• gebaseerd op de film So Undercover.



    De privédetective´s, Harry, Louis, Zayn, Liam en Niall. krijgen een aanbieding voor een klus van de FBI. Ze moet undercover gaan om Taylor, de dochter van een belangrijke getuige tegen een maffisioso die jaren lang onwetend diens boekhouding heeft gedaan, te redden. Terwijl ze bezig zijn met hun klus wordt Alles anders dan gepland. Ze worden verliefd, Maar ze zijn undercover dus hun ware identiteit krijgen de meisjes niet te weten. En hoelang kunnen ze het nog volhouden. Een verhaal vol liefde en haat. Welkom op de LA roseveld high school. I´m So Undercover.
    Niet mijn introductie


    One direction

    - Harry Edward Styles ll
    - Liam James Payne ll Logan David Daniels ll MyGlasses-
    - Niall James Horan ll
    - Zayn Jawaad Malik ll Amir von Monroe ll Cannibal-
    - Louis William Tomlinson ll ll Licorne

    Meisjes

    - Taylor Angel Brown ll DamnBieber-
    -Felicia Megan Jonesll Depay
    - Luciana Jase Carell ll Curlies-
    -Emily Jules Pendragon ll Alecia-
    -Lola Juliet Westwood ll xBluexBird-


    regels
    - Meer dan vier regels!
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 2 persornage´s. Wel verschillend
    ~ Ervaring is verplicht (2 RPG´s)


    Rol:
    Naam:
    Nep naam voor de jongens:
    Leeftijd:
    Nationaliteit (Nep nationaliteit voor de jongens):
    Uiterlijk:
    Innerlijk (In iedergeval 2 regels):
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 20:22 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik het zusje van Zayn?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik Zayn?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik een meisje?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mag ik een meisje?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [dat met dat uiterlijk snap ik niet helemaal? het mag dus niet het uiterlijk van de jongens zelf zijn...]

    Rol: The vain
    Naam: Zayn Jawaad Malik
    Schuilnaam: Amir von Monroe
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: Brits, pakistaans
    undercover nationaliteit pakistaans
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Zayn is een loyaal en vriendelijk persoon. Hij word gezien als een echte bad boy, maar hij snapt zelf alleen niet zo goed waarom. Hij is erg mysterieus en eigenlijk best verlegen en op zichzelf. Dit is hij vooral in het begin. Als hij je beter kent zal hij wat losser komen en valt er echt met hem te lachen en kan hij erg kinderachtig zijn voor zijn leeftijd. Zayn is ijdel en erg op zijn uiterlijk gesteld. Dit komt omdat hij best onzeker over zichzelf is, en dit zo te coveren. Het is best een flirt en hij houd van aandacht. Hij geniet van het leven en vind dat je je dromen waar moet maken. Zayn is niet snel boos, maar als je hem dat maakt heb je een probleem en kan hij best agressief worden. Als hij om je geeft, kan hij nogal beschermend overkomen. Dit is omdat hij bang is om mensen te verliezen.
    Extra: Zayn rookt. hij kan niet zwemmen en is bang in het donker

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 22:46 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wil wel een meisje reserveren c;

    Danosaur schreef:
    [dat met dat uiterlijk snap ik niet helemaal? het mag dus niet het uiterlijk van de jongens zelf zijn...]

    Rol: The vain
    Naam: Zayn Jawadd Malik
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: Brits, pakistaans
    Uiterlijk:
    Innerlijk: Zayn is een loyaal en vriendelijk persoon. Hij word gezien als een echte bad boy, maar hij snapt zelf alleen niet zo goed waarom. Hij is erg mysterieus en eigenlijk best verlegen en op zichzelf. Dit is hij vooral in het begin. Als hij je beter kent zal hij wat losser komen en valt er echt met hem te lachen en kan hij erg kinderachtig zijn voor zijn leeftijd. Zayn is ijdel en erg op zijn uiterlijk gesteld. Dit komt omdat hij best onzeker over zichzelf is, en dit zo te coveren. Het is best een flirt en hij houd van aandacht. Hij geniet van het leven en vind dat je je dromen waar moet maken. Zayn is niet snel boos, maar als je hem dat maakt heb je een probleem en kan hij best agressief worden. Als hij om je geeft, kan hij nogal beschermend overkomen. Dit is omdat hij bang is om mensen te verliezen.
    Extra: Zayn rookt. hij kan niet zwemmen en is bang in het donker
    1foto van zayn zelf en 1 foto van de jongen die hij nu is.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol Zusje Zayn
    Naam Nima Jamille Malik
    Leeftijd Zestien
    Nationaliteit Half Brits half Pakistaans
    Uiterlijk


    Innerlijk Nima is een lief en aardig meisje die iedereen graag helpt. Soms is ze nogal opvliegend, maar ze biedt al gelijk haar excuses aan voor haar gedrag. Tegen vreemden is ze nogal verlegen, maar altijd stelt ze zich netjes voor. Het tegen over gestelde telt voor haar vrienden, want bij haar vrienden is ze helemaal zichzelf. Gek, druk en hyper, de drie perfecte woorden die passen bij Nima. Door haar drukke aard gaan er nogal vaak dingen stuk. Het is niet de bedoeling, alhoewel Nima het erg grappig vindt. Ze probeert iedereen te helpen die ze maar kan helpen, enkel als je gemeen doet tegen haar dan is zij nog twee keer zo erg terug. Toch zie je het eenzame, depressieve meisje in haar ogen die ze geweest is. Rond haar twaalfde zat ze altijd alleen in de pauzes op school, en nam niemand mee. Gepest werd ze niet maar vrienden had ze ook niet. Haar broer was de enige waar ze nog iets mee deed, zelfs haar ouders wisten niet wat er aan de hand was. Uiteindelijk heeft ze het opzij gezet en heeft zich bij een groepje gevoegd. Een erg goede daad, want nu huppelt Nima vrolijk rond door de school met haar vrienden.
    Extra Ze heeft haar -haar rood geverfd omdat ze eens anders wilde zijn. Je ziet nog zwarte strepen, wat ze expres zo heeft gelaten. Nima vond het gewoon mooi.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [waarom hebben ze opeens een ander uiterlijk dan? ik bedeol. ze kunnen zichzelf moeilijk even laten verbouwen toch?..]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    [waarom hebben ze opeens een ander uiterlijk dan? ik bedeol. ze kunnen zichzelf moeilijk even laten verbouwen toch?..]
    Het is een beroemde boyband. Als ze naar die school gaan worden ze makkelijk herkent toch


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oh, zijn ze beroemd? Dat stond er niet bij o-o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    DamnBieber schreef:
    (...) Het is een beroemde boyband. Als ze naar die school gaan worden ze makkelijk herkent toch

    oke, dat had ik niet meegekregen. aangezien er staat dat ze privédetective´s zijn. dus ik dacht ze zijn privédetective´s en geen zangers. en ik vind die combinatie daarbij ook een beetje, raar. onmogelijk. maar oke. ik ga wel wat zoeken.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 12:32 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Laat maar ze zijn dan maar onbekend


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik meisje?

    Mag ik ook een meisje?


    I'm finally back, Finally after a Year break