• Het verhaal:

    10 mensen doen mee aan een programma maar allemaal hebben ze een geheim
    die ze liever niet vertellen of misschien willen ze het wel maar mogen ze niet!
    elke week moeten ze een opdracht doen.Die soms anderen kan kwetsen.
    Ze logeren per twee in vakantiehuisjes:
    Lore en Liam
    Jade en Harry
    Lucy en Louis
    Emma-Jane en Zayn
    érin en niall


    We maken er een mooi verhaal van!x

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 20:29 ]


    Do what you love, love what you do

    Louis William Tomlinson
    Ik keek haar droog aan toen ze moest lachen om mijn tas en er verscheen een speelse grijns op mijn gezicht. 'Die krijg je terug'mompel ik en stapel wat kleren in de kast terwijl ik naar haar vraag luister. 'Heb je veel zin in dit programma?'' "Jawel, lijkt em vrij simpel om je geheim geheim te houden'zei ik en trok een wenkbrauw omhoog terwijl ik Kevin droog op het bed zet. De plastic duif had ik egwoon altijd, ook nu ik al eenentwintig was. Eigelijk kon het me weinig schelen of mensen het kinderachtig vonden dat ik emt een plasic duif rondliep maarja, ik was nu eenmaal prettig gestoord en je meost me maar nemen zoals ik was, vond ik altijd.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Lucy Amber Wilson

    Hij kijkt me even aan maar dan begint hij te grijnzen. 'Die krijg je terug,' mompelt hij. Ik glimlach even, maar zeg niets.
    Na mijn vraag of hij er zin in heeft, antwoord hij met: 'Jawel, lijkt em vrij simpel om je geheim geheim te houden.' 'Dat is vrij simpel. Een geheim is een geheim. Er is altijd een reden voor waarom iets geheim is,' zeg ik wijs en trots dat ik dit weet te zeggen. Niet dat ik superslim ben of zo, het is gewoon logica. Bij is het geheim omdat ik me er nogal voor schaam en er heel erg spijt van heb.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    iPayphone schreef:
    Harry Edward Styles
    Als ik klaar ben met mezelf af te spoelen draai ik de kraan uit. Ik stap uit de douche en begin eerst mijn bos bruine krullen af te drogen en daarna mijn lichaam. Ik pak mijn kleding en doe deze aan. Mijn haar hangt nog slordig in mijn gezicht, ik doe mijn hair
    Flip zodat mijn haar goed zit. Er stonden tandenbortstels in een van de kastjes dus ik pak er 1. Ik doe er tandpasta op en poets me tanden. De kraan draai ik open en spoel het borsteltje en mijn mond af.

    Als ik weer in de slaapkamer kom zie ik Jade slapen. Ze ligt op haar dekens. Voorzichtig pak ik een kleedje wat naast haar bed ligt en leg het over haar lichaam heen zodat ze het niet koud heeft.
    Uit mijn tas pak ik mijn beats en mijn iPhone 5. Ik sluit de Beats aan op mijn smartphone en zet muziek op. Relaxend ga ik op mijn bed zitten in kleermakerszit.


    Jade Skyler Jackson
    Mijn droom was fijn. Het was heel fijn, mijn vader mijn moeder mijn zusje. Al kon ik ze niet aanraken aangezien ik als een geest was. Ik zag een mini mij en het was heerlijk om dat te zien. Ik ga zitten in een kleermakerszit. Ik kijk hoe mijn vader me oppakt en op zijn rug zet en rondrent. Hoe ik lach en me vastklamp al was ik pas 8 jaar oud. Mijn zus rent achter papa aan en mama glimlacht maar naar ons. Dit was zo een fijne herinnering. Nog meer herinneringen komen tot we bij de dag Komen. Ik bloed mijn neus en ik was blauw, maar zodra ik naar mijn ouders bel zie ik ze. Mijn moeder en vader huilen en doordat ze huilde was hun Ichtegem blurry en zagen ze de aankomende auto die door rood ging niet. Het was verschrikkelijk. Ik sluit mijn ogen weg van m'n droom
    Ik schrik op. Ik had niet gehuilt dus gelukkig, maar mijn adem in onregelmatig. Ik ga weer liggen met mijn hoofd op mijn kussen ik zie in mijn ooghoek Harry zitten en pak mijn iPhone. Als ik ging slapen was ik bang dat ik wat ging zeggen aangezien ik als ik lang slaap ga praten in mijn slaap en ik wou niet dat dat gebeurde dus ik pak mijn oortjes om op mijn iPhone te gaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis William Tomlinson
    Na mijn woorden keek ik haar even verrast aan toen ze een best wijze zin zei.'Dat is vrij simpel. Een geheim is een geheim. Er is altijd een reden voor waarom iets geheim is,' Er vormde weer een grijns op mijn gezicht toen ik merkte dat ze erg trost was op haar uitspraak. Rustig haal ik mijn witte blackberry uit mijn tas en zocht even naar mijn oordopjes. Geirriteerd haal ik al mijn spullen en kleren eruit en vloek zacht als ik ze niet kan vinden. 'Verdomme'mompel ik en rits mijn gitaarhoes open en ga verder met zoeken. 'klote oortjes'mompel ik na een korte stilte en haal mijn gitaar uit de hoes en zet hem tegen de kast aan.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Niall Horan

