• Liam, Harry, Zayn, Louis en Niall zijn alle vijf smoorverliefd op de vijf populairste meiden van de school. Totaal onbereikbaar dus. Waarschijnlijk weten de meiden niet eens van hun bestaan!. Misschien wel, maar dan alleen van naam. Daar balen de jongens erg van. Ze vinden dat het lang genoeg heeft geduurd en proberen actie te ondernemen en de meiden voor zich te winnen.

    Ik ben niet supergoed in verhalen uitleggen, maar is het een beetje duidelijk? Het is dus een beetje dat ze er voor willen zorgen dat de populairste meiden van de school hun leuk gaan vinden.


    Personages:

    Jongens: VOL
    - Niall James Horan ll Nobody ll IrishNialler
    - Liam James Payne ll Sporter ll Depay
    - Harry Edward Styles ll DamnBieber
    - Louis Wiliam Tomlinson ll Sporter ll Pardoes
    - Zain *Zayn* Javadd Malik ll Creatieveling ll Luminoase



    Meisjes: VOL
    - Grote liefde Louis ll Ruby Faye Fields ll Populair llBlueHaven
    - Grote liefde Harry ll Emily Scarlett Wood ll Populair ll MinnieMouseX
    - Grote liefde Zayn ll Morgane Harrolds ll Emo ll Cyborg
    - Grote liefde Niall ll Kelcy Whimz ll Cheerleader ll Lynn1D
    - Grote liefde Liam ll Diana Leoni Blanchard ll Populair llPezz



    Extra rollen (leraren, andere leerlingen, vrienden van de jongens etc):
    - Taylor Angel brown ll Beste vriendin van de jongens én de meisjes ll Populair ll DamnBieber
    - Tyler Sky Horan ll Broer Niall ll Sporter llDamnBieber
    -


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per post,maar probeer meer
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages p.p.
    - 1D is niet beroemd
    - Als je iets buiten de RPG wilt zeggen, doe dit dan tussen haakjes ({[-}]})'
    - Naamsverandering doorgeven
    - Topics worden alleen geopend door MinnieMouseX
    - 16+ is toegestaan
    - Personages minimaal 16 jaar oud
    - Reserveringen laat ik 2 dagen staan



    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (het liefst met foto):
    Innerlijk:
    Rang op school (zoals populair, nerd, sporter, pestkop etc. Wat de grote liefde meiden ook zijn, ze zijn automatisch ook populair):
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 16:14 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    IrishNialler schreef:
    [hè Catlynn ik kom niet meer van je afXD ahahahha en Brook ook weer allemaal bekende hierXd ik ga nialler makne]


    Brookie is overal en nergens.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ga nu effies douche dus ben straks weer terug


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Rol: Onze levendige speelse sexybeast Niall
    Naam: even denken, Niall James Horan toevallig
    Leeftijd: Laten we hem eens net 16 zijn.
    Uiterlijk (het liefst met foto):Sexy, knap enz. joke. Niall is ongeveer 1,71 meter lang, hij heeft een erg slanke postuur. Foto komt nog, zijn oorspronkelijke bruine haren zijn deels geverfd en in een soort stekeltjes kapsel overeind gezet. Het liefste draagt hij polo's, vans, chinno's en vesten. Als het erg warm is draagt hij ook tanktops. Niall heeft een speels kinderlijk gezicht. Zijn blauwgroene ogen spreken boekdelen. Hij heeft een beugel die er bijna uitgaat en schaamt zich ervoor.
    Innerlijk: niall is een onzekere jongen, inhet begin kan hij verlegen zijn maar als je hem eenmaal kent heeft hij zijn hypere momenten. Niall is erg vergevinszinnend, of het nu terecht is of niet hij vergeeft het mensen. Niall is een echte familie mens en heeft een goede band met zijn broer. Hij heeft erg graag mensen om zich heen en vindhet fijn o. Met ze te kunnen. Praten. Verderis Niall een erg emotionele jongen, je kunt het erg goed sflezen van zijn gezicht en hij schaamt zich ervoor..
    Rang op school (zoals populair, nerd, sporter, pestkop etc.):uhmmm nobody lol.
    Extra hij is Christelijk opgevoed en is biseksueel en op de basisschool gepest.

    maak hem morgen af ik ga drinken voor ik uitdroog en ik ben er op mobiel dan maarja

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 16:18 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Waarom mag je geen ruzie maken in de RPG? :c.


