• Liam, Harry, Zayn, Louis en Niall zijn alle vijf smoorverliefd op de vijf populairste meiden van de school. Totaal onbereikbaar dus. Waarschijnlijk weten de meiden niet eens van hun bestaan!. Misschien wel, maar dan alleen van naam. Daar balen de jongens erg van. Ze vinden dat het lang genoeg heeft geduurd en proberen actie te ondernemen en de meiden voor zich te winnen.

    Ik ben niet supergoed in verhalen uitleggen, maar is het een beetje duidelijk? Het is dus een beetje dat ze er voor willen zorgen dat de populairste meiden van de school hun leuk gaan vinden.


    Personages:

    Jongens: VOL
    - Niall James Horan ll Nobody ll IrishNialler
    - Liam James Payne ll Sporter ll Depay
    - Harry Edward Styles ll DamnBieber
    - Louis Wiliam Tomlinson ll Sporter ll Pardoes
    - Zain *Zayn* Javadd Malik ll Creatieveling ll Luminoase



    Meisjes: VOL
    - Grote liefde Louis ll Ruby Faye Fields ll Populair llBlueHaven
    - Grote liefde Harry ll Emily Scarlett Wood ll Populair ll MinnieMouseX
    - Grote liefde Zayn ll Morgane Harrolds ll Emo ll Cyborg
    - Grote liefde Niall ll Kelcy Whimz ll Cheerleader ll Lynn1D
    - Grote liefde Liam ll Diana Leoni Blanchard ll Populair llPezz



    Extra rollen (leraren, andere leerlingen, vrienden van de jongens etc):
    - Taylor Angel brown ll Beste vriendin van de jongens én de meisjes ll Populair ll DamnBieber
    - Tyler Sky Horan ll Broer Niall ll Sporter llDamnBieber
    -


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per post,maar probeer meer
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages p.p.
    - 1D is niet beroemd
    - Als je iets buiten de RPG wilt zeggen, doe dit dan tussen haakjes ({[-}]})'
    - Naamsverandering doorgeven
    - Topics worden alleen geopend door MinnieMouseX
    - 16+ is toegestaan
    - Personages minimaal 16 jaar oud
    - Reserveringen laat ik 2 dagen staan



    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (het liefst met foto):
    Innerlijk:
    Rang op school (zoals populair, nerd, sporter, pestkop etc. Wat de grote liefde meiden ook zijn, ze zijn automatisch ook populair):
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 16:14 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Rol: Louis Fucking Tomlinson
    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 21 jaar 24/12/1991
    Uiterlijk (het liefst met foto):



    Innerlijk: Louis is een volwassen jongen van 21 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, grappig en houdt enorm van voetballen. Louis is ook iemand die je altijd ziet lachen en nooit ziet huilen, niet bij andere teminste. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongemakkelijk voelt, maar dat toont hij zelfs bij hun weinig. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en wil mensen altijd helpen of troosten, ookal gaat dat vaak verkeerd terwijl hij het wel goed bedoelt. Louis wordt nogal erg druk wat veel mensen snel gaat irriteren waardoor hij vaak boos wordt op zichzelf als hij weer eens te enthousiast is. Als je Louis eenmaal boos hebt, zal hij dit wel vergeven maar hij zal het niet snel vergeten en kan dan erg bot tegen je doen.
    Rang op school (zoals populair, nerd, sporter, pestkop etc. Wat de grote liefde meiden ook zijn, ze zijn automatisch ook populair): Sporter/ voetballer.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 11:45 ]


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Jullie staan er al in


    It just takes one negative comment to kill a dream

    oke kunnen we beginnen???????

    owja ik ga strask scouting en vanaaf vriendin op bezoek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga nu beginnen aan mijn rol! (:


    Do what people say you can't.

    Eerst moeten alle reserveringen zijn ingevuld en vanmiddag en vanavond ben ik er waarschijnlijk niet, daarna kunnen we beginnen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Romarin schreef:
    Ik ga nu beginnen aan mijn rol! (:


    Okee :)


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Rol: Grote Liefde Liam
    Naam: Diana Leoni Blanchard
    Leeftijd: Ze wordt bijna zeventien.
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Diana is iemand die vol leven zit. Ze is altijd wel vrolijk en zit nooit stil. De enige keren dat ze stil zit is omdat ze zich niet lekker voelt of er is iets. Diana kan geen seconde stil staan. Altijd huppel, spring of welke beweging dan ook, Diana doet het wel. Diana is niet graag alleen. Het liefst heeft ze de hele tijd mensen om zich heen. Dan voelt ze zich veiliger dan als ze alleen is. Diana kan je veel wijs maken. Vaak geloofd ze alles. Diana is ook een doener en totaal geen denker. Ze denkt niet echt na voordat ze iets doet of zegt waardoor mensen haar nogal snel een kwalijk nemen als ze dat doet. Vaak is Diana ook nog melig op hyper, op verkeerde momenten. Dan is ze echt gestoord. De rest zie je in de RPG
    Rang op school: Populair
    Extra: Kan misschien nog komen

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 12:55 ]


    Do what people say you can't.

    okee


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Het valt mij op dat zo'n beetje ieder meisje in deze RPG populair is :')


    26 - 02 - '16

    de vijf populairste meiden van de school


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol:Beste vriendin van de jongens én van de meisjes
    Naam:Taylor Angel Brown
    Leeftijd:19
    Uiterlijk (het liefst met foto):


    Innerlijk:Taylor is een lief meisje ze zal niet zo snel nee zeggen als je haar iets vraagt, daardoor is ze ook populair. Ze gaat dan ook met iedereen van de school om popolair/pestkoppen het maakt niet uit wat je bent. Haar slechte kant is dat ze snel bot kan reageren als ze gekwets is en dat is ze snel. Ze zal dan ongeveer 4 dagen niet tegen je praten en het gaat mensen langzamerhand irriteren.
    Rang op school (zoals populair, nerd, sporter, pestkop etc. Wat de grote liefde meiden ook zijn, ze zijn automatisch ook populair): Populair maar was vroeger een onbekende
    Extra: Op haar 15e is ze verkracht. Ze heeft nu een kindje van 4 jaar oud en die heeft ze haar moeders naam gegeven. Angel (Ook haar middelste naam). Alleen haar beste vrienden weten het.





    Innerlijk word uitgebreider in de RPG

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 12:32 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Luminoase schreef:
    (...)


    Oh, haha


    26 - 02 - '16

    @DamnBieber Dat meisje is echt schattig!


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Hé, ik herken mijn zevende naam ;D. Angel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luminoase schreef:
    Hé, ik herken mijn zevende naam ;D. Angel.
    Haha zo heet ik gewoon daarom gebruikte ik het. Kon niet echt een andere naam bedenken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,