• Ja, de titel van het topic zeg het al, denk ik. :Y)
    Ik ben dus op zoek naar muziek, omdat ik weer eens toe ben aan iets nieuws. ^^ Mijn smaak is vooral richting indie/alternative rock. Bands die ik goed vind zijn o.a. Muse, Radiohead, Coldplay (oude albums), Snow Patrol, Keane, Imagine Dragons, Mumford and Sons, Saybia, Kodaline, the Killers en Stereophonics. Maar ik houd ook wel van singer-songwriters zoals Maria Mena, Jake Bugg, Amy MacDonald, Ben Howard e.a.
    Roept u maar! *O*

Edit: Ik luister ook naar Will and the People, Avril Lavigne, Paramore, The View, Noah and the Whale, Florence and the Machine, The Script, Within Temptation, Twin Atlantic, Queen, Kelly Clarkson, Nirvana, Nickelback, Pink Floyd, Rage against the Machine, U2, Foo Fighters, Queens of the Stone Age, Of Monsters and Men, Fun., Travis, Vampire Weekend, Guns 'N Roses, Yellowcard, Razorlight, Babylon Circus, Passenger, Elbow, Arctic Monkeys. En nu ben ik vast nog wel iets vergeten. (':

[ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 13:56 ]

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Lena, Jesse Labelle, Angus & Julia Stone, Erin Mccarley, Maria Mena, Mads Langer, Razorlight en Gabriella Cilmi.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Licet schreef:
    (...)

Als je hun leuk vind dan vindt je Franz Ferdinand denk ik ook wel

Heb je deze al gehoord?

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

The Neighbourhood? :Y)

Michael Bublé, Micheal Jackson, The Frames.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Patholoog schreef:
    Michael Bublé, Micheal Jackson, The Frames.

I absolutely love that man! :'D

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Pabiloso schreef:
    (...)[/s]

Ik ook!

Oh, 77 Bombaystreet.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Pabiloso schreef:
    (...)[/s]

En dan het nummer beautiful day

26 - 02 - '16

Bastille, Foals, Lykke Li, Frank Turner, Everything Everything, Zulu Winter, Passion Pit, The Vaccines, The Maccabees, We Are Scientists, The National, Friendly Fires

As travars

Misschien dat je Son Lux ook wel leuk vind om naar te luisteren (: ?

We need a bigger boat.

Cyborg schreef:
    (...)

En dan het nummer beautiful day

Ik vind bijna al zijn nummers en covers erg goed. :Y)

OT: Ik luister heel gevarieerd muziek en niet bepaald één genre, dus ik kan je niet goed verder helpen, though. Ik heb laatst wel gehoord van Vampire Weekend, maat ik weet niet of het leuke muziek is en of jij het leuk vind.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Nirvana, Red Hot Chili Peppers, Nickelback

Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

Yeahh. Ik was dus ook al opzoek naar zo'n topic.

Zelf heb ik gisteren deze band ontdekt. Ik ken eigenlijk alleen dit nummer nog maar, ik weet niet of de rest ook goed is. Maar dit nummer vond ik al erg gaaf:

Verder zijn Foster the people en The Kooks ook erg goed. Radical Face, Oasis en Mumford and Sons ook. Young Guns en Three Doors Down zijn weer heel wat anders; dat is echt wel rock. But I like them a lot. Voor de rest ken je de bands toch al wel. Van deze ken je er hoogst waarschijnlijk ook best al wat. Toch hoop ik dat je er wat aan hebt!

[ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 14:27 ]

I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

En misschien Jonas & the Massive Attraction en Christina Perri?

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Jouw muzieksmaak (een beetje) kennende ben ik even door mijn vaders (ik download muziek voor hem en we hebben dezelfde smaak) muzieklijst gegaan. Zitten leuke liedjes tussen. ^^

Woodkid - Run Boy Run / Iron
    The Neighboorhoud - Wires
    Arcade Fire - The Suburbs
    The Temper Trap - Trembling Hands
    Live - Lightning Crashes / Overcome
    Johnny Cash - Hurt ( & andere liedjes)
    Fossile Collective!!! (Let it go, satellite, without a fight)
    Eins Zwei & The Parallel Cinema - Don't Come Near Me
    R.E.M. ! (ben je vast vergeten :Y))
    Blaudzun - Solar
    Cold Specks - Blank Maps

Heb volgens mij nog wel meer, maar hou het hier even bij. ^^

[ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 15:43 ]

You are beautiful, you are love.

Daft Punk - Get lucky

Sidera nostra contrahent solem lunamque