• Hey,
    Ik zit nu echt heel erg met een probleem op school.

    12 leerlingen, waaronder ik, nemen deel aan een uitwisselingsprogramma met Tsjechië.
    We gaan met de bus en dan zitten we 12 uur met elkaar in de bus met om de 3 uur een pauze.
    We gaan met 2 busjes. Er is een enorm nadeel aan die busjes,

    De leerlingen waar ik juist echt goed mee op kan schieten zitten in de andere bus.
    En 3 leerlingen waar ik me letterlijk al een paar jaar aan kapot irriteer, zitten juist in dezelfde bus.
    Heel veel mensen zijn het niet met de indeling eens, maar de leraren willen het niet veranderen.

    Ze zeggen dat we juist moeten leren om met elkaar om te gaan, ook al kun je het niet vinden met elkaar.
    Ik denk dan juist van: voorkomen is beter dan genezen. Maar zij zijn alleen bereid de indeling te veranderen als de irritaties te hoog oplopen.

    Ze zeiden ook dat ze zouden kijken naar wie er met elkaar op school omgaan, maar ze hebben nu juist Marck en Sander (2 mensen die elkaar niet mogen), en Sacha en ik (Sacha heet volgens mij NiallIsKnap op quizlet), en dat in dezelfde bus. Dat gaat na een half uur al fout.
    Mijn mentor zegt dat hij van onze problemen niet zijn probleem gaat maken en dat we ons dan maar gewoon uit het uitwisselingsprogramma moeten terugtrekken.

    Maar ik wil echt heel graag meedoen aan de uitwisseling maar ik kan nog geen 1 uur met de 3 leerlingen opschieten. )':
    Ik ben dan zo'n iemand die dan zichzelf helemaal afsluit van alles en iedereen omdat ik me ook nog eens heel, heel snel irriteer aan andere mensen.
    Wat moet ik doen?


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Doe hetzelfde wat ik altijd doe op een bustripje: ga bij het raam zitten, luister muziek en staar uit het raam.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ribery schreef:
    (...)
    Ja, daar maak je de hele trip wel echt gezelliger mee ja.


    Zie je, dit is een goed voorbeeld van hoe sarcasme werkt, ik begin je al gelijk een stuk minder te mogen :P
    Bedankt dat je meewerkt met het bewijzen van mijn punt.

    Waarom zou jij de trip gezellig moeten maken, terwijl anderen het voor je verzieken? Moet jij dan alles maar pikken wat ze tegen je doen?
    Mensen doen nou eenmaal gemeen alleen om stoer of populair te doen, ik weet niet wat jij vindt, maar ik vind in ieder geval dat je hen niet het plezier moet gunnen om ook zo over te komen. Want zulke mensen zijn meestal gewoon zielig. Dus ik gebruik lekker sarcasme en zo kun je ze lekker bestrijden!
    Sarcasme is de oplossing!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Zie je, dit is een goed voorbeeld van hoe sarcasme werkt, ik begin je al gelijk een stuk minder te mogen :P
    Bedankt dat je meewerkt met het bewijzen van mijn punt.

    Waarom zou jij de trip gezellig moeten maken, terwijl anderen het voor je verzieken? Moet jij dan alles maar pikken wat ze tegen je doen?
    Mensen doen nou eenmaal gemeen alleen om stoer of populair te doen, ik weet niet wat jij vindt, maar ik vind in ieder geval dat je hen niet het plezier moet gunnen om ook zo over te komen. Want zulke mensen zijn meestal gewoon zielig. Dus ik gebruik lekker sarcasme en zo kun je ze lekker bestrijden!
    Sarcasme is de oplossing!

    Ze heeft het hier wel over mensen die ze niet mag, niet mensen die haar haar leven lang al pesten en zulk gedrag gewoon over zich heen roepen. Wie zegt namelijk dat deze leerlingen dingen doe die zij niet hoeft te pikken of dat ze gemeen tegen haar doen.
    Je kunt hier niks tegen doen en zolang je mekaar gewoon negeert is het echt geen drama. Oortjes in, muziek op en lekker wegdromen in je eigen wereld.
    Is het btw niet een beetje lullig dat je iemand die je niet mag zo met naam en username op dit topic zet, wat zei gewoon kan zien?


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    (...)
    Ze heeft het hier wel over mensen die ze niet mag, niet mensen die haar haar leven lang al pesten en zulk gedrag gewoon over zich heen roepen. Wie zegt namelijk dat deze leerlingen dingen doe die zij niet hoeft te pikken of dat ze gemeen tegen haar doen.
    Je kunt hier niks tegen doen en zolang je mekaar gewoon negeert is het echt geen drama. Oortjes in, muziek op en lekker wegdromen in je eigen wereld.
    Is het btw niet een beetje lullig dat je iemand die je niet mag zo met naam en username op dit topic zet, wat zei gewoon kan zien?


    Dat laatste vond ik ook nogal eigenaardig ja :/


    i put the fun in funeral

    Ancore schreef:
    (...)
    Ze heeft het hier wel over mensen die ze niet mag, niet mensen die haar haar leven lang al pesten en zulk gedrag gewoon over zich heen roepen. Wie zegt namelijk dat deze leerlingen dingen doe die zij niet hoeft te pikken of dat ze gemeen tegen haar doen.
    Je kunt hier niks tegen doen en zolang je mekaar gewoon negeert is het echt geen drama. Oortjes in, muziek op en lekker wegdromen in je eigen wereld.
    Is het btw niet een beetje lullig dat je iemand die je niet mag zo met naam en username op dit topic zet, wat zei gewoon kan zien?


    Jij bent niet bekend met het fenomeen sarcasme merk ik. De eerste twee wie bovenaan stonden van mijn post, was duidelijk niet serieus, maar misschien moet ik de volgende keer iets met neonlichten doen. Hopelijk is dat duidelijker.

    Nu de rest. Ik citeer even uit de beginpost: "En 3 leerlingen waar ik me letterlijk al een paar jaar aan kapot irriteer, zitten juist in dezelfde bus." Wanneer mensen jou irriteren dan irriteer je ze hen. Sarcasme staat hoog aangeschreven op de schaal van irritatie en gezien niets doen niets veranderd, ben ik toch meer een voorstander van actie ondernemer. Wanneer mensen jou irriteren, irriteer jij hen. Natuurlijk kun je wel zeggen, je moet boven hen staan en gewoon niets doen, maar zo zie jij het misschien dan alleen anderen zien dat niet. Mensen zijn vaak nogal blind als het gaat om moreel gedrag.

    En trouwens ik heb nooit gezegd dat ik iemand niet mag, maar minder mag. Beter lezen en gezien dat niet bepaald serieus was, ben ik niet van plan hier een punt van te maken.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jij bent niet bekend met het fenomeen sarcasme merk ik. De eerste twee wie bovenaan stonden van mijn post, was duidelijk niet serieus, maar misschien moet ik de volgende keer iets met neonlichten doen. Hopelijk is dat duidelijker.

    Nu de rest. Ik citeer even uit de beginpost: "En 3 leerlingen waar ik me letterlijk al een paar jaar aan kapot irriteer, zitten juist in dezelfde bus." Wanneer mensen jou irriteren dan irriteer je ze hen. Sarcasme staat hoog aangeschreven op de schaal van irritatie en gezien niets doen niets veranderd, ben ik toch meer een voorstander van actie ondernemer. Wanneer mensen jou irriteren, irriteer jij hen. Natuurlijk kun je wel zeggen, je moet boven hen staan en gewoon niets doen, maar zo zie jij het misschien dan alleen anderen zien dat niet. Mensen zijn vaak nogal blind als het gaat om moreel gedrag.

    En trouwens ik heb nooit gezegd dat ik iemand niet mag, maar minder mag. Beter lezen en gezien dat niet bepaald serieus was, ben ik niet van plan hier een punt van te maken.


    Jij maakt overal een punt van.


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    (...)

    Jij maakt overal een punt van.


    Niet echt. Ik leg punten uit, ik maak ze niet.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Niet echt. Ik leg punten uit, ik maak ze niet.

    Reactie van Destined -> Reactie op zijn reactie -> Destined komt met minimaal 1 lange reactie. Al-fucking-tijd. Daar hebben we echt geen zin in.

    OT: Ik vind dat je je niet moet aanstellen. Ik heb nu zovaak met mensen moeten samenwerken die ik niet kan uitstaan. Gewoon doen wat je moet doen en de rest negeren :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Destined schreef:
    (...)

    Niet echt. Ik leg punten uit, ik maak ze niet.


    Wat jij wil gast, maar je maakt jezelf er niet bepaald geliefder mee.


    i put the fun in funeral

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Reactie van Destined -> Reactie op zijn reactie -> Destined komt met minimaal 1 lange reactie. Al-fucking-tijd. Daar hebben we echt geen zin in.

    OT: Ik vind dat je je niet moet aanstellen. Ik heb nu zovaak met mensen moeten samenwerken die ik niet kan uitstaan. Gewoon doen wat je moet doen en de rest negeren :Y)


    Ik kan er niets aan doen dat zoveel mensen me adoreren dat ze zo ontzettend graag op mij willen reageren. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Vinter schreef:
    (...)

    Wat jij wil gast, maar je maakt jezelf er niet bepaald geliefder mee.


