• Liam, Harry, Zayn, Louis en Niall zijn alle vijf smoorverliefd op de vijf populairste meiden van de school. Totaal onbereikbaar dus. Waarschijnlijk weten de meiden niet eens van hun bestaan!. Misschien wel, maar dan alleen van naam. Daar balen de jongens erg van. Ze vinden dat het lang genoeg heeft geduurd en proberen actie te ondernemen en de meiden voor zich te winnen.

    Ik ben niet supergoed in verhalen uitleggen, maar is het een beetje duidelijk? Het is dus een beetje dat ze er voor willen zorgen dat de populairste meiden van de school hun leuk gaan vinden.


    Personages:

    Jongens: VOL
    - Niall James Horan ll Nobody ll IrishNialler
    - Liam James Payne ll Sporter ll Depay
    - Harry Edward Styles ll DamnBieber
    - Louis Wiliam Tomlinson ll Sporter ll Pardoes
    - Zain *Zayn* Javadd Malik ll Creatieveling ll Luminoase



    Meisjes: VOL
    - Grote liefde Louis ll Ruby Faye Fields ll Populair llBlueHaven
    - Grote liefde Harry ll Emily Scarlett Wood ll Populair ll MinnieMouseX
    - Grote liefde Zayn ll Morgane Harrolds ll Emo ll Cyborg
    - Grote liefde Niall ll Kelcy Whimz ll Cheerleader ll Lynn1D
    - Grote liefde Liam ll Diana Leoni Blanchard ll Populair llPezz



    Extra rollen (leraren, andere leerlingen, vrienden van de jongens etc):
    - Taylor Angel brown ll Beste vriendin van de jongens én de meisjes ll Populair ll DamnBieber
    - Tyler Sky Horan ll Broer Niall ll Sporter llDamnBieber
    -


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per post,maar probeer meer
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages p.p.
    - 1D is niet beroemd
    - Als je iets buiten de RPG wilt zeggen, doe dit dan tussen haakjes ({[-}]})'
    - Naamsverandering doorgeven
    - Topics worden alleen geopend door MinnieMouseX
    - 16+ is toegestaan
    - Personages minimaal 16 jaar oud
    - Reserveringen laat ik 2 dagen staan



    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (het liefst met foto):
    Innerlijk:
    Rang op school (zoals populair, nerd, sporter, pestkop etc. Wat de grote liefde meiden ook zijn, ze zijn automatisch ook populair):
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 16:14 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Rol: Grote liefde Harry
    Naam: Emily Scarlett Wood
    Leefijd: 17, jarig op 3 maart
    Uiterlijk (het liefst met foto):



    Emily heeft blonde golverige haren en blauwe ogen. Ze heeft een lichte huid en is 1.65 meter lang
    Innerlijk: Emily is allereerst heel erg koppig en eigenwijs. Ze kan tegen degenen die ze niet mag heel erg onaardig doen en als ze ruzie heeft gehad met iemand kan ze heel erg kinderachtig en gemeen zijn tegen diegene. En in een ruzie is ze (bijna) nooit degene die als eerste sorry zegt. Maar Emily heeft ook een lieve, zorgzame kant. Bij degenen waar ze om geeft is ze erg behulpzaam. Als ze aardig tegen iemand doet, is ze ook oprecht aardig. En ze heeft een goed gevoelvoo humor Emily heeft het niet snel door als ze iemand kwetst. Op school is het vaak dat ze kleine dingen uithaalt. Gewoon, kleine grapjes. Ze is meestal eerlijk en kan slecht liegen.
    Rang op school (zoals populair, nerd, sporter, pestkop etc.): Populair
    Familie (niet verplicht): Haar ouders zijn gescheiden en ze heeft een oudere zus, Leah van 20, en een jonger zusje, Meredith van 8. Emily en Leah hebben regelmatig ruzie over de kleinste dingen, maar als het erop aankomt steunen ze elkaar wel.
    Extra: Emily heeft een vriendje, Jake. Hij is zelf sporter.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 11:01 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Mag ik het meisje van Zayn?


    26 - 02 - '16

    ja hoor :)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 19:59 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Mag ik Zayn? Tiehie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Is goed :)


    It just takes one negative comment to kill a dream

    mag ik nialll


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grote liefde Louis!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alles weer even bijgewerkt


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ojojojoj
    Ik wil graag grote liefde Niall
    Omdaaaaat, ik dus een passie voor Niall heb ;3


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Mag ik meisje Liam :3


    Do what people say you can't.

    [hè Catlynn ik kom niet meer van je afXD ahahahha en Brook ook weer allemaal bekende hierXd ik ga nialler makne]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rol: Zayn's grote liefde
    Naam: Morgane Harrolds
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Morgane heeft lang zwart haar, in een alternatief model geknipt. Haar haren zijn van nature donkerbruin, maar ze verft het altijd zwart. Ze heeft ook de kleuren blauw, groen en rood al een keer gehad. Haar bleke huid matcht mooi met haar groen/blauwe ogen. Ze heeft een piercing in haar lip en boven haar lip. Ze kleedt zich bijna altijd in het zwart en heeft een vrij onzekere uitstraling, ook al probeert ze dat nog zo erg te verbergen.
    Innerlijk: Morgane is een meisje van weinig woorden. Ze vertelt eigenlijk nooit hoe ze zich daadwerkelijk voelt en kropt alles op. Ze vindt het lastig om nee te zeggen of om mensen af te wijzen. Dit verschilt per situatie, want soms vindt ze het iets minder moeilijk. Morgane is soms lief en soms totaal niet. Ze heeft stemmingswisselingen. Ze kan soms blij zijn en soms bijna depressief. Ze is onlangs gediagnosticeerd met een Dysthyme stoornis. Dit wil zeggen dat ze depressief is. Morgane is suicidaal en heeft het niet altijd makkelijk. Haar katten zijn het lichtpuntje uit haar leven, want thuis heeft ze het gigantisch moeilijk. Haar katten zijn volgens haar ook de enigen die haar begrijpen, naast haar vriendinnen. Haar vrienden zijn op de hand te tellen. Ze vertrouwd bijna niemand en is een erg gesloten persoon.
    Rang op school: Emo.
    Extra: Ze heeft altijd een tekenblok bij zich waar ze in tekent. Haar katten heten Puck en Muck.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 17:31 ]


    26 - 02 - '16

    Wow, alle meisjes zijn nu al vol. Nog geen 10 minuten geleden deze RPG gestart


    It just takes one negative comment to kill a dream

    wat is de minimaale leeftijd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Uhm... 16 of zo denk ik


    It just takes one negative comment to kill a dream