• Liam, Harry, Zayn, Louis en Niall zijn alle vijf smoorverliefd op de vijf populairste meiden van de school. Totaal onbereikbaar dus. Waarschijnlijk weten de meiden niet eens van hun bestaan!. Misschien wel, maar dan alleen van naam. Daar balen de jongens erg van. Ze vinden dat het lang genoeg heeft geduurd en proberen actie te ondernemen en de meiden voor zich te winnen.

    Ik ben niet supergoed in verhalen uitleggen, maar is het een beetje duidelijk? Het is dus een beetje dat ze er voor willen zorgen dat de populairste meiden van de school hun leuk gaan vinden.


    Personages:

    Jongens: VOL
    - Niall James Horan ll Nobody ll IrishNialler
    - Liam James Payne ll Sporter ll Depay
    - Harry Edward Styles ll DamnBieber
    - Louis Wiliam Tomlinson ll Sporter ll Pardoes
    - Zain *Zayn* Javadd Malik ll Creatieveling ll Luminoase



    Meisjes: VOL
    - Grote liefde Louis ll Ruby Faye Fields ll Populair llBlueHaven
    - Grote liefde Harry ll Emily Scarlett Wood ll Populair ll MinnieMouseX
    - Grote liefde Zayn ll Morgane Harrolds ll Emo ll Cyborg
    - Grote liefde Niall ll Kelcy Whimz ll Cheerleader ll Lynn1D
    - Grote liefde Liam ll Diana Leoni Blanchard ll Populair llPezz



    Extra rollen (leraren, andere leerlingen, vrienden van de jongens etc):
    - Taylor Angel brown ll Beste vriendin van de jongens én de meisjes ll Populair ll DamnBieber
    - Tyler Sky Horan ll Broer Niall ll Sporter llDamnBieber
    -


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per post,maar probeer meer
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages p.p.
    - 1D is niet beroemd
    - Als je iets buiten de RPG wilt zeggen, doe dit dan tussen haakjes ({[-}]})'
    - Naamsverandering doorgeven
    - Topics worden alleen geopend door MinnieMouseX
    - 16+ is toegestaan
    - Personages minimaal 16 jaar oud
    - Reserveringen laat ik 2 dagen staan



    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (het liefst met foto):
    Innerlijk:
    Rang op school (zoals populair, nerd, sporter, pestkop etc. Wat de grote liefde meiden ook zijn, ze zijn automatisch ook populair):
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 16:14 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Mag ik een meisje die van de meisjes hun beste vriendin is en van de jongens ook?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Luminoase schreef:
    Maar een bitchfight is zo leuk :<.
    this hahahahah Brook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DamnBieber schreef:
    Mag ik een meisje die van de meisjes hun beste vriendin is en van de jongens ook?


    ja hoor :)


    It just takes one negative comment to kill a dream

    vanmiddag tot half vijf op school, dus ik ben ongeveer rond vijf uur weer op quizlet


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Mijn rolis af


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ben weer terug, was eerder uit


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Mijn rol is af, tenzij ik straks van gedachten verander en nog wat dingen toevoeg (;

    Cyborg schreef:
    Rol: Zayn's grote liefde
    Naam: Morgane Harrolds
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Morgane heeft lang zwart haar, in een alternatief model geknipt. Haar haren zijn van nature donkerbruin, maar ze verft het altijd zwart. Ze heeft ook de kleuren blauw, groen en rood al een keer gehad. Haar bleke huid matcht mooi met haar groen/blauwe ogen. Ze heeft een piercing in haar lip en boven haar lip. Ze kleedt zich bijna altijd in het zwart en heeft een vrij onzekere uitstraling, ook al probeert ze dat nog zo erg te verbergen.
    Innerlijk: Morgane is een meisje van weinig woorden. Ze vertelt eigenlijk nooit hoe ze zich daadwerkelijk voelt en kropt alles op. Ze vindt het lastig om nee te zeggen of om mensen af te wijzen. Dit verschilt per situatie, want soms vindt ze het iets minder moeilijk. Morgane is soms lief en soms totaal niet. Ze heeft stemmingswisselingen. Ze kan soms blij zijn en soms bijna depressief. Ze is onlangs gediagnosticeerd met een Dysthyme stoornis. Dit wil zeggen dat ze depressief is. Morgane is suicidaal en heeft het niet altijd makkelijk. Haar katten zijn het lichtpuntje uit haar leven, want thuis heeft ze het gigantisch moeilijk. Haar katten zijn volgens haar ook de enigen die haar begrijpen, naast haar vriendinnen. Haar vrienden zijn op de hand te tellen. Ze vertrouwd bijna niemand en is een erg gesloten persoon.
    Rang op school: Emo.
    Extra: Ze heeft altijd een tekenblok bij zich waar ze in tekent. Haar katten heten Puck en Muck.


    26 - 02 - '16

    Rol: Our Bradfordbadboi
    Naam: Zain "Zayn" Javadd Malik
    Leeftijd: Zeventien
    Uiterlijk (het liefst met foto):



    Innerlijk: Zayn is erg stil, en mysterieus. Niemand heeft ooit een echt gesprek met hem gehad, dat durven ze niet. Alhoewel Zayn er ook mysterieus uit ziet en ook zo doet, is hij een hele aardige jongen die graag iemand helpt. Als hij moet samenwerken voor school met iemand, neemt hij al het werk over en maakt het. Hij wilt niet graag bij iemand thuis zijn, of dat iemand bij hem is. Hij heeft dan geen problemen, maar hij is gewoon niet zo spraakzaam. Hij houdt niet van praten, en zal dat dan ook bijna nooit doen. Je ziet nooit een glimlach op Zayn's gezicht, alleen als iemand zich voorstelt of iets aardigs over hem zegt. Zayn tekent altijd iedereen die hij maar ziet, en alles wat hij maar ziet na in zijn schetsblok. Hij is één van de beste tekenaars van de school.
    Rang op school: Creatieveling
    Extra: Ook houdt Zayn erg van zingen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 11:04 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mededeling: Morgen is de laatste dag om je reservering in te vullen, anders vervallen ze, tenzij je een goede reden hebt


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Okee daaaar ga ik ;3

    Rol: grote liefde van Nialler <3
    Naam: Kelcy Whimz
    Leeftijd: ongeveer 2 maand geleden 16 geworden.
    Uiterlijk: Miley Cyrus als Kelcy. Kelcy heeft lang bruin haar, wat een klein beetje krult. Ze stijlt het ook wel eens. Ze is best wel dun en ongeveer 1.68. Ze is niet heel groot, maar dat wil ze ook niet. Ze heeft diep bruine ogen.
    Innerlijk: Kelcy is nogal ondeugend, ze doet graag dingen die eigenlijk niet mag. Ze houdt wel van een lolletje en is altijd in voor feestjes en grapjes. Ze is nog nooit te ver gegaan, en dat wil ze graag zo houden. (Een oude vriendin, ging te ver met ondeugend zijn en grapjes uithalen en is opgenomen in kliniek) Kelcy is erg bezig met mode en weet hoe ze eruit wil zien elke morgen. Ze is niet heel intensief met school bezig, maar weet wel hoge cijfers te halen, of in ieder geval voldoendes. Ze is heel vrolijk en houdt ervan om met haar vrienden en vriendinnen af te spreken.
    Rang op school: cheerleader
    Extra: ze is al cheerleader sinds ze 14 is. Ook rijdt ze paard sinds haar 5e. Ze heeft nog een broertje van 13 en haar vader zorgt voor hun. Haar moeder is wonende in Ierland, het originele land waar Kelcy vandaan komt. Maar sinds haar vader hier werkt, is ze hier. Haar moeder wilde niet mee, vanwege de zorg voor oma Harild. In vakanties gaat Kelc (spreek uit als Kels) het liefst terug naar Ierland, naar haar moeder en haar oma en de rest van de familie, om te genieten van de prachtige natuur en de leuke dingen die er te doen zijn. Bovendien, ze heeft al wel wat vriendjes gehad, maar wacht nog op de ware.

    Is dit goed?
    Xxx

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 20:17 ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Jaa, perfect.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    MinnieMouseX schreef:
    Mededeling: Morgen is de laatste dag om je reservering in te vullen, anders vervallen ze, tenzij je een goede reden hebt


    Zou ik Harry misschien wat later mogen invullen? Ik moet me namelijk gaan voorbereiden voor kamp. En nog iets oefenen voor bonteavond <

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 23:18 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    okee


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Zaynie is af!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nialler ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan