• Onduidelijke titel, het spijt me maar ik wist niet hoe ik het even moest verwoorden.

    Ik zie nu dat er heel veel dezelfde topics ontstaan, omdat mensen willen vertellen over wat er vandaag allemaal is gebeurd (binnen- en buitenland.)
    Is het niet handig als er een iemand aangewezen wordt - desnoods een aparte kleur zoals de mods & bemiddelaars zijn, die dan een keer per dag verteld over het nieuws van vandaag?
    Dit voorkomt een hoop dezelfde topics (:


    To infinity and beyond •

    Ik vind het eigenlijk wel een goed idee. Maar is dat dan niet zielig voor die persoon? Ik bedoel, dan moet je wel echt van bijna álles op de hoogte zijn en dat kost nogal wat tijd..


    The odds are néver in our favor.

    Ik vind het onnodig, zoveel is het niet echt. Toevallig die twee jongetjes en die orkaan of wat dan ook, maar zovaak gebeurt dat niet eens.


    Your make-up is terrible

    Koop een krant.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Persoonlijk vind ik het wat onnodig.
    Ik vrees er namelijk voor dat vrijwel niemand zoveel tijd heeft om dat allemaal te doen.
    Daarbij zijn we al lui genoeg, dus het is maar een kleine moeite om zelf even naar het nieuws te kijken.(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    nu.nl.
    This a quiz site, no news site. Alhoewel er wel van alles gedeeld wordt 'nd shizz.


    No growth of the heart is ever a waste

    Knight schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel een goed idee. Maar is dat dan niet zielig voor die persoon? Ik bedoel, dan moet je wel echt van bijna álles op de hoogte zijn en dat kost nogal wat tijd..


    Of je doet het wekelijks? Als update?

    Licet schreef:
    Koop een krant.


    Kan ook, maar dan zijn al die topics die mensen openen onnodig, right?


    To infinity and beyond •

    Cas schreef:
    Ik vind het onnodig, zoveel is het niet echt. Toevallig die twee jongetjes en die orkaan of wat dan ook, maar zovaak gebeurt dat niet eens.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cas schreef:
    Ik vind het onnodig, zoveel is het niet echt. Toevallig die twee jongetjes en die orkaan of wat dan ook, maar zovaak gebeurt dat niet eens.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cas schreef:
    Ik vind het onnodig, zoveel is het niet echt. Toevallig die twee jongetjes en die orkaan of wat dan ook, maar zovaak gebeurt dat niet eens.


    26 - 02 - '16

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Kan ook, maar dan zijn al die topics die mensen openen onnodig, right?


    Neen, er wordt wel eens bijzonder nieuws gepost, ik doe het zelf ook wel eens. Gewoon om erover te praten - kijken wat mensen erover denken.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 19:47 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nee dankje. Moet je weer mensen daarvoor uitzoeken en hopen dat die ook echt doen wat ze moeten doen. Extra werk dus voor Rutger en het Mod team.
    Het is veel makkelijker als iemand een topic opent als er iets gebeurd. En zouden er toevallig twee topics voor geopend worden, kan de 2de gewoon gesloten worden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Nee dankje. Moet je weer mensen daarvoor uitzoeken en hopen dat die ook echt doen wat ze moeten doen. Extra werk dus voor Rutger en het Mod team.
    Het is veel makkelijker als iemand een topic opent als er iets gebeurd. En zouden er toevallig twee topics voor geopend worden, kan de 2de gewoon gesloten worden.


    Dit en niks anders.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Uhm, nee, het wordt dan veel onoverzichtelijk en niet iedereen beschouwt elk nieuwsitem als relevant en/of interessant genoeg om te lezen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DarkSavior schreef:
    Nee dankje. Moet je weer mensen daarvoor uitzoeken en hopen dat die ook echt doen wat ze moeten doen. Extra werk dus voor Rutger en het Mod team.
    Het is veel makkelijker als iemand een topic opent als er iets gebeurd. En zouden er toevallig twee topics voor geopend worden, kan de 2de gewoon gesloten worden.


    Some people are art and do art at the same time

    Ga dan toch naar een nieuwssite als je echt het nieuws wilt weten.. :')
    Ik vind af en toe zo het belangrijkste nieuws wel interessant op Q, om te weten wat je medeusers denken, maar dat moet echt niet elke dag een topic met alle nieuwsfeiten zijn.


    Let the Night embrace you