    'Nee, ik heb hier alles, behalve zin in. Trouwens ik ben Érin.' Zegt ze voor Greg belt. Daarna kom ik binnen lopen en huilt ze. Ik voel me ongepast, en weet niet wat ik moet doen. 'Gaat het?' Vraag ik. Natuurlijk gaat het niet, anders zou ze niet huilen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Érin Woods

    'Gaat het?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd half knikkend. Nu zal hij me sowieso niet meer snappen. Ik kijk op en veeg mijn tranen weg. 'Er is niks hoor.' mompel ik. Ik kijk hem aan, 'je bent knap.' zeg ik onbewust hardop. Ik sta op en loop naar mijn kast. Ik dump mijn kleren erin en ga weer op het bed zitten. Ik verveel me dood. Nu al. Ik mis mensen die er niet zijn. Het voelt stom. Ik zucht en een traan verlaat mijn oog. Waarom moest ze sterven? Ze was veel te jong! Ik kijk Niall aan. 'Hey, ik vind je knap en je bent best aardig lijkt me. Niet zo depri.' glimlach ik. Oke, kan het nog nepper?


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    'Er is niks hoor.' Zegt ze. Ik schud mijn hoofd afkeurend. Maar net als ik iets wil zeggen is ze me voor. 'je bent knap.' Het duurt even voor ik het doorheb. Nee, ik heb het nog steeds niet door. 'Huh?' Zeg ik, en ik voel me echt dom. 'Hey, ik vind je knap en je bent best aardig lijkt me. Niet zo depri.' Zegt ze. Ik glimlach. 'Volgens mij ben jij de gene die hier depri is hoor. Jij zat net te huilen en ik niet.' Zeg ik plagerig. Misschien is het geen goed idee maar toch... Mijn mobiel gaat opnieuw. Greg. Ik druk hem zo snel als ik kan weg. Die sukkel wil ik even niet meer spreken. 'Dus... Wat wil je doen? Zullen we anders gaan kijken bij de rest?' Stel ik voor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lucy Amber Wilson

    Hij haalt zijn mobiel uit zijn tas en zoekt nog iets. 'verdomme,' mompelt hij. Doordat ik zie dat hij in zijn tas rommelt, herinner ik me dat ik mijn tas nog moet uitpakken. Snel loop ik naar mijn tas en begin uit te pakken. Misschien heb ik teveel kleding mee. Ik kreeg hem al bijna niet dicht toen ik hem inpakte. Of ik heb een te kleine tas. Heel voorzichtig, zodat er niks uitvalt, open ik mijn tas. Uiteindelijk lukt het zonder dat er iets uitvalt. Ik haal heel even mijn mobiel uit mijn zak om te kijken of ik nog berichtjes heb gemist. Eentje maar.
    Please, stuur iets als je er bent! Oh, ik ga me zo vervelen zonder jou Xx Mar Ik glimlach terwijl ik een antwoord verstuur.
    Ik ben er! En als je je verveelt dan kan je toch ook naar Sasha gaan? stuur ik terug. Ik draai me om naar Louis. 'Vind je het erg als ik alvast wat kleding in de kast doe?' vraag ik hem.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    MaitePayne schreef:
    Lore Maite Lavrin

    Plots hoorde ik een deur opengaan dat was waarschijnlijk Liam.Ik besloot maar gewoon verder te smsen.
    Ik wist niet goed hoe ik me moest gedragen.²Plots hoorde ik een stem achter me 'Hi ik ben Liam',zei hij.Ik draaide me snel
    en zei hallo.Ik zie hem kijken naar de bedden.Ik wou net iets zeggen maar hij was me al voor 'Jij bent vast Lore'.'Eh ja srry dat ik me nog niet voorgesteld heb ik ben Lore Lavrin' antwoorde ik en stak mijn hand uit.


    Liam James Payne

    'Eh ja, sorry dat ik me nog niet voorgesteld heb. Ik ben Lore Lavrin.' zei ze en stak haar hand uit.
    Die hand, die wilde ik niet. Alsjeblieft niet. Ik negeerde, maar glimlachte, het en liep naar het lege bed. Met een doffe ''plof'' belande ik op het matras.
    'Dus .... Lore,' startte ik zodat er geen stilte zou vallen, 'een beetje zin in? Om zo, met mij, hier te blijven en dat programma?'
    Oh god, mocht ik weg hier? Ik hield er echt niet van om met iemand een kamer te delen. Voor een uurtje of zo vond ik het goed, maar hele nachten?

    [Romarin --> Pezz]


    Do what people say you can't.



