• Academicus Vampyrus




    Welkom op Academicus Vampyrus.
    Hier word iedereen opgeleid. De Dhampiers zullen een mentor krijgen om te oefenen met vechten, en zullen de Moroi beschermen als ze zijn afgestudeerd.
    De Moroi zal ondertussen leren over hun element en hoe ze het moeten gebruiken.
    Er zullen vriendschappen ontstaan, liefdes en zul je blij zijn


    Alles lijkt rozenkleurig, maar dat is het niet. Terwijl de Dhampiers oefenen met vechten, bereiden de Strigoi een aanval op de school voor.
    Niemand weet of het de Strigoi zal lukken, en of dat iedereen het gevecht dat zal komen, overleeft.
    Wie kun je nog vertrouwen?


    Moroi:

    - Alison June Archer ll Vuur - Ubiquitous ll pg. 7
    - Gereserveerd door Eavan
    -
    -
    - Azrael Voda ll Lucht - Javert ll pg. 9
    - Niccolo Illarion Caeden Cezary Ignacio Ivashkov ll lucht - Yoda ll pg. 14

    Dhampier:

    - Eden Danica Ivanov - Maniae ll pg. 17
    -
    - Angela "Angel" Lila Aivazovski - Wolfheart ll pg. 11
    - Ryan Jax García - Tortura ll pg. 17
    - Damian Ivor Lamoureux - Maniae ll pg. 18
    -

    Strigoi:

    - Rayna Arwen Villeneuve - Lahey ll pg. 18
    - Moon Lyra Tyranov - Wolfheart ll pg. 18
    -
    -
    - Nathaniel Durand - Javert ll pg. 14
    -

    Mentor:

    -
    -
    -
    - Ivan Jacob Petrovic - Tortura ll pg. 10
    - Misha Rasholnikov - Yoda ll pg. 15
    - Dimitri Nathan Benois - Winterheart ll pg. 18


    Regels:
    *Geen oneliners, minimaal 6/7 regels, dat is makkelijk haalbaar.
    *Geen Mary Sue’s, dus geen perfecte personages.
    *Elke user mag maar 2 personages hebben, tenzij ik zeg dat het anders word.
    *OCC aangeven met [] {} of met een kleur.
    *16+ is toegestaan, ook gescheld. Maar maak het niet te erg.
    *Vermoord iemand anders personages niet zonder de toestemming van die persoon.
    *Geef naamsveranderingen door.
    *Als je je aanmeld, reageer dan en stop niet met reageren na twee posts of zo, als je niet meer wilt reageren, schrijf je dan uit!
    *Geef aan wanneer je langer dan twee dagen niet kan reageren, want dan kan de rest er rekening mee houden.
    *Je mag pas na twee reacties van iemand anders weer reageren, want de RPG moet geen sneltrein worden.
    *Ik maak alleen de topics aan, tenzij ik tegen iemand zeg dat diegene een nieuw topic aan mag maken.
    *Onervaren en ervaren RPG’ers mogen meedoen, als jullie je maar aan de regels houden.
    *Veel plezier!


    Invullijst:
    Naam:
    Strigoi/dhampier/Moroi/Mentor:
    Als je Moroi bent, welk element:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:


    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 20:37 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Endure schreef:
    Ik had het natuurlijk ook gewoon even kunnen googelen, haha, sorry (: Ben niet al te snugger bezig vandaag. Maar Strigoi zijn dus vampiers die moordden en daardoor Strigoi werden? Of het zijn mensen die gebeten zijn en veranderd tegen hun wil in? Dat klinkt namelijk wel interessant.


    Both.

    Strigoi kunnen zijn
    1. Moroi, Humans of Dhampires die tegen hun wil zijn verandert.
    2. Moroi, Humans of Dhampires die zijn verandert omdat ze het eeuwige leven wilden
    3. Moroi die van een Human, Dhampire or Moroi hebben gedronken tot de dood van hun victim. Dus al het bloed hebben weg gezogen.

    The main differences between Moroi and Strigoi: Strigoi don't have magic, Moroi do. Strigoi are paler, and have a red ring around their pupils, and Strigoi kill for their meals. Moroi have 'feeders'. Humans of Dhampires die worden 'betaalt' om Moroi van hun te laten drinken.

    Concept of a bloodwhore: Een Dhampire die een Moroi bloed laat drinken tijdens sex. The sleaziest thing ever, in this world.


    Sorry dat het half Engels is, heb een slechte dag, can't be bothered to translate. Hope it helps.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haha, maakt niet uit hoor, Engels voelt als een tweede moedertaal bijna :p En bedankt, ik vind een Strigoi wel interessant klinken, al vind ik het wel kut dat ze moeten doden als ze drinken (of meer omdat ze het niet kunnen weerstaan oid). Enfin, daar vind ik wel iets op. Vrouwelijke strigoi it is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Tortura, @Escritura; Bedankt dat jullie het even hebben uitgelegd terwijl ik weg was. ^.^

    @Endure; Ik zal je erbij zetten.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik wil een vrouwelijke Strigoi reserveren :']


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    iPayphone schreef:
    Ik wil een vrouwelijke Strigoi reserveren :']


    Oké.(:


    Alle mannelijke Moroi zijn vol.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Niet iemand die nog een Dhampier aan wilt maken, anders is mijn Dhampier zo eenzaam D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een vrouwelijke dhampier reserveren? Ik weet dat er meer mannelijke dhampiers zijn dan vrouwelijke, maar ik ben niet zo goed in mannen spelen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    There need to be more Mentors and Dhampires, because who else is gonna protect the Moroi? :'].

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 20:38 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Gillies; Natuurlijk.(:

    @Tortura; Je hebt gelijk.....


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    De vrouwelijke Dhampiers zijn vol.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Tortura schreef:
    There need to be more Mentors and Dhampires, because who else is gonna protect the Moroi? :'].


    My char is going to be a fighter, but I don't think our chars can protect the Moroi own their own xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Okay, reserveer voor mij ook nog maar een mannelijke mentor =] Dan zijn er 2 mentoren! Woot! Nu de rest nog.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    @ dude; Lol. Of course I'm right.

    And now I'm still on the roll, I would like to mention that there need to be a stop on the women. Well, in a little while.
    Waarom kiest iedereen direct voor een vrouw? Trolol.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 20:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    @ dude; Lol. Of course I'm right.

    And now I'm still on the roll, I would like to mention that there need to be a stop on the women. Well, in a little while.
    Waarom kiest iedereen direct voor een vrouw? Trolol.


    Ik vind mannen spelen zoveel leuker.. x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tortura schreef:
    @ dude; Lol. Of course I'm right.

    And now I'm still on the roll, I would like to mention that there need to be a stop on the women. Well, in a little while.
    Waarom kiest iedereen direct voor een vrouw? Trolol.


    -_-


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki