• Het verhaal:

    10 mensen doen mee aan een programma maar allemaal hebben ze een geheim
    die ze liever niet vertellen of misschien willen ze het wel maar mogen ze niet!
    elke week moeten ze een opdracht doen.Die soms anderen kan kwetsen.
    Ze logeren per twee in vakantiehuisjes:
    Lore en Liam
    Jade en Harry
    Lucy en Louis
    Emma-Jane en Zayn
    érin en niall


    We maken er een mooi verhaal van!x

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 20:29 ]


    Do what you love, love what you do

    Jade Skyler Jackson
    'Jawel hoor, alleen mijn achterhoofd doet een beetje zeer' zegt hij en ik knik. Hij zegt dat hij gaat douchen en hij loopt weg struikelend over zijn schoenen. Hij kijkt om naar me en ik voel een geamuseerde blik in mijn ogen. Dit kon nog wel os grappig worden hij was aardig en een beetje klunzig. Ik hoorden de douche ingaan en ga op mijn bed liggen. Ik open mijn notities en zucht al mijn gedichten. Mijn dagboek zat er ook in al die hadik ook op de mail staan naar mezelf zo zou mijn gedachte noot verdwijnen. Voor schrijven was ik echter te lui. Ik verwijder gisteren want die staat al op de Mail en besluit muziek aan te zetten. De Sheeran klinkt in mijn oren enik sluit mijn ogen genietend van de muziek en de rust en ik val langzaam in slaap. Ik voel mezelf nog opkrullen als ik mijn bewustzijn verlies. Ik droom, maar het is een fijne droom van vroeger toen ik jonger was zonder Zorgen en nog met. Ouders...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles
    Als ik klaar ben met mezelf af te spoelen draai ik de kraan uit. Ik stap uit de douche en begin eerst mijn bos bruine krullen af te drogen en daarna mijn lichaam. Ik pak mijn kleding en doe deze aan. Mijn haar hangt nog slordig in mijn gezicht, ik doe mijn hair
    Flip zodat mijn haar goed zit. Er stonden tandenbortstels in een van de kastjes dus ik pak er 1. Ik doe er tandpasta op en poets me tanden. De kraan draai ik open en spoel het borsteltje en mijn mond af.

    Als ik weer in de slaapkamer kom zie ik Jade slapen. Ze ligt op haar dekens. Voorzichtig pak ik een kleedje wat naast haar bed ligt en leg het over haar lichaam heen zodat ze het niet koud heeft.
    Uit mijn tas pak ik mijn beats en mijn iPhone 5. Ik sluit de Beats aan op mijn smartphone en zet muziek op. Relaxend ga ik op mijn bed zitten in kleermakerszit.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 18:22 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Lore Maite Lavrin

    Ik besloot maar om m'n koffers uit te pakken dus zoek ik de slaapkamer na 3 kamers heb ik het eindelijk gevonden.
    Ik doe m'n koffer open en steek mijn spullen in de kast. Daarna ga ik op mijn bed zitten en neem mijn Iphone 5.
    Ik besloot maar om een bericht te zenden naar Demi, aangezien ik toch niet echt iets anders te doen had, en die Liam er nog niet was.Gelukkig!
    Dit ging zo saai worden.

    Hei sweetie,
    hoe gaat het daar?
    hier is het nogal saai!
    Ik ga m'n belofte echt niet
    verbreken hoor ik stuur je elke
    dag een bericht!
    heef een kus aan Lily van me.
    xxx


    Do what you love, love what you do

    Louis Tomlinson
    Ik legde mijn koffer op het tweepersoonsbed dat voor me stond en schrok op van een stem. Langzaam draaide jk mijn lichaam naar een meisje die ik niet had horen binnenkomen door de muziek uit mijn oortjes. Langzaam trok ik er één uit en liet hem op mijn borst bungelen. ''Hoi, ben jij Louis? Ik ben Lucy.'' hoorde ik haar zeggen en ik bekeek haar in een paar seconde. Helemaal niet verkeerd en vrij rustig, in tegenstelling tot mijzelf dan. 'Ja, ik ben Louis, Louis Tomlinson'zei ik en nam even een korte pauze om haar opnieuw te bekijken en haar naam tot me door te laten dringen. Zij was dus mijn kamergenootte voor dit programma. 'Aangenaam Lucy'


