• Academicus Vampyrus




    Welkom op Academicus Vampyrus.
    Hier word iedereen opgeleid. De Dhampiers zullen een mentor krijgen om te oefenen met vechten, en zullen de Moroi beschermen als ze zijn afgestudeerd.
    De Moroi zal ondertussen leren over hun element en hoe ze het moeten gebruiken.
    Er zullen vriendschappen ontstaan, liefdes en zul je blij zijn


    Alles lijkt rozenkleurig, maar dat is het niet. Terwijl de Dhampiers oefenen met vechten, bereiden de Strigoi een aanval op de school voor.
    Niemand weet of het de Strigoi zal lukken, en of dat iedereen het gevecht dat zal komen, overleeft.
    Wie kun je nog vertrouwen?


    Moroi:

    - Alison June Archer ll Vuur - Ubiquitous ll pg. 7
    - Gereserveerd door Eavan
    -
    -
    - Azrael Voda ll Lucht - Javert ll pg. 9
    - Niccolo Illarion Caeden Cezary Ignacio Ivashkov ll lucht - Yoda ll pg. 14

    Dhampier:

    - Eden Danica Ivanov - Maniae ll pg. 17
    -
    - Angela "Angel" Lila Aivazovski - Wolfheart ll pg. 11
    - Ryan Jax García - Tortura ll pg. 17
    - Damian Ivor Lamoureux - Maniae ll pg. 18
    -

    Strigoi:

    - Rayna Arwen Villeneuve - Lahey ll pg. 18
    - Moon Lyra Tyranov - Wolfheart ll pg. 18
    -
    -
    - Nathaniel Durand - Javert ll pg. 14
    -

    Mentor:

    -
    -
    -
    - Ivan Jacob Petrovic - Tortura ll pg. 10
    - Misha Rasholnikov - Yoda ll pg. 15
    - Dimitri Nathan Benois - Winterheart ll pg. 18


    Regels:
    *Geen oneliners, minimaal 6/7 regels, dat is makkelijk haalbaar.
    *Geen Mary Sue’s, dus geen perfecte personages.
    *Elke user mag maar 2 personages hebben, tenzij ik zeg dat het anders word.
    *OCC aangeven met [] {} of met een kleur.
    *16+ is toegestaan, ook gescheld. Maar maak het niet te erg.
    *Vermoord iemand anders personages niet zonder de toestemming van die persoon.
    *Geef naamsveranderingen door.
    *Als je je aanmeld, reageer dan en stop niet met reageren na twee posts of zo, als je niet meer wilt reageren, schrijf je dan uit!
    *Geef aan wanneer je langer dan twee dagen niet kan reageren, want dan kan de rest er rekening mee houden.
    *Je mag pas na twee reacties van iemand anders weer reageren, want de RPG moet geen sneltrein worden.
    *Ik maak alleen de topics aan, tenzij ik tegen iemand zeg dat diegene een nieuw topic aan mag maken.
    *Onervaren en ervaren RPG’ers mogen meedoen, als jullie je maar aan de regels houden.
    *Veel plezier!


    Invullijst:
    Naam:
    Strigoi/dhampier/Moroi/Mentor:
    Als je Moroi bent, welk element:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:


    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 20:37 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 21:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vroeg eerder nog voor een reservering voor een mannelijke Strigoi, maar ik denk dat daar over heen gelezen is... ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    We moeten ook nog aan de tatoeages denken die ze krijgen.
    Ik weet niet zeker of ze te zien moeten zijn, maar volgens mij stond het wel ergens in het boek.

    After novices graduate from school, they receive a promise mark as a sign that they've finished their training.
    Guardians get the molnija mark tattooed on their necks to mark how many Strigoi they have killed. They look like two streaks of jagged lightning crossing in an X.
    There is another tattoo, called the Zvezda mark, that looks like a star that means the bearer has been in battle if they have fought too many Strigoi to count.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 1:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kan er trouwens misschien erbij gezet worden wat mannelijke/vrouwelijke reservaties zijn? (: En haha, na al die informatie zit ik te twijfelen of ik niet beter een Dhampier kan maken, daar heb ik namelijk ook wat meer inspiratie voor. Dus is het mogelijk nog te switchen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De kleur voor de reservering is roze of blauw, daar kan je het aan zien :')
    En er zijn volgens mij al wel 3 vrouwelijke Dhampiers, terwijl er eigenlijk meer mannelijke horen te zijn -tenminste, dat is volgens mij zo in de boeken-

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 7:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    De kleur voor de reservering is roze of blauw, daar kan je het aan zien :')
    En er zijn volgens mij al wel 3 vrouwelijke Dhampiers, terwijl er eigenlijk meer mannelijke horen te zijn -tenminste, dat is volgens mij zo in de boeken-


    This is true. Female Dhampires are very rare. De meesten voeden namelijk hun kinderen op weg van de Academy, of zijn een bloodwhore.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dan maak ik een bloodwhore (cat) Haha nee, dan zal ik het moeten houden bij een strigoi, want zover ik weet zijn er ook al veel vrouwelijke Moroi? (:

    Edit: Oh nu.zie ik het, de gekleurde streepjes! En er is nog plek voor 1 vrouwelijke Moroi. Dibs, sorry guys, maar ik heb echt geen inspiratie voor een Strigoi.

    Zijn de boeken trouwens leuk? Heb net een beetje gelezen en het klinkt wel interessant.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 15:31 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De boeken zijn erg leuk, vooral de eerste 2/3 ^^ Ik vind ze een aanrader, al zou ik ze persoonlijk in het Engels lezen, gezien dat het origineel is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dit is misschien nog een handige site :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Dit is misschien nog een handige site :')


    Daar staat echt superhandige en specifieke informatie over de rassen, halleluja. Hier bijvoorbeeld over Moroi, echt super handig!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik schrijf me uit voor deze RPG, Ik denk dat ik er toch te weinig vanaf weet


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Silversnow schreef:
    Ik schrijf me uit voor deze RPG, Ik denk dat ik er toch te weinig vanaf weet


    Oh, jammer. Maar ik begrijp het wel.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Escritura schreef:
    Ik vroeg eerder nog voor een reservering voor een mannelijke Strigoi, maar ik denk dat daar over heen gelezen is... ^^


    Oh, ja, ik denk dat ik er inderdaad overheen gelezen heb.... Sorry, ik zal je er nu bij zetten. ^.^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ben alleen wel van morgen tot Vrijdag afwezig, vanwege persoonlijke redenen. Ik weet niet of dat een probleem wordt verder.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Gillies schreef:
    Ik ben alleen wel van morgen tot Vrijdag afwezig, vanwege persoonlijke redenen. Ik weet niet of dat een probleem wordt verder.


    Nee, geen probleem. Ik zal er rekening mee houden.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki