• tadam, ik heb besloten mijn lange zeikverhaal maar eens te droppen, uit wanhopigheid :P

    Sinds dit jaar zit er een nieuwe jongen bij ons in de klas, en ik vind hem al heel lang leuk. Ik wilde ervanaf, en heb mijn vriendin het m laten vertellen (fout nummer 1, ik had het zelf moeten doen maarja ik durfde niet). Ik dacht, als hij het weet en in mn face zegt dat hij me niet leuk vind, dan gaat het vast sneller over. Maar nee hoor, hij zei 'ik weet niet of ik je leuk vind' ik heb ontzettend lang zitten twijfelen, en durfde het hem niet opnieuw te vragen. Een andere vriendin heeft het hem gevraagd, en toen zei hij dat hij me niet leuk vind. Maar toen ik hem vroeg wat hij tegen haar zei, zei hij 'niks bijzonders' . Dat is nu een maand geleden. Later vroeg ik het m een keer, wat hij van me vind. Hij zei dat hij niet verliefd was, maar het kwam niet erg overtuigend over. Hij is onpeilbaar en heel wisselvallig. Het ene moment lijkt hij te vertrouwen, het andere moment niet. Het ene moment vraagt hij me of hij iets fout heeft gedaan en zegt hij dat hij het gevoel heeft dat ik hem negeer. Ik heb tegen hem gezegd dat ik niet opdringerig over wil komen. Hij vond dat ik niet opdringerig overkwam. Maar toen ik een keer met hem ging appen reageerde hij opeens niet meer, omdat hij vond dat het gesprek 'afgelopen' was. (was het niet, gewoon niet).

    Zijn beste vriend vind mij leuk, zijn gedrag kan daaraan liggen. Als zijn vriend me ergens mee heen vraagt en ik nee zeg probeert hij heel erg me alsnog over te halen maarja dat is m nog nooit gelukt. Dan is er nog iets. Een vriend van me, ook bevriend met de jongen die ik leuk vind en zijn vriend (volgen jullie het nog?) zei dat het een probleem was die die vriend me leuk vind en meer wilde hij niet zeggen. Wat ik dus denk is dat hij me misschien wel leuk vind maar niks zegt vanwege zijn vriend. Hij is daar wel het type voor. Maar zoals ik al zei, hij is echt onpeilbaar dus ik weet het gwn niet zeker...

    ík weet het in ieder geval niet meer, heeft iemand een advies ofzo?


    Music is life :)

    Ik weet niet hoe oud je bent, maar als ik jou was zou ik die jongens nu maar even lekker laten schieten. Ze vechten het onderling maar uit.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nou als 't afgelopen is, is 't toch afgelopen? Hoppa, klaar d'r met. Maak het jezelf dingen niet onnodig moeilijk and move on.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is een lastige situatie.
    Doe vooral wat je voor jezelf goed vind voelen en ga niet denken over wat die jongens zullen vinden.
    Jij bent wie je bent en als ze je leuk vinden is dat zo.
    misschien kan je het een tijdje afwachten en kijken wat de jongens doen.

    Succes


    He like girls how eat carrots!

    Ja daar denk ik ook steeds aan, maar ik ben niet zo goed in dingen loslaten, al probeer ik het wel.
    En stoppen hem leuk te vinden is echt onmogelijk momenteel :(


    Music is life :)

    Praelectio schreef:
    Ik weet niet hoe oud je bent, maar als ik jou was zou ik die jongens nu maar even lekker laten schieten. Ze vechten het onderling maar uit.


    Some people are art and do art at the same time

    Slotje op verzoek van de topicmaakster.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury