• Ja, de titel van het topic zeg het al, denk ik. :Y)
    Ik ben dus op zoek naar muziek, omdat ik weer eens toe ben aan iets nieuws. ^^ Mijn smaak is vooral richting indie/alternative rock. Bands die ik goed vind zijn o.a. Muse, Radiohead, Coldplay (oude albums), Snow Patrol, Keane, Imagine Dragons, Mumford and Sons, Saybia, Kodaline, the Killers en Stereophonics. Maar ik houd ook wel van singer-songwriters zoals Maria Mena, Jake Bugg, Amy MacDonald, Ben Howard e.a.
    Roept u maar! *O*

Edit: Ik luister ook naar Will and the People, Avril Lavigne, Paramore, The View, Noah and the Whale, Florence and the Machine, The Script, Within Temptation, Twin Atlantic, Queen, Kelly Clarkson, Nirvana, Nickelback, Pink Floyd, Rage against the Machine, U2, Foo Fighters, Queens of the Stone Age, Of Monsters and Men, Fun., Travis, Vampire Weekend, Guns 'N Roses, Yellowcard, Razorlight, Babylon Circus, Passenger, Elbow, Arctic Monkeys. En nu ben ik vast nog wel iets vergeten. (':

[ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 13:56 ]

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

volgens mij is alles gezegt en als je death metal wilt hebben , drop ik wel een lijstje:Y)

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Ik vind Smashing Pumpkins en Deep Purple ook heel gaaf, maar daar moet je van houden.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

The Lumineers
    Caroline Glaser
    Right the Stars
    The Hives
    Bon Jovi
    Passion
    Natalie Maines
    Phillip Phillips
    Grace Potter & The Nocturnals
    Amy Whitcomb

Ik hoop dat je er iets aan hebt :3

[ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 18:55 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ik weet niet of het al gezegd is, maar: Death Cab for Cutie, The Nationals, Agnes Obel, Mumford and Sons, The Lumineers.
    Meer in de rock richting: The Pretty Reckless

[ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 19:17 ]

"Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

Gabrielle Aplin, Danelle Sandoval, Nicola Roberts, Paloma Faith, ... Dat was het geloof ik haha.

Chasing goals.

De nieuwste van Kelly Clarkson, People like us!!
    Ik ben in ieder geval echt helemaal gek van dat nummer <3

Music is life :)

Bastille, The Lumineers, Oasis (wat ouder maar ik ben er weg van!), Frank Ocean, The Vaccines, Family of the Year (niet zo heel bekend, maar ze zijn erg goed), Tegan and Sara, The Ramones (ook al wat ouder), Fun., Foster the People

[ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 13:32 ]

Creative soul

Je hebt een erg goede muziek smaak btw ;)

Creative soul

Evanescence? En misschien een stapje verder: Nightwish?

Searching heavens for another earth

the xx?
    soms een beetje weird, je moet er van houden :P
    agnes obel mischien, is vooral rustige muziek.
    hooverphonic?
    within thempetation?
    the cranberries?
    the shins?
    linken park?
    evanescence?
    the unthanks?
    Dead can deance? is...apart :P

en ik weet niet of je anime-muziek houd, maar, Fate zero opening, shingeki no kyojin opening, durarara opening 1 en 2. en nog veel meer.

oh, en dit is niet special heel goed of zo, maar dit is gewoon een scary nummer: Kokoro wo Shibaru Ai no Kotoba, een OST uit durarara.

me: 5% reality, 95% dreams

Oké, komt-ie!

Wilco, Ramones, The Vaccines, Kasabian, Gossip, Pete Roe, Edward Sharpe & the Magnetic Zeroes, Radiohead, Amos Lee, David Gray, The xx, Jacco Gardner, She & Him, The Smashing Pumpkins, James Vincent McMorrow, Radical Face, King Jack, King Charles, Arcade Fire, Efterklang, Bon Iver, The Shins (!), Avant la Tetre, Woodkid, The Tunes, The Lumineers, The Raconteurs, Group Love, Farewell Milwaukee, Matt Costa, Barry Louis Polisar, Band of Horses, Newton Faulkner, Drive Like Maria, Beans & Fatback, Trampled by Turtles, Deer Tick, The Avett Brothers, Ray LaMontagne, The Libertines, Athlete, Against Me, Mumm-ra, Milburn, Ben Folds, Ben Lee, Operator Please, OH NO OH MY, Fountains of Wayne, Little Man Tate, Half Moon Run, Frank Turner, Katzenjammer, The Gabe Dixon Band, Alexi Murdoch, The Milk Carton Kids, The Cat Empire, Angus & Julia Stone, Travis, Manic Street Preachers, Orlando, Allah-las, Blaudzun, Bryan John Appleby, Hey Marseilles, Blur, Old Crow Medicine Show, Elementary Penguins, Traumahelikopter, Jack Johnson, John Butler Trio, Jose Gonzales, The River Has Many Voices, Paper Thick Walls, Revolver, Blind Pilot, Coeur De Pirate, The Hives, Weezer, Xavier Rudd, Voicst, Jamie Lidell, Soap&Skin, Good Old War, Vampire Weekend, The Pines, Cherbourg, Avalanche City, Saybia, Jeremy Kay, Greg Holden, Augustana, Wakey!Wakey!, Donavon Frankenreiter, Agnes Obel, Cage the Elephant, Walk Off The Earth, Fleet Foxes, Joe Purdy, Ted Lennon, Bret Dennen, Bertolf, The Cinematic Orchestra.

[ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 12:46 ]

"I shut my eyes in order to see.'

And dont forget Placebo

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

The Great Gatsby soundtrack :Y)

Klik (Wel veel dingen zoals Jay-Z enzo, maar in de description van het filmpje staan alle nummers.)

Alleen maar tranen van geluk

Tenacious D :)

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

Kaiser Chiefs enuhm, Bastille?

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."