• Academicus Vampyrus




    Welkom op Academicus Vampyrus.
    Hier word iedereen opgeleid. De Dhampiers zullen een mentor krijgen om te oefenen met vechten, en zullen de Moroi beschermen als ze zijn afgestudeerd.
    De Moroi zal ondertussen leren over hun element en hoe ze het moeten gebruiken.
    Er zullen vriendschappen ontstaan, liefdes en zul je blij zijn


    Alles lijkt rozenkleurig, maar dat is het niet. Terwijl de Dhampiers oefenen met vechten, bereiden de Strigoi een aanval op de school voor.
    Niemand weet of het de Strigoi zal lukken, en of dat iedereen het gevecht dat zal komen, overleeft.
    Wie kun je nog vertrouwen?


    Moroi:

    - Alison June Archer ll Vuur - Ubiquitous ll pg. 7
    - Gereserveerd door Eavan
    -
    -
    - Azrael Voda ll Lucht - Javert ll pg. 9
    - Niccolo Illarion Caeden Cezary Ignacio Ivashkov ll lucht - Yoda ll pg. 14

    Dhampier:

    - Eden Danica Ivanov - Maniae ll pg. 17
    -
    - Angela "Angel" Lila Aivazovski - Wolfheart ll pg. 11
    - Ryan Jax García - Tortura ll pg. 17
    - Damian Ivor Lamoureux - Maniae ll pg. 18
    -

    Strigoi:

    - Rayna Arwen Villeneuve - Lahey ll pg. 18
    - Moon Lyra Tyranov - Wolfheart ll pg. 18
    -
    -
    - Nathaniel Durand - Javert ll pg. 14
    -

    Mentor:

    -
    -
    -
    - Ivan Jacob Petrovic - Tortura ll pg. 10
    - Misha Rasholnikov - Yoda ll pg. 15
    - Dimitri Nathan Benois - Winterheart ll pg. 18


    Regels:
    *Geen oneliners, minimaal 6/7 regels, dat is makkelijk haalbaar.
    *Geen Mary Sue’s, dus geen perfecte personages.
    *Elke user mag maar 2 personages hebben, tenzij ik zeg dat het anders word.
    *OCC aangeven met [] {} of met een kleur.
    *16+ is toegestaan, ook gescheld. Maar maak het niet te erg.
    *Vermoord iemand anders personages niet zonder de toestemming van die persoon.
    *Geef naamsveranderingen door.
    *Als je je aanmeld, reageer dan en stop niet met reageren na twee posts of zo, als je niet meer wilt reageren, schrijf je dan uit!
    *Geef aan wanneer je langer dan twee dagen niet kan reageren, want dan kan de rest er rekening mee houden.
    *Je mag pas na twee reacties van iemand anders weer reageren, want de RPG moet geen sneltrein worden.
    *Ik maak alleen de topics aan, tenzij ik tegen iemand zeg dat diegene een nieuw topic aan mag maken.
    *Onervaren en ervaren RPG’ers mogen meedoen, als jullie je maar aan de regels houden.
    *Veel plezier!


    Invullijst:
    Naam:
    Strigoi/dhampier/Moroi/Mentor:
    Als je Moroi bent, welk element:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:


    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 20:37 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki


    Naam: Alison June Archer
    Ras: Moroi
    Element: Vuur
    Leeftijd: 17

    Familie + geschiedenis:
    Ouders: Peter en Melissa Archer
    Overig: Ze is enig kind en heeft nooit veel contact gehad met de rest van haar familie.
    Geschiedenis: Alisons leven is niet zo boeiend als ze zou willen. Ze groeide op in een vredig gezin en haar jeugd was vrij gewoon. Behalve haar hond die overleed heeft ze nooit wat ergst meegemaakt.
    Haar andere familieleden spreekt ze al een aantal jaar niet meer, doordat er wat onenigheden waren tussen hun en haar ouders. Hier heeft ze echter weinig last van ondervonden, vooral omdat ze met haar 13e al naar Vampire Academy vertrok. Ze vond het een geweldig avontuur en geniet nog elke dag op de school.

    Uiterlijk:
    Lichaam: Allison is net zoals alle Moroi erg slank gebouwd en ze is ook niet gezegend met opvallende vrouwelijke vormen. Allison heeft een erg bleke huid die bedekt is met kleine sproetjes die voornamelijk in de zomer erg opvallen.
    Gezicht: Allison ziet er over het algemeen vrij gewoon uit. Ze heeft bruine ogen en gebruikt vrij weinig make-up. Meestal is het beperkt tot wat mascara en lippenbalsem, op speciale gelegenheden zal ze wat meer uitpakken. Haar bruine haren zijn halflang en Allison stijlt ze trouw elke dag. Dit doet ze omdat haar krullen onhandig vindt en dit irriteert haar. Haar krullen zijn overigens niet zo erg als op de foto, haar krullen vallen wat platter.
    Kleding: Qua kleding is ze niet het type meisje dat schattige rokjes en jurken aantrekt, ze voelt zich vaak prettiger in gewoon een broek. Ook zul je haar vaak aanzien met haar favoriete zwarte, leren jasje. Bijna een jaar terug kreeg ze het van haar toenmalige vriend, ze was meteen verliefd op het jasje, maar de liefde tussen haar en haar vriend liep helaas wel gauw ten einde, omdat het simpelweg niet klikte. Hoewel ze de jongen nooit meer ziet draagt ze het jasje altijd nog met plezier.

    Karakter:
    Alison is een levensgenieter, behoorlijk nieuwsgierig en gaat dan ook graag op "avontuur". Het liefst zou ze als ze ouder is de hele wereld over reizen. Deze nieuwsgierigheid heeft ze ook bij mensen. Ze vind het interessant om te zien hoe mensen reageren en in bepaalde situaties handelen, maar ook hun geschiedenis vind ze vaak erg boeiend. Sommigen vinden dit erg irritant en het heeft in het verleden dan ook wel eens geleid tot ruzies, maar Alison is dan vaak diegene die het als eerste bij zal willen leggen. Tegenwoordig probeert ze daarom al haar vragen wat betreft anderen voor zich te houden. Toch heeft haar nieuwsgierigheid ook zijn positieve kanten, want Alison is er altijd mee bezig zichzelf op allerlei vlakken te verbeteren. Zo probeert ze ook graag nieuwe dingen uit, van simpelweg schilderen tot iets spannenders zoals bungeejumpen. Alison heeft namelijk vaak het idee dat ze zichzelf tegenover zichzelf en anderen moet bewijzen. Hierom kan ze ook niet erg goed met kritiek overweg, ze vat het vaak op als een aanval op haar als persoon en realiseert zich vaak niet dat mensen dan enkel willen helpen.
    Wat Alison een goede vriendin maak is dat ze het niet erg vind een luisterend oor te bieden en ze is ook erg betrouwbaar, zo zal ze nooit iemands geheim doorvertellen. Wel kan je beter uit Alisons buurt blijven als ze chagrijnig is, omdat ze dan nog wel eens kattig uit de hoek kan komen. Normaal gesproken is ze ook een doorzetter, maar op zulke momenten ziet ze het vaak even niet meer zitten en kapt ze er gewoon mee.
    Alison is niet gauw bang, al vraagt ze zich vaak af of dit ook het geval is wanneer ze tegenover een Strigoi te staan zou komen. Ze is namelijk wel iemand die zulke dingen serieus neemt, zodra zich er een probleem voordat is ze dan ook niet iemand die haar hoofd in het zand steekt, maar ze probeert dan juist een oplossing te bedenken. Meestal duurt het even voordat ze een oplossing heeft, maar deze zijn dan vaker wel dan niet erg effectief.
    Bovendien is ze niet iemand die bij iedereen gaat lopen klagen zodra ze ergens meezit, maar ze is ook geen opkropper. Zodra ze problemen heeft zal ze een vriend(in) opzoeken om daarbij haar hart te luchten, want niet iedereen hoeft immers te weten waar zij mee zit. Als laatste is ze iemand die liever de leiding heeft dan dat ze bevelen van anderen opvolgt, mits het personen zijn waar ze respect voor heeft.
    De rest van de familie ziet Alison door ruzies in het verleden niet meer, maar hier heeft ze geen problemen mee.

    De liefde:
    Alison heeft in het verleden twee keer een vriend gehad. De eerste keer was gewoon een grote fout en dit was dan ook binnen een maand weer uit, haar tweede vriend was iemand die ze al langer kennen. Ze was al langer bevriend met hem en uiteindelijk groeide dit uit tot een relatie die een paar maanden stand hield. Hierna kwam ze er al gauw achter dat ze beter vrienden konden blijven.
    Alison is niet per se op zoek naar een relatie, maar ze zal het wel leuk vinden. Aan de ene kant zou ze graag een romantische vriend hebben die haar af en toe verrast met bijvoorbeeld een bos bloemen, maar aan de andere kant merkt ze dat ze sneller valt op de stoere types. Ze vind het immers alles behalve aantrekkelijk als een jongen een watje is.
    Als ze eenmaal verliefd is zal ze proberen zoveel mogelijk bij diegene in de buurt te zijn en zal ze subtiele hints af geven, Alison vind het namelijk moeilijk om zulke dingen op de man af te melden, omdat ze bang is afgewezen te worden. Ze zal dus een poos de kat uit de boom kijken en niet snel zelf actie ondernemen.

    Extra:
    - Alison is alles behalve blij met haar element, aangezien zij deze ziet als pure verwoesting en niks anders. Dit komt doordat ze in haar tweede jaar op Academicus Vampyrus tijdens een les iemand per ongeluk verbrand heeft. Het was de eerste keer, maar helaas niet de laatste. Inmiddels heeft ze haar element beter onder de knie, toch had ze liever had ze één van de andere elementen gehad, aangezien deze naast verwoesting ook het leven presenteren. Daarom probeert ze zoveel mogelijk haar vaardigheden met verschillende wapens te trainen in plaats van dat ze zich volledig concentreert op haar verwoestende element. Basics of Elemental Control is dan ook haar minst favoriete les.
    - Alison vind het heerlijk om de dag te beginnen met een halfuurtje hardlopen, ze wordt er ontzettend ontspannen van en kan dan zich daarna vaak beter concentreren. Het liefst gaat ze hardlopen nog voordat de zon opkomt.
    - Ze is erg actief en heeft in de zomer vaak verschillende baantjes, op deze manier spaart ze geld om leuke dingen te doen. Buiten vakanties om werkt ze eens in de week op zaterdagavond in de pizzeria.
    - Ze voelt zich snel uitgedaagd door anderen en vind het dan vaak leuk om een weddenschap af te leggen.
    - Alison vergeet niet snel iemands gezicht.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 10:26 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Endure; Een normale leeftijd kan vanaf 13 jaar, tot 18 jaar. Want op hun 18de studeert iedereen af.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    -

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 23:27 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh, dat is toch Max Irons :3 ?
    En die eerste link doet het niet :x Ik krijg dan een Russische tekst.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Persephone Euphemia Crescent
    Strigoi/dhampier/Moroi/Mentor: Moroi
    Als je Moroi bent, welk element: Water & Ijs
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Komt
    Uiterlijk:


    Familie: komt
    Extra: komt


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    ^ Moroi kunnen als element geen ijs hebben. Alleen water, vuur, aarde, lucht en spirit.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    ^ Moroi kunnen als element geen ijs hebben. Alleen water, vuur, aarde, lucht en spirit.



    Maar ijs hoort bij het element water...


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)


    Maar ijs hoort bij het element water...


    Maar het is geen officieel element in deze serie. Je hebt Aarde, Vuur, Lucht, Water of Spirit. Maar Spirit is erg, ERG zeldzaam.

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Oh, ja, ik denk dat ik er inderdaad overheen gelezen heb.... Sorry, ik zal je er nu bij zetten. ^.^


    That's alright darling.

    Ik heb mijn Moroi, Azrael Voda (Lucht magie) bijna uitgewerkt. Moet het alleen nog typen. then I'll start on my Strigoi, Nathaniel Durand.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oke... dan geen ijs! :) maar helen kan wel toch met water?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    Oke... dan geen ijs! :) maar helen kan wel toch met water?


    No, Helen is volgens mij een deel van het zeldzame Spirit magie. In de boeken kon Lissa helen, en zij had Spirit magie.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zover ik weet niet. Het is geen avatar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Escritura schreef:
    (...)

    No, Helen is volgens mij een deel van het zeldzame Spirit magie. In de boeken kon Lissa helen, en zij had Spirit magie.



    Aha ok... nou ja, maakt niet uit!! heheh..


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)


    Aha ok... nou ja, maakt niet uit!! heheh..


    :3 I suggest you read up on the books before making your character. De site die eerder gepost is is erg behulpzaam!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben momenteel bezig Niccolo Ivashkov uit te werken. En daarna zal mijn mentor aan de buurt zijn ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Escritura schreef:
    (...)

    :3 I suggest you read up on the books before making your character. De site die eerder gepost is is erg behulpzaam!


    OKe... dan is het beste dat ik maar niet mee doe.. bye then!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.