• Academicus Vampyrus




    Welkom op Academicus Vampyrus.
    Hier word iedereen opgeleid. De Dhampiers zullen een mentor krijgen om te oefenen met vechten, en zullen de Moroi beschermen als ze zijn afgestudeerd.
    De Moroi zal ondertussen leren over hun element en hoe ze het moeten gebruiken.
    Er zullen vriendschappen ontstaan, liefdes en zul je blij zijn


    Alles lijkt rozenkleurig, maar dat is het niet. Terwijl de Dhampiers oefenen met vechten, bereiden de Strigoi een aanval op de school voor.
    Niemand weet of het de Strigoi zal lukken, en of dat iedereen het gevecht dat zal komen, overleeft.
    Wie kun je nog vertrouwen?


    Moroi:

    - Alison June Archer ll Vuur - Ubiquitous ll pg. 7
    - Gereserveerd door Eavan
    -
    -
    - Azrael Voda ll Lucht - Javert ll pg. 9
    - Niccolo Illarion Caeden Cezary Ignacio Ivashkov ll lucht - Yoda ll pg. 14

    Dhampier:

    - Eden Danica Ivanov - Maniae ll pg. 17
    -
    - Angela "Angel" Lila Aivazovski - Wolfheart ll pg. 11
    - Ryan Jax García - Tortura ll pg. 17
    - Damian Ivor Lamoureux - Maniae ll pg. 18
    -

    Strigoi:

    - Rayna Arwen Villeneuve - Lahey ll pg. 18
    - Moon Lyra Tyranov - Wolfheart ll pg. 18
    -
    -
    - Nathaniel Durand - Javert ll pg. 14
    -

    Mentor:

    -
    -
    -
    - Ivan Jacob Petrovic - Tortura ll pg. 10
    - Misha Rasholnikov - Yoda ll pg. 15
    - Dimitri Nathan Benois - Winterheart ll pg. 18


    Regels:
    *Geen oneliners, minimaal 6/7 regels, dat is makkelijk haalbaar.
    *Geen Mary Sue’s, dus geen perfecte personages.
    *Elke user mag maar 2 personages hebben, tenzij ik zeg dat het anders word.
    *OCC aangeven met [] {} of met een kleur.
    *16+ is toegestaan, ook gescheld. Maar maak het niet te erg.
    *Vermoord iemand anders personages niet zonder de toestemming van die persoon.
    *Geef naamsveranderingen door.
    *Als je je aanmeld, reageer dan en stop niet met reageren na twee posts of zo, als je niet meer wilt reageren, schrijf je dan uit!
    *Geef aan wanneer je langer dan twee dagen niet kan reageren, want dan kan de rest er rekening mee houden.
    *Je mag pas na twee reacties van iemand anders weer reageren, want de RPG moet geen sneltrein worden.
    *Ik maak alleen de topics aan, tenzij ik tegen iemand zeg dat diegene een nieuw topic aan mag maken.
    *Onervaren en ervaren RPG’ers mogen meedoen, als jullie je maar aan de regels houden.
    *Veel plezier!


    Invullijst:
    Naam:
    Strigoi/dhampier/Moroi/Mentor:
    Als je Moroi bent, welk element:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:


    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 20:37 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ubiquitous schreef:
    Hahaha oh wauw, dat moest dus spirit zijn. De vraag was dus of strigoi strigoi blijven als ze weer tot leven worden gewekt :p


    (...)
    Maar dit was het dus, ja dankje (:


    Geen dank.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oh, honey, kun je mijn Moroi in het topic zetten? zijn naam is Azrael Voda. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Javert schreef:
    Oh, honey, kun je mijn Moroi in het topic zetten? zijn naam is Azrael Voda. ^^


    Of course.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Als er niet genoeg Dhampiers zijn straks, maak ik er nog wel één aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry, ik heb vandaag echt een hele slechte dag gehad, dus kom niet toe aan mijn rol om hem vandaag nog af te krijgen. Heb wel al een deel klaar, maar is het goed als ik haar morgen inlever?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Sorry, ik heb vandaag echt een hele slechte dag gehad, dus kom niet toe aan mijn rol om hem vandaag nog af te krijgen. Heb wel al een deel klaar, maar is het goed als ik haar morgen inlever?


    Ja hoor!^^

    @Tortura; Oké.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Sorry, ik weet niet zeker of ik mijn rol vanavond af ga krijgen.
    Ik kom er net pas achter dat ik nog wat folders moet vouwen ._.
    Welke rollen zou trouwens nog nodig?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 20:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Sorry, ik weet niet zeker of ik mijn rol vanavond af ga krijgen.
    Ik kom er net pas achter dat ik nog wat folders moet vouwen ._.
    Welke rollen zou trouwens nog nodig?


    Maakt niet uit.^^

    Ehm, sowieso nog een paar dhampiers, en mentoren. Want er zijn nu echt weinig dhampiers, en je hebt sowieso een mentor nodig voor een dhampier.
    Het maakt niet uit wat voor geslacht.
    Nou ja, bij de mentors kan er alleen nog vrouwen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Zijn er moroi trainers? (: Anders kun je die misschien maken, een moroi die dus de moroi lesgeeft.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Zijn er moroi trainers? (: Anders kun je die misschien maken, een moroi die dus de moroi lesgeeft.


    Dat zou inderdaad een goeie zijn, maar daar kan dan niemand een personage voor maken, tenzij iemand graag les wil geven.
    Maar ik laat niemand een personage voor een trainer van moroi invullen omdat we toch al te kort aan mensen hebben. En het zou niet handig zijn als er dan ook nog leraren worden aangemaakt, al zijn mentoren wel noodzakelijk.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik twijfel nu tussen een dhampier en een mentor xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Ik twijfel nu tussen een dhampier en een mentor xd


    Eigenlijk is een mentor een dhampier, maar geeft diegene gewoon les.xD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Moroi kan anders ook mentor zijn van dhampiers oid? Dan hebben de moroi ook een dcht personage om heen te gaan, althans, mij lijkt dat wel leuk iig. Maar tis maar een ideehoor, haha, heb verder ook niet superveel verstand ervan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moroi kunnen geen mentoren van de dhampiers zijn, gezien ze niet de snelheid en kracht van dhampiers bezitten. Noch de strijdtechnieken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ubiquitous schreef:
    Moroi kan anders ook mentor zijn van dhampiers oid? Dan hebben de moroi ook een dcht personage om heen te gaan, althans, mij lijkt dat wel leuk iig. Maar tis maar een ideehoor, haha, heb verder ook niet superveel verstand ervan.


    Kan niet.
    Een mentor leert een dhampier om te vechten, en aangezien Moroi niet hoeven te vechten, kunnen ze dat ook niet echt en kunnen ze dat ook niet aan iemand anders leren :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered