• Liam, Harry, Zayn, Louis en Niall zijn alle vijf smoorverliefd op de vijf populairste meiden van de school. Totaal onbereikbaar dus. Waarschijnlijk weten de meiden niet eens van hun bestaan!. Misschien wel, maar dan alleen van naam. Daar balen de jongens erg van. Ze vinden dat het lang genoeg heeft geduurd en proberen actie te ondernemen en de meiden voor zich te winnen.

    Ik ben niet supergoed in verhalen uitleggen, maar is het een beetje duidelijk? Het is dus een beetje dat ze er voor willen zorgen dat de populairste meiden van de school hun leuk gaan vinden.


    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan ll Nobody ll IrishNialler
    - Liam James Payne ll Sporter ll Depay
    - Harry Edward Styles ll DamnBieber
    - Louis Wiliam Tomlinson ll Sporter ll Pardoes
    - Zain *Zayn* Javadd Malik ll Creatieveling ll Abelard



    Meisjes: VOL
    - Grote liefde Louis ll Ruby Faye Fields ll Populair llBlueHaven
    - Grote liefde Harry ll Emily Scarlett Wood ll Populair ll MinnieMouseX
    - Grote liefde Zayn ll Morgane Harrolds ll Emo ll Cyborg
    - Grote liefde Niall ll Kelcy Whimz ll Cheerleader ll Lynn1D
    - Grote liefde Liam ll Diana Leoni Blanchard ll Populair llPezz



    Extra rollen (leraren, andere leerlingen, vrienden van de jongens etc):
    - Taylor Angel brown ll Beste vriendin van de jongens én de meisjes ll Populair ll DamnBieber
    - Tyler Sky Horan ll Broer Niall ll Sporter llDamnBieber
    -


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per post,maar probeer meer
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages p.p. maar doe dan wel variërend, bijvoorbeeld een jongen en een extra rol
    - 1D is niet beroemd
    - Als je iets buiten de RPG wilt zeggen, doe dit dan tussen haakjes ({[-}]})'
    - Naamsverandering doorgeven
    - Topics worden alleen geopend door MinnieMouseX
    - 16+ is toegestaan
    - Personages minimaal 16 jaar oud
    - Reserveringen laat ik 2 dagen staan


    Iedereen zit bij elkaar in de klas, hier staat het rooster:

    Maandag: Eerste uur Wiskunde, tweede Geschiedenis, pauze en daarna gym

    Dinsdag: Eerste uur Frans, tweede aardrijkskunde, pauze en daarna biologie

    Woensdag: Eerste uur vrij, tweede techniek en als laatste scheikunde

    Donderdag: Eerste uur wiskunde, tweede muziek, derde Engels

    Vrijdag: Eerste uur gym, tweede beeldende vorming, derde uur vrij


    Ik zal tussendoor mededelingen van het prikbord op school doen.

    Hoe we beginnen:
    Het is de eerste dag na de herfstvakantie. Iedereen wordt gewoon wakker en gaat naar school


    rolllentopic 1

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 15:09 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ruby Faye Fields || Populair (Maar ga haar nog in een groep plaatsen, moet alleen nog even kijken welke..)
    Ik zucht even zacht en kijk nog eens voor de laatst keer in de spiegel naar mijn outfit en knik dan goedeurend. Mijn haar heb ik gewoon in een strakke hoge paardenstaart. Ik loop dan vlug de deur uit, opweg naar school, ik ben al laat. Ik ben er dan al snel in een aantal minuten en loop meteen door de hoofdingang van de school naar binnen en kijk even naar alle leerlingen om me heen. Ik was dus toch nog niet te laat. Ik glimlach even in mezelf en geef mezelf een schouderklopje voor alsnog op tijd te zijn. Ik begin dan mijn weg naar mijn kluisje en groet onderweg nog een aantal mensen die ik ken of gewoon 'hoi' of iets dergelijks tegen me zeggen. Tsja, ik ben vrij populair op school, waarom ik populair ben? Eerlijk gezegd geen idee, zoveel speciaal is er niet aan mij, als je het mij vraagt. Ik kom dan na een tijdje aan bij mijn kluisje en open hem met een zucht en kijk even vlug op mijn rooster wat ik heb. Eerst uur wiskunde, tweede uur geschiedenis en na de pauze gym. Ik bijt op mijn lip en kijk dan weer in mijn kluisje, opzoek naar de boeken die ik nodig heb.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ Typisch dat iedereen achterin de klas gaat zitten in plaats van een beetje verspreid ]


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    [ Typisch dat iedereen achterin de klas gaat zitten in plaats van een beetje verspreid ]


    [Idd, whaha. Zie het nu net ook pas. Iedereen die in het lokaal is zit wel ergens achterin, behalve Morgane dan. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Emily Scarlett Wood
    'Ach zo erg is het niet zolang ik kan eten,' zegt hij, waardoor ik even verbaasd opkijk. Eten? Wat heeft dat met de les te maken?
    'Ehh welk lokaal?' vraagt hij dan voordat ik iets kan vragen over wat hij bedoelde met eten.
    Ik denk even na. 'Volgens mij in 109,' zeg ik terwijl ik alvast een paar stappen zet. 'Kom je?' vraag ik dan.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall horan.

    Ik grinnik door haar verbaasde gezicht, tsja ze kende me nog niet erg goed ofzo. 'Volgens mij in 109 'zegt ze en stap naar voren. 'Kom je?' ik knik en snel volg haar voor ik verdwaalde, iK zat hier misschien al erg lang op school maar ik wist nog steeds neit helemaal de weg, wel naar de kantine. Al snel kwamen we aan. 'ZUllen we samen zitten?' vragend kijk ik haar aan. Het was even wennen voor me dat ze me niet uitscheldden en in elkaaar sloegen, ik was het n ual zo erg gewend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Scarlett Wood

    We lopen naar het lokaal en waren er al snel. Ik kijk even de klas in. Er zitten wel al wat mensen, maar het is nog niet heel vol. 'Zullen we samen zitten?' vraagt hij dan. Ik kijk weer even op. Hij kijkt me vragend aan. 'Ja hoor,' zeg ik dan. Ik kijk even waar nog plek is. Achterin is het al vol. 'Zullen we een beetje voorin zitten? Dan lijkt het of we goed op letten,' zeg ik met een glimlach. Dat is een soort trucje van me, dat voorin zitten. De leraar let meestal meer op de mensen die achterin zitten, dus kan je voorin ook best goed kletsen. En er is meestal wel plek want de meesten willen achterin zitten.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall Horan.

    We kijken even rond, achterin zit het al aardig vol. 'Ja hoor'ik glimlach even onbewust. 'Zullen we een beetje voorin zitten? Dan lijkt het of we goed opletten" stelt ze voor en ik grinnik even. 'Tuurlijk waarom ook niet. Tweede of derde rij?" stel ik voor. Ik kreeg weer een beetje het gevoel dat ik buiten de boot viel door mijn Iers accent maar dat had ik altijd in het begin van het jaar in het begin. Dan was het 'Heey jij komt toch uit Ierland, want je hebt een Iers accent'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Scarlett Wood

    Hij grinnikt even. 'Tuurlijk waarom ook niet. Tweede of derde rij?' vraagt hij. 'Doe maar derde,' zeg ik, want te veel vooraan is niet goed. Dan ziet de leraar je meteen als je iets doet en als je achteraan zit dan kijkt de leraar de hele tijd naar je. Dat is namelijk best irritant. Bij de kleinste beweging kijkt de leraar al meteen naar je. Dus... Derde is goed voor mij.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall Horan.

    'Doe maar derde,' ik knik instemmend en verover snel het plekje bij het raam. Ik zat altijd bij de raamkant, dan kon ik naar buiten kijken en eten, afval in de verwarming stoppen. Ik plof neer en scheur gelijk een van de zakjes met koek erin. 'hmmm' mompel ik tevreden als ik de chocolade proef


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Iemand voor Ruby??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik wil me graag uitschrijven, sorry ^-^]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    {okee. Nu hebben we dus niemand meer voor Harry, ik zal even een berichtje plaatsen in de rollentopic}

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 19:35 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    {is er misschien iemand die ook Harry wilt spelen?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    0.0 mag ik Harry inwisselen voor mijn andere 2 rollen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    0.0 mag ik Harry inwisselen voor mijn andere 2 rollen?


    Ja, hoor. Dus geen Taylor en Tyler meer?}


    It just takes one negative comment to kill a dream