• Liam, Harry, Zayn, Louis en Niall zijn alle vijf smoorverliefd op de vijf populairste meiden van de school. Totaal onbereikbaar dus. Waarschijnlijk weten de meiden niet eens van hun bestaan!. Misschien wel, maar dan alleen van naam. Daar balen de jongens erg van. Ze vinden dat het lang genoeg heeft geduurd en proberen actie te ondernemen en de meiden voor zich te winnen.

    Ik ben niet supergoed in verhalen uitleggen, maar is het een beetje duidelijk? Het is dus een beetje dat ze er voor willen zorgen dat de populairste meiden van de school hun leuk gaan vinden.


    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan ll Nobody ll IrishNialler
    - Liam James Payne ll Sporter ll Depay
    - Harry Edward Styles ll DamnBieber
    - Louis Wiliam Tomlinson ll Sporter ll Pardoes
    - Zain *Zayn* Javadd Malik ll Creatieveling ll Abelard



    Meisjes: VOL
    - Grote liefde Louis ll Ruby Faye Fields ll Populair llBlueHaven
    - Grote liefde Harry ll Emily Scarlett Wood ll Populair ll MinnieMouseX
    - Grote liefde Zayn ll Morgane Harrolds ll Emo ll Cyborg
    - Grote liefde Niall ll Kelcy Whimz ll Cheerleader ll Lynn1D
    - Grote liefde Liam ll Diana Leoni Blanchard ll Populair llPezz



    Extra rollen (leraren, andere leerlingen, vrienden van de jongens etc):
    - Taylor Angel brown ll Beste vriendin van de jongens én de meisjes ll Populair ll DamnBieber
    - Tyler Sky Horan ll Broer Niall ll Sporter llDamnBieber
    -


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per post,maar probeer meer
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages p.p. maar doe dan wel variërend, bijvoorbeeld een jongen en een extra rol
    - 1D is niet beroemd
    - Als je iets buiten de RPG wilt zeggen, doe dit dan tussen haakjes ({[-}]})'
    - Naamsverandering doorgeven
    - Topics worden alleen geopend door MinnieMouseX
    - 16+ is toegestaan
    - Personages minimaal 16 jaar oud
    - Reserveringen laat ik 2 dagen staan


    Iedereen zit bij elkaar in de klas, hier staat het rooster:

    Maandag: Eerste uur Wiskunde, tweede Geschiedenis, pauze en daarna gym

    Dinsdag: Eerste uur Frans, tweede aardrijkskunde, pauze en daarna biologie

    Woensdag: Eerste uur vrij, tweede techniek en als laatste scheikunde

    Donderdag: Eerste uur wiskunde, tweede muziek, derde Engels

    Vrijdag: Eerste uur gym, tweede beeldende vorming, derde uur vrij


    Ik zal tussendoor mededelingen van het prikbord op school doen.

    Hoe we beginnen:
    Het is de eerste dag na de herfstvakantie. Iedereen wordt gewoon wakker en gaat naar school


    rolllentopic 1

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 15:09 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Deze rpg gaat toch niet doodlopen hè? ;x ]


    26 - 02 - '16

    Kelcy Whimz

    'Kelc?' Ik draai langzaam mijn hoofd richting het stemgeluid van mijn vader. Hij staat leunend tegen de deuropening met een fronsende blik en zijn armen over elkaar heen. 'Mh?' Mompel ik. 'Moet jij er niet eens uit?' Ik knik en rol van mijn bed af om te landen met een hurksprong naast mijn bed. Papa lacht en loopt hoofdschuddend weg. Ik grinnik en loop naar mijn kast toe en trek hem open. Ik weet al precies wat ik aan wil. Ik pak snel al mijn kleren en ren naar de badkamer. Ik was mezelf en doe mijn makeup op en doe mijn haar. Ik kijk zelfverzekerd in de spiegel om mijn uiterlijk te bewonderen. Ik loop in een hoog tempo naar beneden en zie daar mijn rugzak te pakken. Ik merk dat papa hem al gevuld heeft. 'Ah dankjewel papa!' Hij glimlacht, 'geeeen probleem.' Ik kus hem op zijn wang en loop naar de schuur om via de achterkant van het huis naar school te gaan. Ik ga de hoek om en zie al wat mensen de school tegemoet komen. Ik glimlach als ik het plein op wandel en groet wat mensen. Al snel loop ik naar mijn kluisje en pak mijn juiste boeken, daarna loop ik naar het wiskunde lokaal. 'Heeeeii!' Zeg ik blij als ik binnenloop.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Luminoase --> Appa --> Abelard


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Waarom reageert niemand meer,,,)


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    (I don't know. Ik zit even te kijken wat ik als goede post kan doen)


    26 - 02 - '16

    (Reacties? :( )


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Ik wil best maar volgens mij moet degene waarmee ik soeelde nog reagere


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ahaaaaa , iemand voor Kelc btw?)


