• Voor het kletsen en dingen over de RPG ^-^.

    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Eerste topic.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 16:12 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hola (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hoi!


    16 - 09 - '17

    Holaaa, ik heb weer gereageerd met Liam en Lynn!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik zit in de knoei met school, dus ik kan niet altijd reageren ;/


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    En ik heb het nogal druk, dus de reacties kunnen laat komen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mijn topics.

    Man, ik heb echt verschrikkelijk veel pijn aan mijn voeten. Net een voetbaltoernooi gehad
    *Pfoeh*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Voetbal is leuk^^ Ik ga wel op hockey, haha. Vanmorgen een hockeybal tegen mijn schenen aangekregen. Nu is het dik D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mijn pink doet pijn ;<.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    What happened Brookee?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik haat school, serieus. Ik moet nog een heel verslag maken, de helft dan. Daarna leren voor Biologie PW, met woordenlijsten (Engels naar omschrijving) En dan ook nog tekenen hw. Ik ga hier dood.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Helloooww, moet ik reageren op Louis of zal ik daarop wachten? En wanneer ongeveer start het concert, anders moet ik misschien nog een week gaan wachten, voordat de jongens Elizabeth meeten (: Hahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Curlies schreef:
    Ik haat school, serieus. Ik moet nog een heel verslag maken, de helft dan. Daarna leren voor Biologie PW, met woordenlijsten (Engels naar omschrijving) En dan ook nog tekenen hw. Ik ga hier dood.


    Ik moet nog een heel essay + verslag schrijven voor Muziek, voor vrijdag. Ik moet nog iets van 2 A4tjes, en ook nog huiswerk maken. Ben ook nog eens heel moe van het toernooi. --'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    (...)

    Ik moet nog een heel essay + verslag schrijven voor Muziek, voor vrijdag. Ik moet nog iets van 2 A4tjes, en ook nog huiswerk maken. Ben ook nog eens heel moe van het toernooi. --'


    We moeten vrijdag een essay schrijven in de klas, maar dan moet ik al informatie verzamelen. Doe je TTO?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ik moet morgen examen engels en maandag examen eco en daar hoe fik niets voor te doen en vrijdag oppassen en werken en luierenXXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Curlies schreef:
    (...)

    We moeten vrijdag een essay schrijven in de klas, maar dan moet ik al informatie verzamelen. Doe je TTO?


    Nee, dat hebben we helaas amper in ons koude, vieze Friesland :3
    Alleen een in Bolsward, maar dat is me te ver weg. Het lijkt me wel heel leuk, TTO c:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.