• Academicus Vampyrus




    Welkom op Academicus Vampyrus.
    Hier word iedereen opgeleid. De Dhampiers zullen een mentor krijgen om te oefenen met vechten, en zullen de Moroi beschermen als ze zijn afgestudeerd.
    De Moroi zal ondertussen leren over hun element en hoe ze het moeten gebruiken.
    Er zullen vriendschappen ontstaan, liefdes en zul je blij zijn


    Alles lijkt rozenkleurig, maar dat is het niet. Terwijl de Dhampiers oefenen met vechten, bereiden de Strigoi een aanval op de school voor.
    Niemand weet of het de Strigoi zal lukken, en of dat iedereen het gevecht dat zal komen, overleeft.
    Wie kun je nog vertrouwen?


    Moroi:

    - Alison June Archer ll Vuur - Ubiquitous ll pg. 7
    - Gereserveerd door Eavan
    -
    -
    - Azrael Voda ll Lucht - Javert ll pg. 9
    - Niccolo Illarion Caeden Cezary Ignacio Ivashkov ll lucht - Yoda ll pg. 14

    Dhampier:

    - Eden Danica Ivanov - Maniae ll pg. 17
    -
    - Angela "Angel" Lila Aivazovski - Wolfheart ll pg. 11
    - Ryan Jax García - Tortura ll pg. 17
    - Damian Ivor Lamoureux - Maniae ll pg. 18
    -

    Strigoi:

    - Rayna Arwen Villeneuve - Lahey ll pg. 18
    - Moon Lyra Tyranov - Wolfheart ll pg. 18
    -
    -
    - Nathaniel Durand - Javert ll pg. 14
    -

    Mentor:

    -
    -
    -
    - Ivan Jacob Petrovic - Tortura ll pg. 10
    - Misha Rasholnikov - Yoda ll pg. 15
    - Dimitri Nathan Benois - Winterheart ll pg. 18


    Regels:
    *Geen oneliners, minimaal 6/7 regels, dat is makkelijk haalbaar.
    *Geen Mary Sue’s, dus geen perfecte personages.
    *Elke user mag maar 2 personages hebben, tenzij ik zeg dat het anders word.
    *OCC aangeven met [] {} of met een kleur.
    *16+ is toegestaan, ook gescheld. Maar maak het niet te erg.
    *Vermoord iemand anders personages niet zonder de toestemming van die persoon.
    *Geef naamsveranderingen door.
    *Als je je aanmeld, reageer dan en stop niet met reageren na twee posts of zo, als je niet meer wilt reageren, schrijf je dan uit!
    *Geef aan wanneer je langer dan twee dagen niet kan reageren, want dan kan de rest er rekening mee houden.
    *Je mag pas na twee reacties van iemand anders weer reageren, want de RPG moet geen sneltrein worden.
    *Ik maak alleen de topics aan, tenzij ik tegen iemand zeg dat diegene een nieuw topic aan mag maken.
    *Onervaren en ervaren RPG’ers mogen meedoen, als jullie je maar aan de regels houden.
    *Veel plezier!


    Invullijst:
    Naam:
    Strigoi/dhampier/Moroi/Mentor:
    Als je Moroi bent, welk element:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:


    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 20:37 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Candira schreef:
    (...)

    OKe... dan is het beste dat ik maar niet mee doe.. bye then!


    Oh, dat bedoelde ik helemaal niet... o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ze bedoelde alleen dat je jezelf iets beter moet informeren voor je je karakter maakt, maar goed, ik had een aantal vragen waar ik zo gauw geen antwoord op kon vinden.

    1) Zijn de mentoren menselijk of iets anders?
    2) Krijgen de Moroi ook gewoon trainingen in vechten enzo? En trainen alle rassen dan apart?
    3) Hebben ze allemaal een eigen kamer?
    4) Ik las ook dat niet alle Moroi een beschermer hebben, hoe zit dat in de RPG? Worden ze hier ook gekoppelt oid?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Girl, je kan toch ook gewoon sites opzoeken en bijlezen? Daarvoor hoef je niet direct af te melden.

    1. De Dhampier krijgt een Mentor om mee te trainen. Die kan ook gewoon een Dhampier zijn. Volgens mij ook mens, maar dat weet ik niet meer zeker. Anyway, het lijkt me wel het beste om ieder een Moroi te laten bewaken. De Dhampiers zijn echt een soort van bewakers.

    Precies wat Lizz zegt! :]. Thanks hon, wist het niet meer zeker.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Endure schreef:
    Ze bedoelde alleen dat je jezelf iets beter moet informeren voor je je karakter maakt, maar goed, ik had een aantal vragen waar ik zo gauw geen antwoord op kon vinden.

    1) Zijn de mentoren menselijk of iets anders?
    2) Krijgen de Moroi ook gewoon trainingen in vechten enzo? En trainen alle rassen dan apart?
    3) Hebben ze allemaal een eigen kamer?
    4) Ik las ook dat niet alle Moroi een beschermer hebben, hoe zit dat in de RPG? Worden ze hier ook gekoppelt oid?