    Do what people say you can't.

    Mag ik Louis Tomlinson?


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Mag ik Hazzaa reserveren? :'3

    Shhtt, dat klinkt fout ;x


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Romarin schreef:
    Waarom mag je geen ruzie maken in de RPG? :c.


    het slaat nergens op, maar ik ben er niet zo dol op. Wacht, ik haal het wel weg


    It just takes one negative comment to kill a dream

    @iPayphone en @Pardoes, hhet mag allebei!


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Zolang het geen giga bitch fight wordt vind ik een klein meningsverschil wel leuk. Maar als ze met z'n allen op 1 gaan, vind ik het niet leuk.


    26 - 02 - '16


    Rol:
    Grote liefde Louis.
    Naam:
    Ruby Faye Fields.
    Leeftijd:
    17, 16-04-1996.
    Uiterlijk:



    Ruby heeft lange lichtbruine haren wat steeds lichter wordt naar de onderkant toe. Ze heeft of haar haar los, of het in een vlecht over haar schouder of in een hoge staart. Ze heeft onopvallende blauwe/groen/grijze ogen, dat is wat zij in ieder geval vindt, maar wat soms wel een beetje opvalt zijn de sproetjes in haar gezicht. Ze is 1.70 lang. Ze vindt zichzelf maar een onopvallende verschijning. Ze heeft hier en daar ook een moedervlekje. En ze draagt lenzen, maar voor tegen de avond/nacht heeft ze een bril.
    Innerlijk:
    Ruby is absoluut geen verlegen meisjes. Ze geeft altijd haar mening en denkt niet na voordat ze iets zegt waardoor er soms nogal snel kwetsende woorden uit haar mond komen. Als ze door heeft dat haar woorden niet goed vallen biedt ze meestal wel haar excuus aan, alleen als ze de gekwetste persoon echt niet kan uitstaan, dan heeft ze iets van laat maar. Ruby is vaak wel nogal aanwezig, mede doordat ze veel praat, en dan bedoel ik ook echt veel, maar ook doordat ze soms nogal de neiging heeft wat overdreven te reageren, zelfs om klein dingetjes. Sommige mensen vinden dat irritant, maar anderen vinden dat juist grappig. Daardoor komt we vaak niet erg intelligent over wat ze eigenlijk wel is, ook al laat ze dat niet vaak zien. Dat ze af en toe nogal domme opmerkingen maakt helpt ook niet echt. Ze is ook iemand die dingen vaak zelf wil uitvinden en hulp van anderen daarbij niet accepteert. Pas als ze echt zeker weet dat ze iets niet in haar eentje kan zal ze hulp vragen en dat gaat alsnog gepaard met tegenzin. Ze is perfectionistisch en kan er niet tegen als iets niet lukt. Als iets niet lukt of fout gaat kan ze ook behoorlijk gestrest raken. Dat is dan ook meestal aan haar gezicht te zien maar als ze niet wil dat iemand zit hoe zich voelt kan ze zo een muur optrekken.
    (Kan het altijd nog iets aanpassen, of iets verander gedurende het RPG.)
    Rang op school:
    Populair.
    Extra:
    Haar stopwoordje is: "Oh mijn god".
    (Zie verder nog in RPG.)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 20:48 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    MinnieMouseX schreef:
    (...)

    het slaat nergens op, maar ik ben er niet zo dol op. Wacht, ik haal het wel weg


    Nee, oké. Maar wat Cyborg ook zegt, is een meningsverschil soms wel leuk maar ik bedoelde ook niet zo'n MEGAAA ruzie.


    Do what people say you can't.

    ja, ik snap het. Maar het was gewoon om van die bitchfights te voorkomen enz.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Nee jullie zijn gemeen dat jullie alleen maar Liam voor mij over hebben gelaten!

    Maar ik neem Liam.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Maar een bitchfight is zo leuk :<.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Is mijn personage een beetje leuk? Twijfel nog over het karakter en uiterlijk enzo...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp