• Wat als je moeder zegt dat je op kamp moet..
    Wat als er geen begeleiding mee gaat..
    Wat als je met een jongen of een meisje in èèn tent moet..
    Wat als je op een gegeven moment verder van de groep weg moet met je partner..
    Wat als het bos overdags mooi is en 's nachts eng en donker..
    Wat als er 's nachts rare dingen gebeuren..


    Rules;
    -Je mag maar 1 personage spelen. Een jongen óf een meisje. Je mag er alleen twee spelen als je het aan mij gevraagt heb :'3
    -Sowieso 3 regels.
    -Niemand is perfect.
    -Iedereen is sowieso voor 1 ding bang.. (Komt later in het verhaal aan toepassing)
    -Blijf actief reageren.
    -16+ mag ^.^
    -Ik weet geen regels meer :'$

    Invullijstje;
    Naam:
    Leeftijd[18+ 1D hebben hun real leeftijd]:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk [foto]:
    Bang voor:
    Met wie wil je in een tent [letop; je mag geen jongens/meisjes kiezen die al aangegeven is]:

    Jongens;
    1. Niall Horan || Sempra
    2. Harry Styles || Hersheys
    3. Liam Payne || Mallory
    4. Louis Tomlinson || OhMyZiall
    5. Zayn Malik || Cheesburger

    Meisjes
    1. Lauren Ariana Williams || iPayphone
    2. Alyson Rose Valentino || Malino
    3. Maddison Fay Rylance || BlueHeaven
    4. Anna Rose Prime || AppleBottom
    5. Yasmin Amelia Jones || Depay

    Tentenverdeling;
    Blauwe tent; Alyson & Zayn
    Groene tent; Lauren & Niall
    Rode tent; Yasmin & Louis
    Gele tent; .Maddison & Harry
    Paarse tent: Anna & Liam

    -

    Naam: Lauren Ariana Williams
    Leeftijd: 18 jaar.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Lauren is een vrolijk en spontane meid. Soms heeft ze last van stemmings wisselingen,
    Zo is ze bijvoorbeeld harstikke blij en paar seconden daarna verdrietig. Lauren is graag onder de mensen want
    Ze is bang om alleen te zijn. Ook is ze bang voor het donker. Verder laat Lauren het ook duidelijk merken als
    Ze je niet mag. Ze kan natuurlijk ook wel eens Bitchy doen maar dat is haast zelden. Lauren helpt ook graag andere mensen, als je ergens mee zit kan je Lauren om raad vragen. Ze is goed te vertrouwen en een geheim is zeker veilig bij haar. Soms kan ze nog wat kinderachtig doen, hoort erbij, right? Lauren is ook af en toe geheimzinnig wat niet altijd leuk is.
    Uiterlijk :


    Bang voor: In de steek gelaten worden en donker.
    Met wie wil je in een tent: Nialler :'3

    Ik ben badder slecht in beschrijven x)
    -

    Tumtumtummm.. Dit is mijn eerste RPG op Q :'3

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 14:36 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ja, daarom vraag ik t ook eerst hahah x


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    AppleBottom schreef:
    (...)

    Je mag maar één personage spelen :\


    Lees de regels. :; -Je mag maar 1 personage spelen. Een jongen óf een meisje. Je mag er alleen twee spelen als je het aan mij gevraagt heb :'3

    @Depay
    Als ik morgen wakker wordt en niemand wilt Liam mag jij hem spelen, ;]
    Uiterraad als je het ècht wel wil.
    -

    Oh en als Sempra het lijstje voor Niall binnekort wilt invullen kunnen we starten. :']

    -


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Awh, wil echt niemand Liam? ):
    Stiekem is dit een bump.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Stiekem willen ze Liam gewoon niet meer :'( *huilt nep-hysterisch :P*


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik heb iemand gevraagd voor Liam. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oke.. denk niet dat iemand hem wilt :'$ . Poor Leeyumm

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 0:26 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hersheys schreef:
    Ik heb iemand gevraagd voor Liam. ^^

    Ik wil hem wel.^^
    Het is al een lange tijd geleden dat ik aan een RPG heb meegedaan. ;3


    •*• Lululu •*•

    Ik verveelde me dus ik heb de rol al aangemaakt.

    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd[18+ 1D hebben hun real leeftijd]: 19
    Geslacht: Mannelijk.
    Innerlijk: Liam is een vrolijke, maar stille jongen. Door zijn verleden vertrouwt hij mensen niet zo snel meer, maar als hij je eenmaal vertrouwt, dan zal hij een goede, trouwe vriend zijn. Verlegen is hij niet, hij heeft gewoon liever dat andere personen contact met hem zoeken, in plaats van andersom. Ook hij is wel een grappenmaker, hij denkt alleen te veel na over alles wat hij doet. Over elk klein dingetje denkt hij na, waardoor sommige mensen hem een beetje suf vinden. Maar soms dan kan hij helemaal los gaan en dan maakt het hem niets meer uit wat andere mensen van hem vinden, of wat nou gevaarlijk en onrespectvol is. Liam is ook een vertrouwenspersoon. Als één van zijn vrienden in de problemen zit luister hij naar de verhalen en probeert zijn vrienden te helpen, Hij geeft zijn mening, wat soms nogal verkeerd kan vallen. Ook vergeeft hij je te snel, dat wil niet zeggen dat hij je weer direct vertrouwt. Hij is erg open en verteld meestal altijd wat er in hem omgaat. Hij kan niet liegen, wat hem soms ten duur staat. Hij heeft soms last van paniekaanvallen.
    Uiterlijk [foto]:



    Bang voor: Bloed en de dood. Doordat Liam vroeger bijna zijn leven door heeft gebracht in het ziekenhuis heeft hij een soort van fobie voor naalden en bloed gekregen. Als hij een open wond ziet, flipt hij en rent hij zo ver mogelijk weg. Bij een schaafwond wordt hij erg bleek, daar kan hij nog net tegen, hij heeft al vaak mensen zien sterven. Hij gelooft dat je bij bewustzijn bent na de dood, waar hij als de dood voor is. Hij wil niet “levend” begraven worden, maar ook niet worden verbrand. Hij wil er niets over weten en praat er niet over.


    •*• Lululu •*•

    Yay, alle rollen zijn ingevuld!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Weet iemand nog een goeie angst? Weet er even geen voor mijn personage..


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Oke,

    Wel 1 ding, ik moet dinsdag tot vrijdag op kamp. Willen jullie dan liever dat ik het speeltopic die vrijdag aanmaak, of vandaag en dat er een 'break' komt van dinsdag tot vrijdag? ;'$


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Het maakt mij niet uit. (:


    •*• Lululu •*•

    BlueHeaven schreef:
    Weet iemand nog een goeie angst? Weet er even geen voor mijn personage..

    Onweer, hoogtes?


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Onweer, hoogtes?


    Ik doe wel onweer en nog wat kleine dingen! ;D


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik heb de naam veranderd van mijn personage, het is nu 'Maddison Fay Rylance'. ;D


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp