• Liam, Harry, Zayn, Louis en Niall zijn alle vijf smoorverliefd op de vijf populairste meiden van de school. Totaal onbereikbaar dus. Waarschijnlijk weten de meiden niet eens van hun bestaan!. Misschien wel, maar dan alleen van naam. Daar balen de jongens erg van. Ze vinden dat het lang genoeg heeft geduurd en proberen actie te ondernemen en de meiden voor zich te winnen.

    Ik ben niet supergoed in verhalen uitleggen, maar is het een beetje duidelijk? Het is dus een beetje dat ze er voor willen zorgen dat de populairste meiden van de school hun leuk gaan vinden.


    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan ll Nobody ll IrishNialler
    - Liam James Payne ll Sporter ll Depay
    - Harry Edward Styles ll DamnBieber
    - Louis Wiliam Tomlinson ll Sporter ll Pardoes
    - Zain *Zayn* Javadd Malik ll Creatieveling ll Abelard



    Meisjes: VOL
    - Grote liefde Louis ll Ruby Faye Fields ll Populair llBlueHaven
    - Grote liefde Harry ll Emily Scarlett Wood ll Populair ll MinnieMouseX
    - Grote liefde Zayn ll Morgane Harrolds ll Emo ll Cyborg
    - Grote liefde Niall ll Kelcy Whimz ll Cheerleader ll Lynn1D
    - Grote liefde Liam ll Diana Leoni Blanchard ll Populair llPezz



    Extra rollen (leraren, andere leerlingen, vrienden van de jongens etc):
    - Taylor Angel brown ll Beste vriendin van de jongens én de meisjes ll Populair ll DamnBieber
    - Tyler Sky Horan ll Broer Niall ll Sporter llDamnBieber
    -


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per post,maar probeer meer
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages p.p. maar doe dan wel variërend, bijvoorbeeld een jongen en een extra rol
    - 1D is niet beroemd
    - Als je iets buiten de RPG wilt zeggen, doe dit dan tussen haakjes ({[-}]})'
    - Naamsverandering doorgeven
    - Topics worden alleen geopend door MinnieMouseX
    - 16+ is toegestaan
    - Personages minimaal 16 jaar oud
    - Reserveringen laat ik 2 dagen staan


    Iedereen zit bij elkaar in de klas, hier staat het rooster:

    Maandag: Eerste uur Wiskunde, tweede Geschiedenis, pauze en daarna gym

    Dinsdag: Eerste uur Frans, tweede aardrijkskunde, pauze en daarna biologie

    Woensdag: Eerste uur vrij, tweede techniek en als laatste scheikunde

    Donderdag: Eerste uur wiskunde, tweede muziek, derde Engels

    Vrijdag: Eerste uur gym, tweede beeldende vorming, derde uur vrij


    Ik zal tussendoor mededelingen van het prikbord op school doen.

    Hoe we beginnen:
    Het is de eerste dag na de herfstvakantie. Iedereen wordt gewoon wakker en gaat naar school


    rolllentopic 1

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 15:09 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Ze kan naar Zayn, maar ik zal je waarschuwen: Zayn zegt niet veel, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (naar Niall?)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ze kan ook wel praten tegen Morgane]