    Was ik dan al geliefd?
    Dat zou dan voor het eerst iets nieuws zijn.
    Ik ben hier namelijk niet om welke populariteitsprijs dan ook te winnen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik kan er niets aan doen dat zoveel mensen me adoreren dat ze zo ontzettend graag op mij willen reageren. :P

    T_T.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Destined schreef:
    (...)

    Jij bent niet bekend met het fenomeen sarcasme merk ik. De eerste twee wie bovenaan stonden van mijn post, was duidelijk niet serieus, maar misschien moet ik de volgende keer iets met neonlichten doen. Hopelijk is dat duidelijker.

    Nu de rest. Ik citeer even uit de beginpost: "En 3 leerlingen waar ik me letterlijk al een paar jaar aan kapot irriteer, zitten juist in dezelfde bus." Wanneer mensen jou irriteren dan irriteer je ze hen. Sarcasme staat hoog aangeschreven op de schaal van irritatie en gezien niets doen niets veranderd, ben ik toch meer een voorstander van actie ondernemer. Wanneer mensen jou irriteren, irriteer jij hen. Natuurlijk kun je wel zeggen, je moet boven hen staan en gewoon niets doen, maar zo zie jij het misschien dan alleen anderen zien dat niet. Mensen zijn vaak nogal blind als het gaat om moreel gedrag.

    En trouwens ik heb nooit gezegd dat ik iemand niet mag, maar minder mag. Beter lezen en gezien dat niet bepaald serieus was, ben ik niet van plan hier een punt van te maken.

    Mensen irriteren mij ook wel eens, maar dat is meer omdat ik ze niet mag, niet omdat zij zich zo verschrikkelijk arrogant of gemeen gedragen. Je gaat je sneller ergeren aan mensen die je niet mag. Ik nam je vrij serieus door:
    Waarom zou jij de trip gezellig moeten maken, terwijl anderen het voor je verzieken? Moet jij dan alles maar pikken wat ze tegen je doen?
    Mensen doen nou eenmaal gemeen alleen om stoer of populair te doen, ik weet niet wat jij vindt, maar ik vind in ieder geval dat je hen niet het plezier moet gunnen om ook zo over te komen. Want zulke mensen zijn meestal gewoon zielig.

    Als ze zich zo erg irriteert aan deze leerlingen dat het haar trip verziekt is dat haar probleem en moet ze hier niet ook nog de trip van andere leerlingen mee verzieken. Dit levert haar alleen nog maar meer problemen op en zorgt voor nog meer spanning in zo'n bus. Ik ken namelijk ook mensen die bijna gemeen sarcastisch tegen mij zijn, terwijl ik dan niet eens met hun in gesprek ben en als ze soms ook zo tegen anderen doen, lijken ze bijna pesters. Sarcasme vind ik prima tegen sommige mensen in bepaalde situatie, maar ik denk dat het in deze situatie alleen maar erger erdoor wordt.


    From these ashes, I will rise

    Destined schreef:
    (...)

    Zie je, dit is een goed voorbeeld van hoe sarcasme werkt, ik begin je al gelijk een stuk minder te mogen :P
    Bedankt dat je meewerkt met het bewijzen van mijn punt.

    Waarom zou jij de trip gezellig moeten maken, terwijl anderen het voor je verzieken? Moet jij dan alles maar pikken wat ze tegen je doen?
    Mensen doen nou eenmaal gemeen alleen om stoer of populair te doen, ik weet niet wat jij vindt, maar ik vind in ieder geval dat je hen niet het plezier moet gunnen om ook zo over te komen. Want zulke mensen zijn meestal gewoon zielig. Dus ik gebruik lekker sarcasme en zo kun je ze lekker bestrijden!
    Sarcasme is de oplossing!

    Gast, dat was mijn punt ook, haha. Door sarcastisch op jou reactie te reageren, zie je zelf al dat het helemaal niet leuk is als mensen zo tegen je doen. Waarom zou je jezelf zo vijandig opstellen tijdens een tripje dat je voor je plezier maakt? Daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee omdat mensen je dan gaan uitsluiten van de gezamenlijke groep.


    ars moriendi

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Reactie van Destined -> Reactie op zijn reactie -> Destined komt met minimaal 1 lange reactie. Al-fucking-tijd. Daar hebben we echt geen zin in.

    OT: Ik vind dat je je niet moet aanstellen. Ik heb nu zovaak met mensen moeten samenwerken die ik niet kan uitstaan. Gewoon doen wat je moet doen en de rest negeren :Y)


    Hier ben ik het zeker mee eens, en daarbij komt ook dat je met vriendinnen ook niet continue praat, dat zal de eerste 2/3 uur zo zijn; daarna zullen ze dingen voor zichzelf gaan doen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'