• De stelling van deze week luidt:
    Mensen worden steeds killer

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hier in het noorden van Nederland vind ik de mensen wel allemaal wat asocialer, killer en egoïstischer dan in het zuiden van Nederland ja, maar of ze over het algemeen killer worden denk ik niet. Ik denk dat iedereen gewoon wat meer gestresst is en daardoor wat killer overkomt en dat ze andere ook sneller als killer zijn, maar dat is logisch, vooral in deze kutperiode dat je alleen maar verlangt naar zon en dat je alleen maar regen krijgt ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat licht eraan...
    Ik dank dat nu degene die van nature al kil zijn nu gewoon nog killer worden maar omgekeerd niet.


    Fuck the world, love yourself

    eigelijk wel.

    Als je eens goed gaat nadenken over de leuke dingen die je met mensen hebt gedaan en de slechte komen er (bij mij) meer negative dingen tevoorschijn.
    Maar sommige mensen zijn aardiger en liever geworden en steunen je steeds mee met de keuzes die je maakt.

    Vaak mensen is het ook was jij wilt zien. Of je dit nu bewust doet of niet.

    Endure schreef:
    Hier in het noorden van Nederland vind ik de mensen wel allemaal wat asocialer, killer en egoïstischer dan in het zuiden van Nederland ja, maar of ze over het algemeen killer worden denk ik niet. Ik denk dat iedereen gewoon wat meer gestresst is en daardoor wat killer overkomt en dat ze andere ook sneller als killer zijn, maar dat is logisch, vooral in deze kutperiode dat je alleen maar verlangt naar zon en dat je alleen maar regen krijgt ;p

    Excuse me? (cat)
    Dan ben jij niet op de juiste plekken geweest.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Excuse me? (cat)
    Dan ben jij niet op de juiste plekken geweest.


    In Noord-Holland? Daar zijn de mensen echt veel asocialer etc. hoor naar mijn mening. Ik vind het over het algemeen geen gezellige mensen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    In Noord-Holland? Daar zijn de mensen echt veel asocialer etc. hoor naar mijn mening. Ik vind het over het algemeen geen gezellige mensen.

    Ah ja, ik dacht dat je 't over Friesland had. Hier is het altijd een groot feest, kuch kuch. (Nu wel, trouwens, vanwege die Elfstedentocht)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hmm, ik denk 't wel. Vooral vanwege de verschrikkelijke dingen die er gebeuren.
    Mensen worden steeds meer voorzichtiger/ op dingen letten, en vertrouwen niet zo snel meer. Dus denk 't wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    eens,
    onze society is fucked up! alles draait om het uiterlijk, niemand kijkt meer naar het innerlijk! ook op sites als ask of tumblr, waar men gewoon anoniem kan haten..

    sharona99 schreef:
    eens,
    onze society is fucked up! alles draait om het uiterlijk, niemand kijkt meer naar het innerlijk! ook op sites als ask of tumblr, waar men gewoon anoniem kan haten..


    Zegt de 14 jarige met wijn in haar hand.
    Jij bent net zogoed een stukje van onze 'society' als ieder ander.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    sharona99 schreef:
    eens,
    onze society is fucked up! alles draait om het uiterlijk, niemand kijkt meer naar het innerlijk! ook op sites als ask of tumblr, waar men gewoon anoniem kan haten..


    Die profielfoto van jou maakt je punt inderdaad niet echt sterk :X
    Je kunt wel gaan klagen over onze 'society' alleen denk ik niet dat het erg overtuigend overkomt door je profiel foto :X
    Daarmee ben ik het wel met Licet eens.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Sinds ik de speech van Charlie Chaplin heb gezien in 'The Great Dictator' (volgens mij een film waarin hij Hitler belachelijk maakte, hij had lef :p) en sinds allerlei optredens van George Carlin gezien te hebben, ben ik het eens met deze stelling. Mensen zijn misschien vriendelijk, maar de mensheid geeft tegenwoordig alleen maar om geld, ik kan weinig vinden wat niet om goed gaat.... Als je bedenkt dat op onderwijs bezuinigd wordt, en dat sommige Organisaties met vrijwilligerswerk opgeheven worden, omdat t teveel kost, dat twijfel ik wel even... Niet aan de mens, maar hoe sommigen zijn geworden.
    Geld verblindt mensen, ben ik bang...

    'We think too much, and feel to little' ~Charlie Chaplin


    'Sharon was here!'

    Endure schreef:
    (...)

    In Noord-Holland? Daar zijn de mensen echt veel asocialer etc. hoor naar mijn mening. Ik vind het over het algemeen geen gezellige mensen.


    Ligt er maar net aan waar je komt. Naomy kwam een paar keer bij mij om uit te gaan en ze vond het eng hoe vriendelijk de mensen hier doen zonder iets van je te willen terwijl ze bij haar zo niet zijn. Mensen oordelen gewoon te snel.


    Your make-up is terrible

    Destined schreef:
    (...)

    Die profielfoto van jou maakt je punt inderdaad niet echt sterk :X
    Je kunt wel gaan klagen over onze 'society' alleen denk ik niet dat het erg overtuigend overkomt door je profiel foto :X
    Daarmee ben ik het wel met Licet eens.


    Thefuck heeft haar profielfoto ermee te maken? Ik vind niet dat het iets is wat haar woorden helemaal ongedaan maken hoor.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Ligt er maar net aan waar je komt. Naomy kwam een paar keer bij mij om uit te gaan en ze vond het eng hoe vriendelijk de mensen hier doen zonder iets van je te willen terwijl ze bij haar zo niet zijn. Mensen oordelen gewoon te snel.


    Ik denk dat iedereen in 't uitgaansleven sowieso vriendelijker is omdat ze het gezellig hebben enzo en ik heb inderdaad geen idee hoe het verder in Noord-Holland zit,maar hier rond Amsterdam en Alkmaar enzo vind ik de mensen vaak nogal vrij asociaal overkomen wanneer we bijvoorbeeld ergens gaan winkelen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik denk dat iedereen in 't uitgaansleven sowieso vriendelijker is omdat ze het gezellig hebben enzo en ik heb inderdaad geen idee hoe het verder in Noord-Holland zit,maar hier rond Amsterdam en Alkmaar enzo vind ik de mensen vaak nogal vrij asociaal overkomen wanneer we bijvoorbeeld ergens gaan winkelen.


    True, ik merk wel echt verschil met Amsterdam, en de andere grote steden in de randstad.


    Aan niets denken is ook denken.