    26 - 02 - '16

    Waar is ze?? NIALL bij de kluisjes)owja ehm is ze bevriend met nialler?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik zuchtte toen de wekker ging en sloeg erop zodat het irritante gepiep stopte. Bijna wilde ik mijn ogen weer sluiten om verder te slapen, ik had echt geen zin om naar school te gaan.. Het enige leuke aan school was dat ik tijdens de lessen weg mocht om te gaan trainen met het voetbal team. Een typische jongenssport, maar ik hield ervan. Volgens mijn coach kon ik het ook nog redelijk goed en ik was blij dat ik elke wedstrijd in de basis mocht beginnen. We trainden twee keer in de week en hadden in het weekend meestal een wedstrijd. Net een normale voetbalclub, maar dan op school. Ik gooide met tegenzin de dekens van me af en ging rechtop zitten waarna ik mijn handen door mijn haren haalde en even in mijn ogen wreef. Ik was er echt niet bij, dat merkte ik nu al. Ik stond op en liep naar de badkamer om daar wat koud water in mijn gezicht te gooien. Ik was geen ochtendmens. Ik had liever de avond, lekker uitgaan, veel mensen op straat, gezelligheid. Een echt ochtendhumeur had ik het niet, maar toch ontweek ik het liever, en dan vooral de eerste dag na de vakantie. Ik kleedde me aan in een simpele zwarte broek met een wit v-hals shirtje erop. Ik deed snel wat gel in mijn haren en liep toen met mijn grijze sporttas naar beneden en smeerde snel een boterham voor mezelf. Een dikke laag Nutella op een witte boterham, het enige wat mijn ochtend nog een lichtpuntje gaf. Al snel was het tijd om te gaan en trok ik mijn leren, zwarte jasje aan waarna ik de deur uitliep en de weg naar school volgde. Ik woonde dichtbij dus ik kon gewoon lopend gaan. Al snel was ik op school en gooide ik mijn sporttas in mijn kluisje en pakte mijn boekentas waar ik de goede boeken voor vandaag in deed. Hmm, wiskunde eerste uur. Ik zuchtte en met tegenzin liep ik naar het lokaal, waar ik ergens achterin ging zitten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Emily Scarlett Wood

    Ik voelde me vrij eenzaam, zo alleen bij mijn kluisje. Normaal is er altijd wel iemand die naar me toe komt. Nu dus niet. Zelfs Jake niet. Je zou denken dat je vriendje wel even naar je toe zou komen voor de les begint. Tenminste, wel als hij je de hele vakantie niet heeft gezien. Zoals nu dus. Maar hij kan soms echt heel erg lief zijn, dus het maakt niks uit. Ik keek even om me heen en zag dat Niall ook bij de kluisjes was. Ik liep naar hem toe. 'Heey, leuke vakantie gehad?' vroeg ik hem.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 11:43 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Mijn Topics.]


    Do what people say you can't.

    Niall James Horan. [ Emily en Niall worden niet verliefd, dus dan kunnen ze elkaar toch kennen?]

    'Heey, leuke vakantie gehad? Ik kijk even op uit mijn kluisje en ik gilmlach zwak, eindelijk iemand die praatte en niet pestte. 'Hoi, gaat wel hoor het was een beetje saai maar ik heb mijn muziek skills weer eens verbeterd' zeg ik zacht en kijk nog even in mijn kluisje en besluit de choco cookies en de snoepjes mee te nemen voor bij wiskunde. 'Zullen we naa rhet lokaal?' ik kijk haar even vragend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DamnBieber schreef:
    (...)Ze kende toch alleen hun naam of waarschijnlijk niet eens?


    {misschien kennen ze elkaar wel gewoon, dat was gewoon om aan te duiden dat de meiden dus nog niks in de jongens die verliefd op hun zijn zien. Het gaat er vooral om dat bijv. de grote liefde van Louis niet echt veel met Louis omgaat, snappie?}

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 16:56 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Emily Scarlett Wood

    'Hoi, gaat wel hoor het was een beetje saai maar ik heb mijn muziek skills weer eens verbeterd,' zei hij zacht. Ik knik even.
    'Zullen we naa rhet lokaal?' 'Ja, op naar wiskunde, het mooiste begin van de dag!' zeg ik sarcastisch.
    Ik heb aan veel vakken een hekel, maar wiskunde is het ergste. Wat heb je daar nou aan? Gym en geschiedenis vallen wel mee. En muziek is ook wel leuk. Er zijn niet veel vakken waar ik een van houd.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall Horan.

    'Ja, op naar wiskunde, het mooiste begin van de dag! ik begin even te grinniken. Het was nieuw, dat mensen tegen me normaal deden op school. ZMisschien kwam het wel doordat de grootste pesters, examenklas, weg was maar i don't care. 'Ach zo erg is het niet zolang ik kan eten. Gym is het ergste, actief zijn komop zeg' ik pak mijn tas en duw er een flesje cola bij voor ik hem dichtklap en de tas ophijs over mi jn schouder. Ik woelde even door mijn haren 'ehh welk lokaal?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Morgane Harrolds || Emo

