• De stelling van deze week luidt:
    Mensen worden steeds killer

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja,de meesten toch vind ik.


    I'm a girl in the world

    iemand zei tegen mij dat ik een touw moest kopen om mezelf op te hangen dus ik ben het er mee eens


    Despair into your memories, despair into tomorrow, DESPAIR INTO NOTHINGNESS

    KennedyHarry schreef:
    iemand zei tegen mij dat ik een touw moest kopen om mezelf op te hangen dus ik ben het er mee eens


    Jezus, welke lul zegt nu zoiets? o-o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    KennedyHarry schreef:
    iemand zei tegen mij dat ik een touw moest kopen om mezelf op te hangen dus ik ben het er mee eens


    Dus omdat één iemand dat doet, is iedereen killer geworden?


    Your make-up is terrible

    Oneens,
    mijn ouders praatten vroeger bijvoorbeeld over bijna niks met hun ouders, en dat doe ik wel.
    Ook zijn vrienden closer dan vroeger.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Eigenlijk wel ja.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik vind dat het wel klopt, maar het is ook de maatschappij die mensen daar toe een beetje dwingt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dat is verschillend

    Cas schreef:
    Oneens, mensen worden oplettender, ze zien wat er aan de hand is in plaats van dat ze naar de grond kijken en het allemaal niet willen weten. Mensen komen tegenwoordig meer voor zichzelf en anderen op dan vroeger, waar iedereen alles maar z'n gangetje liet gaan. Of het nou sensatielust is of dat mensen echt om elkaar geven, het is in ieder geval niet killer geworden. Ze worden gewoon slimmer.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Eens, geloof ik... ze moeten wel, de confrontatie met alle vreselijke dingen die er gebeuren wel aangaan, die worden hun medegedeeld door de media en als je dan gaat liggen huilen bij iedere ramp waar je over hoort... het raakt hun wel nog, ze kunnen het zich gewoon niet meer permitteren er te lang bij stil te staan. Voor hun eigen omgeving geloof ik dat het juist wat anders is, daar is men toch heel liefdevol...

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 23:41 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destined schreef:
    Ik vind dat het wel klopt, maar het is ook de maatschappij die mensen daar toe een beetje dwingt.

    Vind ik ook. Prestatiecultuur van hier tot aan Tokio en weer terug. Well, ik ga me hier de rebel uithangen door te zeggen: fuck the system.
    Soms moet je een stap terug nemen om weer verder te komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    De cultuur waarin je heel net en normaal over moet komen naar andere mensen is aan het verdwijnen. Ik denk verder niet dat er iets veranderd is, handelen uit eigenbelang heeft altijd in het menselijk aard gezeten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    kinderen worden sneller kwaad en begin wel sneller vloekwoorden te gebruiken maar ofdat nu killer is ...?


    Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep

    Destined schreef:
    Ik vind dat het wel klopt, maar het is ook de maatschappij die mensen daar toe een beetje dwingt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chekhov schreef:
    Ze worden niet echt killer. Ik denk dat mensen in hun persoonlijke sfeer juist meer naar elkaar toegroeien terwijl ze ondertussen vervreemden van hun naaste omgeving. (Men praat niet meer met de buren, of blijft eens even staan om een babbeltje te slaan met de bakker, etc) Alles moet snel gaan en vooruit gaan. Mensen zijn ook gewoon banger geworden van de maatschappij waardoor een vriendelijke glimlach naar iemand op straat er ook al niet meer van afkan.


    Mooi verwoord, hier ben ik het mee eens.


    Aan niets denken is ook denken.