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall zit naast iemand mmaar je kunt erbij komen wacht ik pb. Je


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Als mensen hier iets posten kan ik ook verder]


    26 - 02 - '16

    Kelcy Whimz

    Ik ga ergens in het voren zitten, voor een jongen en een meisje, beetje onbekend voor me, maar ik zit er toch zodat ik een goed cijfer haal, en dan een nieuwe telefoonachterkant krijg van papa. Ja oké, dat klonk best verwaand, maar geef toe. Als iemand jou iets aanbied onder een haalbare voorwaarde, dan doe je dat toch? De jeugd van nu is niet dom hoor! Ik pak mijn agenda en begin iets te schrijven, voor mijn blog.
    iedereen weet wel wat hij of zij wil, in de liefde. Of heb ik het mis?
    Ik giechel en denk even na hoe ik verder moet schrijven... Als je verliefd bent op iemand, knikken je knieën bij het vallen van haar of zijn naam. Je bloost als hij of zij langs loopt en je voelt wel duizenden vlinders in je buik als jullie praten.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 17:17 ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    IrishNialler schreef:
    Niall Horan.

    'Doe maar derde,' ik knik instemmend en verover snel het plekje bij het raam. Ik zat altijd bij de raamkant, dan kon ik naar buiten kijken en eten, afval in de verwarming stoppen. Ik plof neer en scheur gelijk een van de zakjes met koek erin. 'hmmm' mompel ik tevreden als ik de chocolade proef


    Emily Scarlett Wood

    Hij knikt en gaat snel naast het raam zitten en ik ga naast hem zitten. Even later hoor ik hem iets mompelen en kijk even naar hem. 'Hmmm,' zei hij. Ik kijk naar wat hij in zijn hand heeft. Hij heeft de koekjes. Waarschijnlijk heeft hij er dus al eentje of meer op en vond hij die lekker. 'Is het lekker?' vraag ik hem glimlachend, kijkend naar de koekjes in zijn hand.

    {sorry voor korte stukej, moet eten}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall Horan

    " lekker?" Emily kijkt me vragenkd aan met een glimlach en tevreden knik ik. " over het algemeen is alles super lekker maar naast Nando's kan niks chocolade koekjes verslaan want dat is dus gewoon een feit". Glimlach ik. " oke bij welk vak zitten we ?" Vragend kijk ik Emily aan. Ze was echt aardig. Verveeld teken ik een gitaar in mijn schrift, het schrift van het vak waar ik zit. Ik rol de pen wat heen en weer en in mijn linkerhand stop ik en ik schrijf met sierlijke letters 'Niall Horan' op de voorkant. Tevreden teken ik weer een gitaar erbij wat ik standaard deed. Waarom geen idee? Ook tekende ik wat muzieknootjes en een sierlijke microfoon er bij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kelcy Whimz

    Ik draai me om en zie een onbekende, vage, jongen zitten, met de naam Niall, dat ik dus nog weet van vorig jaar. Schijnbaar heb ik toch hersenen, en ik gniffel zacht. 'Zeg, Emily?' Em ken ik al een hele poos. Sinds groep 5 ofzo, we zijn vriendinnen, maar niet heel erg ofzo. Gewoon vage vriendinnen. 'Hoe overleef je het om naast koekiemonster te zitten?' Grap ik en kijk Niall aan met mijn linker wenkbrauw opgetrokken. Ik giechel als hij snel wegkijkt en kijk wat hij schrijft in zijn schrift. Een gitaar, zijn naam, muzieknoten, en een microfoon, wat? Ik kijk hem nog is aan. Wie is hij eigenlijk? Ik bedoel, ik peste hem vorig jaar, omdat iedereen dat deed, maar wie is hij eigenlijk? Ik haal een pluk haar uit mijn gezicht en kijk hem nog is aan, als hij nu maar niet denkt dat ik staar...


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Morgane Harrolds

    Ik merkte dat de onrust in de klas wederkeerde. Mensen begonnen met elkaar te praten en het werd zowaar gezellig. Ik pakte mijn tekenblok en begon spontaan dingen te tekenen. Eerst een meisje met een koekje in haar hand, daarna een jongen met een koptelefoon op en vervolgens een landschap. Ik deed alles in mijn tekenblok en wendde me daarna tot twee pratende meisjes en een jongen. (Kelcy, Emily en Niall). 'Hey' zeg ik vriendelijk.


    26 - 02 - '16