    Ik bleef de vogeltjes buiten maar bekijken. Ze leken echt de grootste lol te hebben met elkaar. Eigenlijk leek mij dat ook wel wat; elke dag rondvliegen, lol hebben en vrij zijn. Geen school, geen zeurende ouders of andere instanties, geen psycholoog, lekker jezelf kunnen zijn. Vooral op dat laatste lag mijn nadruk. Mezelf zijn was vrijwel onmogelijk. Ik moest alles opkroppen, kon nooit eens zeggen wat ik wilde en mensen hadden vooral de neiging om mij te laten stikken als ik ze nodig was. Met dat betreft kon je nog beter dertien katten hebben dan mensen vrienden. Katten lieten je nou eenmaal nooit in de steek. Ik dacht meteen aan mijn katten Puck en Muck. Zij lieten me nooit in de steek en ik kon altijd met ze lachen. Ze waren mijn allerbeste vrienden met dat betreft. Ik hield van ze alsof ze mijn eigen kinderen waren. Ze waren nu een kleine vier jaar oud, maar ze hadden nog steeds dezelfde strijdlustige glans in hun ogen dan toen ze kittens waren. Ik graaide naar mijn portemonnee en glimlachte naar de kleine fotootjes van ze, die ik erin had gestopt. Ze waren echt een duo. Als ze iets sloopten deden ze het samen, ze aten samen en maakten ook samen lol. Als een van hun ziek was, lagen ze er allebei even zielig bij. Het leek net een soort tweeling. Ik legde een van de fotootjes op tafel en pakte mijn schetsblok uit mijn tas. Vrijwel onmiddellijk was ik een met mijn potlood en schetsblok. Mijn omgeving deed mij niks meer. Ik tekende Puck en Muck en zette er mijn naam onder als signatuur.


    26 - 02 - '16

    Louis William Tomlinson
    Ik deed de deksel op het potje en zette de gel terug op de plank van mijn badkamer. Ik wierp nog een laatste blik in de spiegel, voordat ik het licht uit deed en de badkamer uitliep. Mijn witte All-Stars stonden midden in mijn woonkamer en ik sprong erin. Mijn zwarte , trainingsjack viel over mijn schouders en ik liep mijn appartementje uit. Ik had school, serieus, hoe kon je nu weer zoiets als school uitvinden? de ergste uitvinding in de wereld zo'n beetje volgens mij dan. Na een aantal minuten lopen duwde ik de deuren open en liep met mijn schooltas over mijn schouder, ricvhting mijn kluisje die ik met een beetje trekken openkreeg. Eerste uur wiskunde, tweede geschiedenis en als laatste gym. Als er geen gym bestond, was school gewoon een martelmachine. Het enige sportieve vak waar ik ook nog eens goede cijfers voor haalde. Verder stond ik voor bijna alle vakken een onvoldoende, allemaal behalve beeldende vorming dan..tekenen was altijd wel leuk en het lukte me aardig om nog een voldoende te scoren.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Diana Leoni Blanchard || Populair

    Na de zevende keer snoozen stapte ik eindelijk uit bed. Slaperig keek ik naar de wekker. Fuck, te laat. Niet heel erg, maar omdat ik altijd zo sloom ben in de ochtend. Alsof iemand mij zou missen. Ach ja, dan had ik dat ook weer gehad. Alsof het zondag ochtend was liep ik naar beneden om te eten. Mijn moeder was al naar haar werk en mijn tweelingzus was ook nergens te vinden. Ik pakte uit de kast het pak crackers en legde er twee op een bord. Op de ene strooide ik hagelslag en op de andere beleg. Ik ging aan de eettafel zitten en at ze op. Daarna liep ik weer na boven om mijn dagelijkse dingen te doen. Ik pak een outfit die mijn zusje al had klaargelegd maar niet aan getrokken had. De kleren die ik neer had gelegd waren weg. Ik zuchtte en trok haar kleren aan. Zo ver woonde ik niet en was het maar vijf minuten lopen. Ik liep de deur uit, deed de deur dicht en ging naar school.
    Eenmaal aangekomen liep ik snel naar binnen, naar het wiskunde lokaal. Ze waren nog niet begonnen. Hmm... Misschien toch niet zo laat? Ik zocht een plek, achteraan natuurlijk, en ging zitten.


    Do what people say you can't.