• Wat als je moeder zegt dat je op kamp moet..
    Wat als er geen begeleiding mee gaat..
    Wat als je met een jongen of een meisje in èèn tent moet..
    Wat als je op een gegeven moment verder van de groep weg moet met je partner..
    Wat als het bos overdags mooi is en 's nachts eng en donker..
    Wat als er 's nachts rare dingen gebeuren..


    Rules;
    -Je mag maar 1 personage spelen. Een jongen óf een meisje. Je mag er alleen twee spelen als je het aan mij gevraagt heb :'3
    -Sowieso 3 regels.
    -Niemand is perfect.
    -Iedereen is sowieso voor 1 ding bang.. (Komt later in het verhaal aan toepassing)
    -Blijf actief reageren.
    -16+ mag ^.^
    -Ik weet geen regels meer :'$

    Invullijstje;
    Naam:
    Leeftijd[18+ 1D hebben hun real leeftijd]:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk [foto]:
    Bang voor:
    Met wie wil je in een tent [letop; je mag geen jongens/meisjes kiezen die al aangegeven is]:

    Jongens;
    1. Niall Horan || Sempra
    2. Harry Styles || Hersheys
    3. Liam Payne || Mallory
    4. Louis Tomlinson || OhMyZiall
    5. Zayn Malik || Cheesburger

    Meisjes
    1. Lauren Ariana Williams || iPayphone
    2. Alyson Rose Valentino || Malino
    3. Maddison Fay Rylance || BlueHeaven
    4. Anna Rose Prime || AppleBottom
    5. Yasmin Amelia Jones || Depay

    Tentenverdeling;
    Blauwe tent; Alyson & Zayn
    Groene tent; Lauren & Niall
    Rode tent; Yasmin & Louis
    Gele tent; .Maddison & Harry
    Paarse tent: Anna & Liam

    -

    Naam: Lauren Ariana Williams
    Leeftijd: 18 jaar.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Lauren is een vrolijk en spontane meid. Soms heeft ze last van stemmings wisselingen,
    Zo is ze bijvoorbeeld harstikke blij en paar seconden daarna verdrietig. Lauren is graag onder de mensen want
    Ze is bang om alleen te zijn. Ook is ze bang voor het donker. Verder laat Lauren het ook duidelijk merken als
    Ze je niet mag. Ze kan natuurlijk ook wel eens Bitchy doen maar dat is haast zelden. Lauren helpt ook graag andere mensen, als je ergens mee zit kan je Lauren om raad vragen. Ze is goed te vertrouwen en een geheim is zeker veilig bij haar. Soms kan ze nog wat kinderachtig doen, hoort erbij, right? Lauren is ook af en toe geheimzinnig wat niet altijd leuk is.
    Uiterlijk :


    Bang voor: In de steek gelaten worden en donker.
    Met wie wil je in een tent: Nialler :'3

    Ik ben badder slecht in beschrijven x)
    -

    Tumtumtummm.. Dit is mijn eerste RPG op Q :'3

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 14:36 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Lol mijn fav kleur is blauw en anders zwart dus ik vind de blauwe tent prima (A)


    The big big bang The reason I'm alive

    Ik ga slapen :] .

    Nightnight ^,^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Slaap lekker


    The big big bang The reason I'm alive

    Hersheys schreef:
    Naam: Harry Edward Styles.
    Leeftijd: 19, 01-02-1994.
    Geslacht: Man.
    Innerlijk: Harry is een spontane, vrolijke en behulpzame jongen, die altijd voor anderen klaar staat. Daarbij is hij erg sportief en doet er alles aan om strak en fit te blijven. Ook Harry is een echte flirt, hij houdt er van om met ieder meisje dat in zijn buurt komt een aardige opmerking te maken, of knipoog te geven. Maar als Harry een meisje heeft gevonden die hij echt leuk vind, zal hij er ook honderd procent voor gaan en kan hij best romantisch zijn.
    Uiterlijk [foto]:



    Bang voor: Dat niemand hem uiteindelijk echt nog mag, dat alles een leugen was en dat hij alleen achter zal blijven.
    Met wie wil je in een tent: Met Naomi's -BlueHeaven- personage.


    Zo, klaar. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    BlueHeaven schreef:
    (...)

    OMG, rood is ook mijn lievelingskleur. Jup, know I'm Sure, we're really perf! But I'm going to sleep peeps, good night! X


    Do you know how perfect we are? We are super perfect, damn bby, love you.


    The artist is the kid that survived.

    Naam
    Zayn (Zain) Javadd Malik

    Leeftijd
    20 (Jan 12, 1993)

    Geslacht
    Vrouwelijk Man

    Innerlijk
    Zayn besteed veel aandacht aan zijn uiterlijk, hij doet vaak stoer en zo, maar diep van binnen is hij wel een beetje onzeker. Hij kan snel jaloers worden en hij doet veel om de mensen om wie hij geeft te beschermen. Hij vind het niet leuk als mensen hem zien als een softie en probeer daarom ook vaak zijn gevoelens op te kroppen. Hij is vrij stil en mysterieus. Verder kan hij een beetje agresief worden, maar hij probeert zichzelf altijd in te houden.

    Uiterlijk
    Komt nog

    Bang voor
    Water


    The big big bang The reason I'm alive

    @Hersheys

    Niceee :'D


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Please (':

    Klopt Zayn zo een beetje? ik plaats later vandaag de foto's erbij ^^ nu moet ik eerst maar eens thuis zien te komen (zucht)


    The big big bang The reason I'm alive

    Sempra schreef:
    Niall Please (':


    Ik zet je er bij :'D


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Alleen nog Leeyumm en dan kunnen we beginnen =)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Alleen nog Leeyumm en dan kunnen we beginnen =)


    Jaah , ik moet alleen van dinsdag tot vrijdag op kamp ;/ *zucht*


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    We hebben alleen nog een Liam nodig x]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Als niemand Liam wil doen, wil ik dat wel doen opzich, dan kunnen we beginnen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Als niemand Liam wil doen, wil ik dat wel doen opzich, dan kunnen we beginnen.


    Je mag maar één personage spelen :\


    The artist is the kid that survived.