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Lucy Amber Wilson

    Ik glimlachte even naar de jongen, die vermoedelijk dus Louis was. 'Ja, ik ben Louis, Louis Tomlinson,' zegt hij dan, 'aangenaam Lucy.' 'Insgelijks,' geef ik als antwoord. Dus ik mocht niet over mijn geheim praten? Dat gaat wel lukken. Het liefst heb ik dat deze nieuwe mensen niets over mijn verleden te horen krijgen. Ik kijk even naar het tweepersoonsbed. 'Is dat het enige bed hier?' vraag ik hem terwijl ik naar het bed wijs. Ik ben benieuwd wat mijn moeder hiervan gaat vinden. Eigenlijk doe ik hier aan mee om haar vertrouwen terug te winnen en mezelf te bewijzen. Dat gaat moeilijk als ik met een jongen in 1 bed moet slapen. Eigenlijk zou ik het helemaal niet erg vinden, maar ik moet aan mijn doel blijven denken: Win haar vertrouwen terug. Mijn vader was niet zo erg. Hij vertrouwde me al snel weer. Maar mijn moeder is anders... Zorgzamer, maar ook wantrouwender.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Louis William Tomlinson
    ' 'Is dat het enige bed hier?' vroeg ze en ik knikte bedachtzaam. ''Ja, ik denk het wel' zeg ik doelend op het tweepersoonsbed achter me. Kort keek ik rond en knikte kort. ''Maar als je het heel erg vindt, wil ik ook wel op de grond of op de bank slapen hoor 'zeg ik vriendelijk terwijl ik mijn weekendtas openrits. Er sprongen meteen al wat kleren uit aangezien het vanmorgen een heel gevecht was om al mijn spullen in die tas te krijgen en überhaupt hem dicht te ritsen. Toen er een wat ongemakkelijke stilte viel, haalde ik even een hand door mijn haar en bekeek het huisje kort hier kon ik waarschijnlijk wel overleven voor alleen dit programma dan. Het was me al snel duidelijk dat het doel van het programma was om je geheim vooral aan niemand te vertellen en geloof me, dat ging ook absoluut niet gebeuren.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Érin Woods

    Ik laat me achterover vallen. Dit is zo oneerlijk. Ik mag mijn geheim niet vertellen. Moet opdrachten uitvoeren, en me aan regels houden enzo, gadver. Ik vraag me af hoe ik dat wil gaan doen. Ik mag mijn geheim niet vertellen, maar mensen zullen het weten. Ik mag het niet laten zien, maar mensen zullen het opmerken. Ik mag niet praten over mijn geheim, maar mensen zullen erover roddelen. Want ik mag het geheim niet blootleggen, maar dat doet het zelf wel... Ik sluit mijn ogen en zucht,


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Liam James Payne

    Iet wat te laat kwam ik bij het vakantiehuisje aan waar ik moest zijn. Ik stapte de deur door. Ik zou dit huisje met ene Lore delen. Dan voel ik mijn telefoon in mijn broekzak zitten. Ik ontgrendelde hem en keek naar het bericht:
    Haaiiii,
    Is het leuk daar?
    Kuss,
    Ruth en Nicola.
    Met een grote glimlach kijk ik ernaar. Wat waren mijn zussen toch lief. Ik liep verder het huisje door. Gelijk ging ik opzoek naar de slaapkamer. Wonderbaarlijk genoeg liep ik meteen de goede kamer binnen. Er zat al een meisje, vast Lore. 'Hi, ik ben Liam.' glimlachte ik.
    Ik keek naar de bedden. Moesten we in één kamer? Oh nee, wat vreselijk. Hadden ze hier niet een bank of zo waar ik kon slapen? 'Jij bent vast Lore?' zei ik wat aarzelend.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 17:49 ]


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    ik kijk naar het meisje. Het lijkt alsof ze het even stom vindt als ik. 'Zin erin? Ik ben Niall by the way.' Vraag ik aan haar. Ik zet mijn muziek uit. Precies op dat moment gaat mijn mobiel af. Greg. Ik neem op. 'Hey Nialler. Vindt je het al leuk?' Ik hoor het leedvermaak in zijn stem. Ik word al helemaal boos. Aangezien ik geen zin erin heb dat ik een of andere stomme opdracht moet doen, loop ik even naar buiten. 'Je bent zó gemeen! Dit is mijn geheim, en ik wou het aan níémand vertellen. Door jou weet zometeen de hele wereld het. En ook diegenen die er tegen zijn. Mensen gaan me hierdoor haten en negeren en al dat soort dingen. Ik weet niet of ik het je ooit nog kan vergeven.' Zeg ik serieus. Ik hoor een stilte. gast, wat maakt het nou uit. Anders zou niemand het weten. Dat is ook niet goed. daarna hangt hij op. Die lafaard. Ik loop weer terug. 'Mijn broer belde.' Leg ik uit, en ik gooi mijn mobiel op mijn bed. Dit vergeef ik Greg niet. Voor hem een leuke grap, voor mij een hel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Érin Woods

    Of ik er zin in heb? Nou nee. Niet bepaald. 'Nee, ik heb hier alles, behalve zin in. Trouwens ik ben Érin.' Zeg ik. Hij loopt ineens weg. Ik pak mijn rugzak en pak mijn telefoon eruit. Een nieuw bericht. Van wie zou die toch zijn? Ik ontgrendel mijn telefoon en lees het berichtje
    Van: Kenny.
    Hey Éri, ik mis je nu al. Afdeling is nu heel leeg. De zuster mist je ook. Ik hoop dat je het leuk vind! Het is nu heel saai. Niemand weet iets om te doen, zeker na het afscheid van jou, en zeker na de dood van Ailey..
    Love you.



    Ik krijg tranen in mijn ogen. Zachtjes begin ik te snikken. De deur gaat open. Niall. Aan zijn naam, Iers. Net als ik. Dat scheelt. Ik huil, dat is minder..


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Lucy Amber Wilson

    Hij knikt even. 'Ja ik denk het wel,' zegt hij. Ik knik. Zelf vind ik het niet super erg of zo, maar het gaat erom wat mijn moeder ervan vindt. . 'Maar als je het heel erg vindt, wil ik ook wel op de grond of op de bank slapen,' zegt hij dan. Ik schud mijn hoofd. Ik vind hem nu al aardig. 'Nee hoor. Het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit,' zeg ik met een glimlach. 'Ik was gewoon benieuwd.' Louis maakt zijn tas open waar meteen al kleren uitvallen, waardoor ik meteen even moet lachen. Als er even een stilte valt vraag ik om hem te verbreken: 'Heb je veel zin in dit programma?' Ik heb nog steeds een vriendelijke glimlach op mijn gezicht. Aangezien het fijn is als iemand je gewoon aardig vind.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Lore Maite Lavrin

    Plots hoorde ik een deur opengaan dat was waarschijnlijk Liam.Ik besloot maar gewoon verder te smsen.
    Ik wist niet goed hoe ik me moest gedragen.²Plots hoorde ik een stem achter me 'Hi ik ben Liam',zei hij.Ik draaide me snel
    en zei hallo.Ik zie hem kijken naar de bedden.Ik wou net iets zeggen maar hij was me al voor 'Jij bent vast Lore'.'Eh ja srry dat ik me nog niet voorgesteld heb ik ben Lore Lavrin' antwoorde ik en stak mijn hand uit.


    Do what you love, love what you do

    Brooke Vanessa Clums

    16.35uur

    Nu alle kandidaten er zijn ga ik aan hun deur van hun hut 1 voor 1 aanbellen.Dat moest van de bazen.
    Ik begon bij érin en niall,wat moest het erg zijn voor hen een geheim hebben en het daan op het einde van het programma
    aan heel de wereld te moeten vertellen.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 20:45 ]


    Do what you love, love what you do