• Academicus Vampyrus




    Welkom op Academicus Vampyrus.
    Hier word iedereen opgeleid. De Dhampiers zullen een mentor krijgen om te oefenen met vechten, en zullen de Moroi beschermen als ze zijn afgestudeerd.
    De Moroi zal ondertussen leren over hun element en hoe ze het moeten gebruiken.
    Er zullen vriendschappen ontstaan, liefdes en zul je blij zijn


    Alles lijkt rozenkleurig, maar dat is het niet. Terwijl de Dhampiers oefenen met vechten, bereiden de Strigoi een aanval op de school voor.
    Niemand weet of het de Strigoi zal lukken, en of dat iedereen het gevecht dat zal komen, overleeft.
    Wie kun je nog vertrouwen?


    Moroi:

    - Alison June Archer ll Vuur - Ubiquitous ll pg. 7
    - Gereserveerd door Eavan
    -
    -
    - Azrael Voda ll Lucht - Javert ll pg. 9
    - Niccolo Illarion Caeden Cezary Ignacio Ivashkov ll lucht - Yoda ll pg. 14

    Dhampier:

    - Eden Danica Ivanov - Maniae ll pg. 17
    -
    - Angela "Angel" Lila Aivazovski - Wolfheart ll pg. 11
    - Ryan Jax García - Tortura ll pg. 17
    - Damian Ivor Lamoureux - Maniae ll pg. 18
    -

    Strigoi:

    - Rayna Arwen Villeneuve - Lahey ll pg. 18
    - Moon Lyra Tyranov - Wolfheart ll pg. 18
    -
    -
    - Nathaniel Durand - Javert ll pg. 14
    -

    Mentor:

    -
    -
    -
    - Ivan Jacob Petrovic - Tortura ll pg. 10
    - Misha Rasholnikov - Yoda ll pg. 15
    - Dimitri Nathan Benois - Winterheart ll pg. 18


    Regels:
    *Geen oneliners, minimaal 6/7 regels, dat is makkelijk haalbaar.
    *Geen Mary Sue’s, dus geen perfecte personages.
    *Elke user mag maar 2 personages hebben, tenzij ik zeg dat het anders word.
    *OCC aangeven met [] {} of met een kleur.
    *16+ is toegestaan, ook gescheld. Maar maak het niet te erg.
    *Vermoord iemand anders personages niet zonder de toestemming van die persoon.
    *Geef naamsveranderingen door.
    *Als je je aanmeld, reageer dan en stop niet met reageren na twee posts of zo, als je niet meer wilt reageren, schrijf je dan uit!
    *Geef aan wanneer je langer dan twee dagen niet kan reageren, want dan kan de rest er rekening mee houden.
    *Je mag pas na twee reacties van iemand anders weer reageren, want de RPG moet geen sneltrein worden.
    *Ik maak alleen de topics aan, tenzij ik tegen iemand zeg dat diegene een nieuw topic aan mag maken.
    *Onervaren en ervaren RPG’ers mogen meedoen, als jullie je maar aan de regels houden.
    *Veel plezier!


    Invullijst:
    Naam:
    Strigoi/dhampier/Moroi/Mentor:
    Als je Moroi bent, welk element:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:


    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 20:37 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik wil echt heel graag beginnen, haha :p
    Ohja, nieuwe username, moet ik dat melden?
    Endure > Ubiquitous

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 19:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ik wil echt heel graag beginnen, haha :p
    Ohja, nieuwe username, moet ik dat melden?
    Endure > Ubiquitous


    Me too o.o Heb alleen wat moeite met Nathaniel. Hopelijk komt hij vanavond of morgen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Javert schreef:
    (...)

    Me too o.o Heb alleen wat moeite met Nathaniel. Hopelijk komt hij vanavond of morgen.


    Ooh ik ken het, ik wist deze keer ook echt niks, dus toen heb ik een sterrenbeeld genomen + bijhorende eigenschappen :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nog spelers nodig?


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Nog spelers nodig?


