• Wat als je moeder zegt dat je op kamp moet..
    Wat als er geen begeleiding mee gaat..
    Wat als je met een jongen of een meisje in èèn tent moet..
    Wat als je op een gegeven moment verder van de groep weg moet met je partner..
    Wat als het bos overdags mooi is en 's nachts eng en donker..
    Wat als er 's nachts rare dingen gebeuren..


    Rules;
    -Je mag maar 1 personage spelen. Een jongen óf een meisje. Je mag er alleen twee spelen als je het aan mij gevraagt heb :'3
    -Sowieso 3 regels.
    -Niemand is perfect.
    -Iedereen is sowieso voor 1 ding bang.. (Komt later in het verhaal aan toepassing)
    -Blijf actief reageren.
    -16+ mag ^.^
    -Ik weet geen regels meer :'$

    Invullijstje;
    Naam:
    Leeftijd[18+ 1D hebben hun real leeftijd]:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk [foto]:
    Bang voor:
    Met wie wil je in een tent [letop; je mag geen jongens/meisjes kiezen die al aangegeven is]:

    Jongens;
    1. Niall Horan || Sempra
    2. Harry Styles || Hersheys
    3. Liam Payne || Mallory
    4. Louis Tomlinson || OhMyZiall
    5. Zayn Malik || Cheesburger

    Meisjes
    1. Lauren Ariana Williams || iPayphone
    2. Alyson Rose Valentino || Malino
    3. Maddison Fay Rylance || BlueHeaven
    4. Anna Rose Prime || AppleBottom
    5. Yasmin Amelia Jones || Depay

    Tentenverdeling;
    Blauwe tent; Alyson & Zayn
    Groene tent; Lauren & Niall
    Rode tent; Yasmin & Louis
    Gele tent; .Maddison & Harry
    Paarse tent: Anna & Liam

    -

    Naam: Lauren Ariana Williams
    Leeftijd: 18 jaar.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Lauren is een vrolijk en spontane meid. Soms heeft ze last van stemmings wisselingen,
    Zo is ze bijvoorbeeld harstikke blij en paar seconden daarna verdrietig. Lauren is graag onder de mensen want
    Ze is bang om alleen te zijn. Ook is ze bang voor het donker. Verder laat Lauren het ook duidelijk merken als
    Ze je niet mag. Ze kan natuurlijk ook wel eens Bitchy doen maar dat is haast zelden. Lauren helpt ook graag andere mensen, als je ergens mee zit kan je Lauren om raad vragen. Ze is goed te vertrouwen en een geheim is zeker veilig bij haar. Soms kan ze nog wat kinderachtig doen, hoort erbij, right? Lauren is ook af en toe geheimzinnig wat niet altijd leuk is.
    Uiterlijk :


    Bang voor: In de steek gelaten worden en donker.
    Met wie wil je in een tent: Nialler :'3

    Ik ben badder slecht in beschrijven x)
    -

    Tumtumtummm.. Dit is mijn eerste RPG op Q :'3

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 14:36 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    AppleBottom schreef:
    Ik wil een meisje meisje meisjeeee (:


    Je mag een meisje meisje meisjeeee :3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik heb haar naam wat aangepast ^^


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Ik heb haar naam wat aangepast ^^


    Okaay ^.^ . Nice person btw.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Met wie zal ik mijn personage in een tentje stoppen.. Louis of Harry.. Weet het niet..


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Thanks :3


    El Diablo.

    BlueHeaven schreef:
    Met wie zal ik mijn personage in een tentje stoppen.. Louis of Harry.. Weet het niet..


    Doe maar Harry. ^.^ Hehehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oke, met Harry dan! Lieke, weet je nog wie ik ben??


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mag ik nog een meisje?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    BlueHeaven schreef:
    Oke, met Harry dan! Lieke, weet je nog wie ik ben??


    Ja natuurlijk. (: Mensen met wie ik ooit gepraat heb vergeet ik niet, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Depay schreef:
    Mag ik nog een meisje?


    Ofcourse! ;D


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 21 jaar.
    Geslacht: Mannelijk.
    Innerlijk:Louis is een jongen van 21 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Je ziet dan een hele andere kant van hem. Dan komt echt naar voren dat hij de oudste van de groep is. Iets waar hij niet al te blij mee is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Ook heeft hij veel gaytrekjes en dat valt vooral op als je hem voor het eerst ziet. Hij is bi, wat dat misschien al verklaart. Verder is hij is snel jaloers en afhankelijk als hij je lief heeft. En kan hij zijn mond opentrekken zonder eerst na te denken, waardoor sommige dingen niet altijd even slim zijn om te zeggen. Dit komt vaak voor op momenten dat mensen die niet nadenken of denken dat ze beter zijn dan andere, want dat iets waar hij niet tegen kan.
    Uiterlijk [foto]:



    Bang voor: Louis is iemand die niet snel zijn angst zal tonen. Maar ondanks dat zijn deze er toch wel, want dat is om zijn vrienden kwijt te raken en zijn kinderlijke achter zich moet laten. Dus beter gezegd volwassen worden.
    Met wie wil je in een tent: Iemand die het aandurft :p

    Het kan nog aangepast worden, maar het was even beetje knippen en plakken van eerdere rollen, want zit op mijn telefoon.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    @OhMyZiall

    Niceee! ;]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hersheys schreef:
    (...)

    Ja natuurlijk. (: Mensen met wie ik ooit gepraat heb vergeet ik niet, haha.


    [Haha, goedzo! Ben toch een tijde weg geweest en heb een nieuwe Username dus.. Maar maak jij Harry morgen, maak mijn personage denk ik wel morgen, want ga zo switchen naar mijn telefoon en dan kan ik moeilijk een personage aanmaken..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    iPayphone schreef:
    @OhMyZiall

    Niceee! ;]


    Thank you (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Yasmin Amelia Jones
    Leeftijd[18+ 1D hebben hun real leeftijd]: Yasmin is 19 jaar oud.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Yasmin is een lief meisje dat weet van aanpakken. Ze is een meisje met karakter en maakt zonder problemen duidelijk wat ze wil. Ze is een meisje dat graag haar mening laat horen, maar wel op een nette manier. Ze is een sociaal meisje dat snel vrienden maakt en houdt van uitgaan, zodat ze nieuwe mensen ontmoet en lekker gek kan doen met haar vriendinnen. Verder is haar grote hobby dansen. Ze geeft vrij veel om haar uiterlijk en houdt ervan om de laatste mode te dragen. Yasmin is wel een meisje dat snel jaloers is. Ze wordt niet snel boos, maar als ze eenmaal boos is, merk je dat zeker en heb je een groot probleem. Ze zal er veel aan doen om je leven zuur te maken. Ze geeft veel om haar familie en haar vrienden en zal voor hen door het vuur gaan.
    Uiterlijk [foto]:



    Andrea Russett
    Bang voor: Yasmin is bang in het donker en haat het om alleen te zijn. Ze kan al schrikken van het minste geluidje en daar de hele nacht van wakker liggen. Ze heeft het liefste altijd mensen om zich heen.
    Met wie wil je in een tent- Louis.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 22:44 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.