avond verwachten we jullie in de zaal voor de ingang.
    -Elke vrijdag avond kom je ook naar de zaam want dan word de aflevering uitgezonden.
    -elke week moeten jullie een opdracht doen.

    Secret summer


    Shit. Opdrachten. Nog erger zeg! Ik haat Greg. Ik ga Greg vermoorden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    iPayphone schreef:
    Harry Edward Styles.
    Ik kijk nog een keer mijn kamer rond. Niks vergeten. Met volle vaart ren ik van de trap af, als ik nog vier treden moet spring ik van de trap. 'Harry, je breekt echt nog wat hoor.' Zuchtend kijk ik me zus Gemma aan. Mijn moeder komt de kamer uit lopen en geeft me een knuffel 'Veel plezier Harry, we gaan je missen.' 'Ik jullie ook.' Snel trek ik mijn zus nog in een knuffel en pak mijn tas. Ik open de portier van mijn auto en rij richting de locatie waar we verblijven.

    Als ik aangekomen ben stap ik uit de auto en haal mijn tas uit de kofferbak. Snel kijk ik in de brief welke huisnummer ik heb. Nummer twee. Ik loop over het grindpad naar het goede huisje. Ik open de deur en loop richting de bedden. Ik zie een meisje op een van de bedden zitten, ze heet geloof ik Jade. 'Hey,' glimlach ik naar haar terwijl ik mijn tas ergens in een hoek gooi. 'Ik ben Harry Styles.' En steek mijn hand naar haar uit.

    [Let wel op veel van mijn stukjes hebben nogal van die stukjes die je als 16+ kan beschouwen als je daar niet tegen kan kan je stukjes die ik tussen sterretjes heb staan beter overslaan (; ik denk ik waarschuw maar even.]
    Jade Skyler Jackson
    Ik kijk naar het. Bed wat bijna een tweepersoons bed lijkt aangezien er geen gat tussenuit waar nog niet eens een lichaam tussen kan. Nu maar hopen dat die Harry niet rolt of woelt ofzo dat hij opeens bij mij ligt. Dan vibreert mijn telefoon en open ik hem. Was het Brandon? Nee het nummer was onbekent. Dat creepte me al een beetje.
    Hallo,
    welkom in het park
    info:
    -vertel nooit tegen niemand je geheim
    anders zal je iets moeten doen die misschien
    erger is dan je geheim.
    -Elke ochtend namiddag en avond verwachten we jullie in de zaal voor de ingang.
    -Elke vrijdag avond kom je ook naar de zaam want dan word de aflevering uitgezonden.
    -elke week moeten jullie een opdracht doen.

    Secret summer

    Sukkels ze wisten mijn geheim zelf niet eens. Ik zei het niet ze wisten alleen dat ik geen ouders meer had dus dat deden ze als geheim dat was het ook, maar het was mijn schuld en dat was het geheim. Als ik niet gebelt had....
    *Ik voel bijna tranen dus ik loop naar de badkamer en haal het scheermesje uit mijn broekzak. Nou echt een scheermesje was het niet gewoon een mesje. Ik sluit mijn ogen en laat het mes over mijn huid glijden. 'Wees geen watje.' Sis ik naar mezelf. Al doet het pijn de geestelijke pijn vloeit er uit wel en na een of twee keer mijn huid bij het mes voelen in mijn vlees stop ik al. Ik kijk naar het resultaat. Ik had opzich niet veel littekens aangezien mijn lichaam dat blijkbaar niet nodig vond en ik snij niet diep dus dat ik ook nog wat. Ik bedenk me dat mijn huis of kamergenoot ook zo binnenkomt dus ik was het mesje en mijn arm af zodat er geen bloed op zit n er ook geen sporen gevonden kunnen worden. In de badkamer wist ik zeker dat er ook geen camera's hingen. Waar wel ook niet, maar dit mog niet aangezien het voor geen goede dingen kon worden gebruikt. Ik kijk of er meer bloed uitkomt en als het antwoord nee is laat ik mijn mouw er weer overheen schuiven en loop Ik terug.*
    Ik plof op mijn bed en de deur gaat open. Ik was net optijd klaar. Ik zie een jongen met bruine krullen en volgens mij groene ogen binnenlopen. Ik dacht dat het Harry was aangezien ik daar een hut mee deelde. 'Hey.' Glimlacht hij. Jade. Glimlach terug. Go. Ik glimlach terug naar hem en begroot hem terug. 'Ik ben Harry Styles.' Stelt hij zich voor. Wist ik al. 'Hey, ik ben Jade Skyler Jackson. Jade Jackson achter elkaar klinkt soms zo raar.' Ik grinnik zacht. Jade Jackson. JJ hoe mijn broer me noemde JayJay zo zei je dat. Ik kijk naar de onbekende Harry waar ik dus fijn een hutje mee mocht delen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles.
    'Hey, ik ben Jade Skyler Jackson. Jade Jackson achter elkaar klinkt soms zo raar' grinnikte ze zacht.
    Jade mooie naam. Nonchalant ga ik op het bed liggen. 'Mooie naam.' Glimlach ik naar haar en bekijk haar . Langzaam laat
    Ik mijn ogen over haar lichaam glijden. Bruin haar, mooie bruine ogen , stoer gekleed en een goed figuur. Ik geef goedkeurend een onzichtbaar knikje.

    Ik sluit mijn ogen en begin bijna onverstaanbaar te zingen. The A Team. Na een tijdje dommel ik weg en val in slaap.
    Ik droom niet, ik zie alleen maar zwart. Zwart.. Het zelfde zwart als toen.. Iets wat ik nooit meer mee wil maken, zoveel spijt.. Langzaam rolt er een traan over mijn wang. Eèntje maar. Ik heb het niet door, ik slaap.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 15:05 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Jade Skyler Jackson
    Hij gaat op bed liggen ik zat zelf ook met een kleermakerszit op mijn bed en ik vond hem nogal dichtbij dus ik verschuif mezelf een klein beetje niet dat je het merkt maar toch. 'Mooie naam.' Zegt hij nonchalant. 'Dankje.' Zeg ik met een lichte blos op mijn gezicht. Ik bloos van ieder complimentje en dat is echt super irritant, maar het is ook omdat ik geen complimentjes gewend ben. Al was hij nu gewoon aardig. Ik voel zijn blik over me heen gaan. As een scan mijn details zien. Ik was blij met mijn lange mouw anders zal je mijn nu wond en littekens zien. Dan sluit hij zijn ogen en hoor ik hem iets neuriën. Als hij stopt constateer ik dat hij slaapt. Ik besluit stil te zijn en begin metmijn tas uit te pakken. Ik doe het in mijn deel van de kast en zie opeens een traan op zijn wang die blijft liggen. Of het is een druppel. O nee lekt on dak!! Ik zucht onhoorbaar en ga op mijn bed staan voelend aan het plafon, maar geen lek. Niets nat. Had hij gehuilt in zijn droom?? Ik veeg voorzichtig zijn traan op zijn wang weg. Ik was nogal zorgzaam al zou niemand dat bij mij mogen doen. Het had vast met zijn geheim te maken. Nu maar hopen dat mijn aanraking hem maar niet had wakkergemaakt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Pardoes schreef:
    [MT, link deed het niet ][

    (Srry)


    Do what you love, love what you do

    Harry Edward Styles
    Ik voel iets over mijn wang vegen, ik mompel slaperig iets wat moest lijken op; laat me slapen. En ik draai mezelf op mijn rechterzij. Langzaam dommel ik weer in slaap.
    Eerst krijg ik allemaal zwart te zien, die akelige kleur van die avond.. Ik zie mezelf uit die club lopen, daarna werd alles wit. Wit de kleur van de wolken. Wolken die zo vrij zijn als een vogel, wolken die geen verplichtingen hebben. Opeens komt er een regenboog in zicht, met aan het eind van de regenboog mijn dierbare. De regenboog vervaagd en zo ook mijn dierbare. Kathleen komt in beeld. Mijn gestoorde ex. Ze heeft een mes in haar hand en een duivelse grijns op haar gezicht geplakt. Opeens verschijnt een meisje in beeld, ik ken haar net. Jade. Alleen ziet ze er hier èèn jaar ouder uit. Kathleen wilt haar neer steken maar opeens verdwijnt ze, en zo ook Jade.

    Ik woel nog eens heen en weer en raak verstrikt in de dekens. Slaperig ga ik met mijn hand over mijn voorhoofd, Het is nat. Zweet. Als ik me weer om wil rollen val ik op de grond. Snel schieten mijn ogen open. Ik wrijf pijnlijk over mijn achterhoofd die de klap op ving van mijn val. 'Au?' Zeg ik iet wat droog.
    -

    [Het schuin gedrukte is Harry's droom..]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Louis William Tomlinson
    Uit de oortjes die ik in mijn oren had gedrukt kwam één van zijn eigen nummers die ik al eerder met de andere jongens had opgenomen voor ze aan dit programma begonnen. Zelfs mijn eigen vrienden wisten niks van mijn geheim, zelfs Harry wist van niks. Eerlijk gezegd was ik verschrikkelijk slecht in geheimen bewaren maar dit hielt ik al een aantal jaar vol. Uit mijn jaszak pakte ik een klein blaadje waarop stond welk huisje ik had en met wie. Snel liep ik ik mijn blik over het blaadje glijden. Ik deelde huisje drie samen met ene Lucy Wilson. Ik loop over het rommelige pad en duw voorzichtig de deur open.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    [Lol jade word nu al neergestoken in dromen :P]
    Jade Skyler Jackson
    Hij draait zich in zijn slaap en mompelt wat dus ik besluit hem onder de dekens te doen aangezien het niet super warm is. Ik stop hem voorzichtig onder de dekens en ik loop weer naar mijn koffer. Het was niet bepaalt warm lat ik het zo zeggen en pak mijn Bh's en ondergoed en doe dit in een lade naast mijn bed samen met mijn handdoeken. Deze doe ik erboven zodat als Harry de la open zou doen hij handdoeken zou zien. Ik pak mijn fotolijstje van mijn mama papa zusje en mijn oudere broer en mezelf. Ik leg hem op mijn nachtkastje en ik hoor harry woelen enik zie hem proberen het deken van hem af te halen dus ik haal hetdan hem af. Hooguit een minuutje later hoor ik een baf en kijk ik om. Hij ligt op de grond. Ik grinnik zachtjes. Hij rolde dus net als ik. Dat werd interessant aangezien de beddenwel naast elkaar stonden en je het net kon zien als een tweepersoons bed. 'Auw.'hoor ik hem droogleggen. 'Gaat het?' Vraag ik toch maar straks was deed het echt pijn


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucy Amber Wilson

    Ik loop door het park en probeer de weg te onthouden die ik volg, wat waarschijnlijk niet gaat lukken. Het raakt me wel een beetje. Dat mijn moeder zo bezorgd was.In mijn tijd als verslaafde ben ik haar vertrouwen denk ik verloren. Ik doe hier vooral aan mee om aan haar te laten zien dat ik heus wel 'nee' kan zeggen tegen alcohol. Ik voel me echt schuldig over die tijd. En nu mag ik r gelukkig niet eens over praten. Dat is best wel een opluchting.
    Uiteindelijk vind ik het goede huisje zonder dat ik weet welke weg ik ben gevolgd. Ik zie dat er al een jongen in de deuropening staat. Ik loop er snel naar toe. Dat moet dus... Louis zijn. Als ik er ben zeg ik: 'Hoi, ben jij Louis? Ik ben Lucy.' Ik hoop dat hij een beetje aardig is. Aangezien ik heel slecht kan omgaan met onaardige mensen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Haha, sorry *Engelface*]

    Harry Edward Styles.
    'Gaat het?' Vraagt Jade iet wat bezorgd. Glimlachend kijk ik naar haar. 'Jawel hoor, alleen mijn achterhoofd doet een beetje zeer' Zei ik nog steeds over mijn achter hoofd wrijvend. Snel ga ik weer staan. Aangezien k snel opstond wankelde ik een beetje. 'Ik neem even een douche.' Knipoog ik naar Jade. Ik loop naar mijn zwarte tas toe en haal er een onderbroek , jogging broek uit en een simpel blauw shirt.
    Lopend naar de badkamer val ik bijna over mijn schoenen. Snel kijk ik of Jade het had gezien. Geamuseerd kijkt ze naar me. Ja dus. Ik laat een hoorbare zucht horen en maak de deur open van de badkamer. Als ik binnen ben draainik de deur opslot. Ik pak een handdoek uit een kastje en draai de kraan van de douche open. Moeilijk trek ik mijn witte shirt uit met een V-hals en mijn zwarte jeans. Ik laat mijn onderbroek naar beneden zakken en stop mijn vieze was in een wasmand. Fronsend kijk ik in de spiegel en loop de douche in. Genietend sta ik onder de warme stralen. Ik zeep me in met zeep en was mijn haar.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.