• Ja, de titel van het topic zeg het al, denk ik. :Y)
    Ik ben dus op zoek naar muziek, omdat ik weer eens toe ben aan iets nieuws. ^^ Mijn smaak is vooral richting indie/alternative rock. Bands die ik goed vind zijn o.a. Muse, Radiohead, Coldplay (oude albums), Snow Patrol, Keane, Imagine Dragons, Mumford and Sons, Saybia, Kodaline, the Killers en Stereophonics. Maar ik houd ook wel van singer-songwriters zoals Maria Mena, Jake Bugg, Amy MacDonald, Ben Howard e.a.
    Roept u maar! *O*

    Edit: Ik luister ook naar Will and the People, Avril Lavigne, Paramore, The View, Noah and the Whale, Florence and the Machine, The Script, Within Temptation, Twin Atlantic, Queen, Kelly Clarkson, Nirvana, Nickelback, Pink Floyd, Rage against the Machine, U2, Foo Fighters, Queens of the Stone Age, Of Monsters and Men, Fun., Travis, Vampire Weekend, Guns 'N Roses, Yellowcard, Razorlight, Babylon Circus, Passenger, Elbow, Arctic Monkeys. En nu ben ik vast nog wel iets vergeten. (':

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 13:56 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Misschien Fall Out Boy ofzo? :)
    Hun eerdere muziek is meer iets voor jou denk ik, als ik naar je lijstje kijk. Hun nieuwe muziek is heel anders. :)
    Misschien heb je ooit wel eens gehoord van 'My songs know what you did in the dark' of 'the phoenix'? :)
    Evanescence is ook heel goed. :)


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Ik vind Eluveitie een heel goede band (: Ik weet niet of jij het mooi gaat vinden of niet, maar je moet zeker deze liedjes eens uitproberen:
    - Alesia
    - A rose for Epona
    - Omnos

    Ukkepulk schreef:
    Ik vind Eluveitie een heel goede band (: Ik weet niet of jij het mooi gaat vinden of niet, maar je moet zeker deze liedjes eens uitproberen:
    - Alesia
    - A rose for Epona
    - Omnos


    + Luxtos & Everything remains as it never was & Thousandfold, en de akoestische versie van A rose for Epona is ook niet verkeerd!


    Searching heavens for another earth

    The Civil Wars, The Lumineers, Regina Spektor, Kate Nash,...

    R5 heeft ook wel iets - en die dudes en Rydel zijn gewoon geniaal - maar dat is eerder zo van die typische pop die je nu hoort, al zitten er echt wel een paar goeie nummers bij.

    Hoop dat je er wat mee bent. (:

    Eeeen ik ben weg van U2 en sommige nummers van The Beatles. :Y) Oh, of The House of the Rising Sun van dinges, die is ook goed!

    En Stornoway vind ik ook nog leuk, maar daar is het wel gewoon van vind je het leuk of vind je het niet leuk, want het is echt een enorm aparte stijl.

    Edit; En Welcome Home van Radical Face vind ik ook heel goed. En Home van Edward Sharpe and the Magnetic Zeros.

    Double edit; Carry On My Wayward Son van Kansas en Losing my Religion van R.E.M.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 15:34 ]


    help