    1. Mentoren zijn Dhampires of Moroi. (Dhampires geven less aan de guardian novices (Dhampires) en Moroi aan de Moroi, obviously.)
    2. De ochtend lessen hebben ze apart. dhampires hebben dan meestal training lessen. Moroi hebben dan meestal magie lessen. Ik zoek straks even naar de verschillende lessen die er zijn. De afternoon lessen hebben ze samen en zijn dingen zoals Russian, English, Math, Slavic art...
    3. Ja
    4. Moroi krijgen pas een Guardian als ze afstuderen. In de school lopen er altijd guardians rond (De Dhampire mentors) dus is dat niet nodig. En meestal krijgen alleen Royale Moroi een guardian,

    I hope this is helpful for you, hun. ^^

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haha, heel erg bedankt (: Dan kan ik vanavond opzetje maken voor mijn personage, ik had ook gezien dat er een film van komt en bekeek even de trailer. Vind het wel awesome dat het gewoon in het heden is, is een keer wat anders. Ik associeer vampiers namelijk vaak met wat oudere tijden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Haha, heel erg bedankt (: Dan kan ik vanavond opzetje maken voor mijn personage, ik had ook gezien dat er een film van komt en bekeek even de trailer. Vind het wel awesome dat het gewoon in het heden is, is een keer wat anders. Ik associeer vampiers namelijk vaak met wat oudere tijden.


    I really don't like the actors... Sorry, maar het is niet zoals ik me iedereen had voorgestelt. Dimitri is supposed to look like some sort of god, and he doesn't. I don't think so, atleast. Maar goed, ik ga de film kijken. And I will bitch about everything they mess up :'D

    Geen probleem trouwens. ^^ We're here to help eachother.

    And that's okay Maia :'D Ik heb de boeken pas een paar maanden geleden opnieuw gelezen, gelukkig, dus ik herinner me het meeste wel.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:10 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ghehe, ik ga ook beginnen met mijn tweede personage.(:

    Bedankt dat jullie elkaar zo goed helpen met uitleggen....(flower)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Dit zijn de verschillende lessen ^^

    Advanced Calculus (Moroi & novices)
    Advanced Guardian Combat Techniques (novices)
    American Colonial Literature (Moroi)
    Ancient Poetry (Moroi)
    Animal Behavior and Physiology (Moroi & novices)
    Basics of Elemental Control (Moroi)
    Bodyguard Theory and Personal Protection 3 (novices)
    Creative Writing
    Culinary Science
    Moroi Culture 4 (Moroi & novices)
    Precalculus (Moroi & novices)
    Russian 2 (Moroi)
    Senior Language Arts (novices)
    Slavic Art (Moroi & novices)
    Weight Training and Conditioning (novices)

    Based on the numbers following some of the classes, it can be assumed that Moroi Culture 1, 2, and 3 exist as well as Bodyguard Theory and Personal Protection 1, 2; Russian 1; and Language Arts for Freshmen, Sophomores, and Juniors. Basic/Intermediate Guardian Combat Techniques, and specialized elemental classes are also highly likely to be part of the course catalog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Endure schreef:
    Haha, heel erg bedankt (: Dan kan ik vanavond opzetje maken voor mijn personage, ik had ook gezien dat er een film van komt en bekeek even de trailer. Vind het wel awesome dat het gewoon in het heden is, is een keer wat anders. Ik associeer vampiers namelijk vaak met wat oudere tijden.


    Oh, ik dacht dat ze gister pas bij de tweede dag van filmen waren xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat is erg behulpzaam, dankje! :'D Ik wilde namelijk een class-schedule maken voor Azrael. Het is toch vier lessen in de ochtend en vier lessen in de middag? (Als ik het me goed herinner)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lizz, you are epic dude. Die actors vind ik ook shit, ze zagen er heel anders uit in mijn hoofd. Sowieso had ik Rose voorgesteld met een wat donkerder huidje, deze is gewoon blank. Ik vind ze helemaal niet zoals de boeken. Ugh, they fuck everything up.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Lizz, you are epic dude. Die actors vind ik ook shit, ze zagen er heel anders uit in mijn hoofd. Sowieso had ik Rose voorgesteld met een wat donkerder huidje, deze is gewoon blank. Ik vind ze helemaal niet zoals de boeken. Ugh, they fuck everything up.


    Thank you darling :'D en ze hoort ook getint te zijn, aangezien ze half Turks is. En Lissa hoort er heel liefjes uit te zien, en dat heb ik niet echt met deze actrische.
    Ach jah... I'm still forever going to love the books.

    Sorry dat ik er zo lang over doe :'D Ik ben bezig met mn posts voor een andere RPG at the moment, en daarna ga ik Azrael typen. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik moet me helaas afmelden, ik ben heel erg druk met andere dingen :3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Urgh, ik kan niet kiezen welk plaatje te gebruiken voor mijn Strigoi. o.o

    Number One or Number Two


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Tortura speaking] NUMBER ONE, LIZZ! :D.


    †