    Yup.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik een Strigoi zijn die eigenlijk helemaal geen strigoi wil zijn? Een overloper dus eigenlijk?


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Mag ik een Strigoi zijn die eigenlijk helemaal geen strigoi wil zijn? Een overloper dus eigenlijk?


    Als strigoi eenmaal strigoi zijn, dan hebben ze zulke emoties niet meer. Ze kunnen niet overlopen, het zijn emotieloze wezens die kicken op macht en bloed. Je kunt wel gedwongen veranderd zijn, maar dat verdwijnt nadat je strigoi geworden bent. Zoals de wikia het zegt;

    "They no longer have a "mortal" personality and only take the role of an "immortal" personality by being vain, cruel, and sadistic with no feelings."


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hé, ik las dat moroi met het element 'mensen' weer tot leven kunnen brengen, maar dat als die dooie een moroi was hij een dhampier werd, wordt een strigoi dan ook een dhampier? Dat vroeg ik me namelijk al een poosje af en nu we het toch over strigoi hebben ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ik wil echt heel graag beginnen, haha :p
    Ohja, nieuwe username, moet ik dat melden?
    Endure > Ubiquitous


    Oké, ik zal het veranderen.
    @Lizz, Ik zal het bij jou ook veranderen.
    Fijn dat jullie het melden.(flower)

    @Llamarmy; Wat Yoda zegt is waar.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Okay. Wacht dan even. Even wiki verder lezen


    Bowties were never Cooler

    Ubiquitous schreef:
    Hé, ik las dat moroi met het element 'mensen' weer tot leven kunnen brengen, maar dat als die dooie een moroi was hij een dhampier werd, wordt een strigoi dan ook een dhampier? Dat vroeg ik me namelijk al een poosje af en nu we het toch over strigoi hebben ;p


    Ik volg niet veel van je zinnen xd.

    Anyway, voor zover ik weet is er geen element "mensen", of bedoel je spirit?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ubiquitous schreef:
    Hé, ik las dat moroi met het element 'mensen' weer tot leven kunnen brengen, maar dat als die dooie een moroi was hij een dhampier werd, wordt een strigoi dan ook een dhampier? Dat vroeg ik me namelijk al een poosje af en nu we het toch over strigoi hebben ;p


    Nou ja, Lisa had het element Spirit, en daarmee had ze Dimitri weer een dhampier gemaakt. Ze heeft toen haar kracht, een stuk spirit in een staak, volgens mij, gestopt en heeft hem daarmee gestoken en toen is hij weer een dhampier geworden. Is dat wat je wou weten???


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Llamarmy schreef:
    Okay. Wacht dan even. Even wiki verder lezen


    Okay.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ubiquitous schreef:
    Hé, ik las dat moroi met het element 'mensen' weer tot leven kunnen brengen, maar dat als die dooie een moroi was hij een dhampier werd, wordt een strigoi dan ook een dhampier? Dat vroeg ik me namelijk al een poosje af en nu we het toch over strigoi hebben ;p


    Voor zover ik weet, veranderen moroi niet spontaan in dhampiers.. Die blijven gewoon moroi. En als een strigoi weer 'tot leven wordt gebracht' door een spirit gebruiker, dan worden ze wie ze voorheen waren. Moroi blijven moroi, dhampiers blijven dhampiers en mensen blijven mensen. Lijkt mij. Gezien de eerste twee sowieso waar zijn, lijkt het mij dat het derde daaruit volgt x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hahaha oh wauw, dat moest dus spirit zijn. De vraag was dus of strigoi strigoi blijven als ze weer tot leven worden gewekt :p


    Wolfheart schreef:
    (...)

    Nou ja, Lisa had het element Spirit, en daarmee had ze Dimitri weer een dhampier gemaakt. Ze heeft toen haar kracht, een stuk spirit in een staak, volgens mij, gestopt en heeft hem daarmee gestoken en toen is hij weer een dhampier geworden. Is dat wat je wou weten???

    Maar dit was het dus, ja dankje (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.