• gebaseerd op de film So Undercover.



    De privédetective´s, Harry, Louis, Zayn, Liam en Niall. krijgen een aanbieding voor een klus van de FBI. Ze moet undercover gaan om Taylor, de dochter van een belangrijke getuige tegen een maffisioso die jaren lang onwetend diens boekhouding heeft gedaan, te redden. Terwijl ze bezig zijn met hun klus wordt Alles anders dan gepland. Ze worden verliefd, Maar ze zijn undercover dus hun ware identiteit krijgen de meisjes niet te weten. En hoelang kunnen ze het nog volhouden. Een verhaal vol liefde en haat. Welkom op de LA roseveld high school. I´m So Undercover.
    Niet mijn introductie


    One direction

    - Harry Edward Styles ll
    - Liam James Payne ll Logan David Daniels ll MyGlasses-
    - Niall James Horan ll
    - Zayn Jawaad Malik ll Amir von Monroe ll Cannibal-
    - Louis William Tomlinson ll ll Licorne

    Meisjes

    - Taylor Angel Brown ll DamnBieber-
    -Felicia Megan Jonesll Depay
    - Luciana Jase Carell ll Curlies-
    -Emily Jules Pendragon ll Alecia-
    -Lola Juliet Westwood ll xBluexBird-


    regels
    - Meer dan vier regels!
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 2 persornage´s. Wel verschillend
    ~ Ervaring is verplicht (2 RPG´s)


    Rol:
    Naam:
    Nep naam voor de jongens:
    Leeftijd:
    Nationaliteit (Nep nationaliteit voor de jongens):
    Uiterlijk:
    Innerlijk (In iedergeval 2 regels):
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 20:22 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Danosaur schreef:
    Ik ga volgend jaar ergens naartoe. Licht eraan welke studierichting ik kies. Als ik Av ga doen ga ik naar Londen. Voor het Harry Potter museum enzo. En als ik grafies ga doen kan ik uit van alles kiezen.


    Av?

    Rol Een van de meisjes.
    Naam Lola Juliet Westwood
    Leeftijd Zestien."
    Nationaliteit: Iers
    Uiterlijk



    Innerlijk Lola is een vrolijk spontaan meisje. Meestal is ze nogal druk, maar ze zal nooit iemand kwaad doen. Ondanks dat ze druk is houd ze helemaal niet van andere drukke meiden. Het liefst zou ze de rust zelve willen zijn, dus gaat ze vaak om met andere rustige meiden.
    Lola laat zich niet omkopen of uitschelden. Ze zegt altijd direct wat ze denkt, al heeft dat niet altijd de goede uitpakking. Ook heeft ze een goed gevoel voor humor, soms is ze ook nogal lomp wat vaak voor komt. Ook is ze een nachtmens ze houd van feesten en lol hebben. Wat je nooit moet doen is Lola wakker maken dan is ze meestal de rest van de dag chagrijnig.
    Extra Ze rookt maar dat doet ze alleen als ze alleen is.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 19:45 ]

    Rol: Meisje
    Naam: Luciana Jase Carell
    Leeftijd: Achttien, 19-3-1994
    Nationaliteit: Engels
    Uiterlijk:


    Innerlijk : Lucy kan nogal hyperactief zijn en kan wel met iedereen om, ze praat graag en kan goed dingen opslaan, maar ook makkelijk dingen vergeten. Wel heeft ze agressieproblemen en lichte stemmingswisselingen, ze kan er wel makkelijk mee overweg.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 19:34 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sempra schreef:
    (...)

    Av?

    Audio visueel. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kan ik Liam reserveren en morgenmiddag/avond invullen?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Is goed @littlebirdie. @Danosaur. Zou je nog even een schuilnaam kunnen invullen en nationaliteit?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 22:57 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Bij mijn personage staat nog gereserveerd in de beginpost, maar ze is al af en goedgekeurd.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Hii.
    Ik ben van dinsdag tot en met vrijdag afwezig. Ciao :']


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    DamnBieber schreef:
    Is goed @littlebirdie. @Danosaur. Zou je nog even een schuilnaam kunnen invullen en nationaliteit?

    schuilnaam toegevoegd. Nationaliteit had ik al, of bedoel je dat hij ook een andere nationaliteit heeft als schuilding? want dan voeg ik dat ook nog even toe ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    (...)
    schuilnaam toegevoegd. Nationaliteit had ik al, of bedoel je dat hij ook een andere nationaliteit heeft als schuilding? want dan voeg ik dat ook nog even toe ;3
    Ja, anders is het geen identiteit.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol: Liam
    Naam: Liam James Payne
    Nep naam: Logan David Daniels
    Leeftijd: 19 jaar
    Nationaliteit: Brits [Nep nationaliteit: Nieuw-Zeelands]
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Op het eerste gezicht is Liam een rustige, stille, zorgzame en ietwat terughoudende jongen. Als je hem beter leert kennen blijkt dat hij ook nog een drukkere en grappigere kant heeft en zelfs heel dapper en liefdevol kan zijn. Hij gaat voor diegenen, die zijn vertrouwen hebben gewonnen, door het vuur en hij zou zelfs zijn eigen leven geven om de mensen om wie hij echt geeft te redden. Hij zal altijd heel erg oprecht zijn, je nooit veroordelen op vooroordelen en al helemaal niet negeren. Tot je aan zijn dierbaren komt, dan ontwaakt zijn leeuwenhart en moet je oppasen.
    Liam is een doorzetter, een perfectionist, een vaderfiguur en hij is er altijd voor je, no matter what. Ook is hij erg slim en ziet overal altijd wel de logica van in.
    Extra: Zijn sterke punt van het detective zijn is de raadsels en andere moeilijkheden oplossen.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 17:48 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Alle rollen moeten zaterdag zijn ingevuld.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 17:42 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:



    (...)


    De privédetective´s, Harry, Louis, Zayn, Liam en Niall. krijgen een aanbieding voor een klus van de FBI. Ze moet undercover gaan om Taylor, de dochter van een belangrijke getuige tegen een maffisioso die jaren lang onwetend diens boekhouding heeft gedaan, te redden. Terwijl ze bezig zijn met hun klus wordt Alles anders dan gepland. Ze worden verliefd, Maar ze zijn undercover dus hun ware identiteit krijgen de meisjes niet te weten. En hoelang kunnen ze het nog volhouden. Een verhaal vol liefde en haat. Welkom op de LA roseveld high school. I´m So Undercover.
    Niet mijn introductie


    One direction

    - Harry Styles ll Gereseveerd ll HurtedHeart
    - Liam Payne ll Logan David Daniels ll LittleBirdie
    - Niall Horan ll Gereseveerd ll iPayphone
    - Zayn Jawaad ll Amir von Monroe ll Danosaur
    - Louis Tomlinson ll gereseveerd ll Pardoes

    Meisjes

    - Taylor Angel Brown ll DamnBieber
    -Felicia Megan Jonesll Depay
    -Gereserveerd ll Curlies
    -Gereserveerd ll Sempra
    -Lola Juliet Westwood ll xBluexBird

    Andere mensen (Broertjes, Zusjes, beste vrienden. Die weten ook niks van het undercover zijn.)
    -Zusje Zayn ll Nima Jamille Malik ll Luminoase
    -Beste vriendin ll Gereseveerd ll Cyborg
    -

    regels
    - Meer dan vier regels!
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 2 persornage´s. Wel verschillend
    ~ Ervaring is verplicht (2 RPG´s)


    Rol:
    Naam:
    Nep naam voor de jongens:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk (In iedergeval 2 regels):
    Extra:


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik zal het proberen. Ben nogal druk. Ben samen met mensen een musical aan het schrijven en morgen is mijn opa jarig al ik zal het proberen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Gaan er nog mensen rollen invullen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,