    Ik steek m'n hand uit en maar hij glimlacht alleen.Voorzichtig deed ik mijn hand naar beneden en ging op mijn bed zitten waarna hij ook op zijn bed plofte.
    Dit was zo'n ongemakkelijk moment.Plots zei hij:'Dus.....Lore een beetje zin in?Om zo,met mij,hier te blijven en dat programma?
    'Nee eigenlijk niet echt.......begrijp me echt niet verkeerd je bent echt leuk ofzo maar dit programma is gewoon stom',antwoordde ik.
    Ik wou hier helemaal niet zo lang blijven ik wou zelf nu al naar huis ik haat mijn tante ik begrijp nog steeds niet waarom ze me ingeschreven heeft.
    Ik hoor het haar nog zeggen:'Dit programma zal goed voor je zijn lieverd'.Ik was 18 hoor zei moest niet beslissen over mijn leven dat heeft ze nooit gedaan
    waarom doet ze het nu wel dan!


    Do what you love, love what you do

    Louis William Tomlinson
    ''Vind je het erg als ik alvast wat kleding in de kast doe?"hoorde ik haar stem na een korte stilte en schudde even mijn hoofd. 'Nee hoor, doe wat je wilt'antwoord ik rustig terwijl ik geirriteerd zucht als ik niet kan vinden wat ik graag had gevonden, mijn oortjes. Natuurlijk ahd ik er nog een paar om mijn nek hangen maar een paar extra was niet zo erg. Ik strekte mijn nek uit en kon haar gezicht in mijn ooghoeken zien, gericht op haar tas. Als ik mijn tas heb uitmest, stop ik dingen zoals kleren en ondergoed in de kast en zet mijn paren schoenen onderin. Ik rilde toen ik mijn ogen sloot en de beelden weer voor me zag.. Mijn zusje, mijn vader..het moordwapen maar ook de brandende pijn in mijn lichaam kon ik soms even voelen. Toen ik mijn ogen weer opende, realiseerde ik me dat het allemaal nep was. De vreselijke pijn was weg, maar ik had nog steeds dat enorme schuldgevoel en ik beet even op de binnenkant van mijn wang. Mijn ogen gleden geschrokken en licht angstig de kamer door en rilde opnieuw. Rustig Louis, het is gedaan, niks om bang voor te zijn,

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 21:46 ]


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Lucy Amber Wilson

    'Nee hoor, doe wat je wilt,' zegt hij en hij zoekt weer verder. Ik ben best benieuwd naar wat hij zoekt. Ik haal wat kleding uit mijn tas en doe het netjes in de kast. Louis stopte later ook wat kleding in de kast.
    Ik zag hem heel even rillen. Waardoor weet ik niet. 'Gaat het wel?' vraag ik hem dan. Er zal vast niks aan de hand zijn. Mijn vader pestte me altijd met mijn overbezorgdheid, maar ik kan er echt niks aan doen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Louis William Tomlinson
    'Gaat het wel?'vroeg haar stem waardoor ik haar nogsteeds wat benauwd aankeek. 'J..j..ja'stamel ik terwijl ik grip zoek aan de muur en diep in en uit adem. Ik moest me ontspannen maar dat ging lastiger dan normaal. Ik zag alles telkens weer opneiwu voor me en zakte even tegen de muur op de grond. Ik sloot krot mijn ogen en opende ze met een angstige blik erin. Deze blik liet ik de kamer rondgaan en rilde opnieuw. Waarom had ik daar precies nú last van en niet als ik alleen was. Zo kwam ze gemakkelijk mijn geheim teweten.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Lucy Amber Wilson

    'J..j..ja,' zegt hij zacht. Hij zegt wel dat het gaat, maar ik geloof er niks van. Hij ziet er beroerd uit. Hij laat zich tegen de muur zakken en doet heel even zijn ogen dicht. Hij opent ze meteen en kijkt met een angstige blik de kamer rond.
    Ik ga meteen naar hem toe. 'Weet je zeker dat het gaat?' vraag ik zacht. Misschien heeft het iets met zijn geheim te maken en mag hij wel niks zeggen. Maar ik maak me momenteel echt zorgen. 'Je ziet er beroerd uit,' voeg ik er nog aan toe.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Louis William Tomlinson
    Ik zie dat ze naar em toekomt en zacht iets vraagt. 'Weet je zeker dat het gaat?' Geirriteerd beet ik op de binnenkant van mijn wnag. Ik wou eht wel zeggen maar ik mocht het simpelweg niet. 'Je ziet er beroerd uit'voegt ze eraan toe en ik ril kort. 'Ik ebn gewoon misselijk'leig ik dan maar, ookal was ik best slecht in liegen en klonk het nooit geloofwaardig. Ik voel mijn hart in mijn keel kloppen en kijk haar even aan met de angstige blik nogsteeds in mijn ogen. Elke keer als ik even mijn ogen sluit, zie ik alles weer voor me en voel tranen branden maar wil ze niet tonen.


    (ff eten)


    All you're bullshit, makes me stronger every day.