Requille schreef:
Ik had een buideltje met een edelsteen gekocht die gekoppeld was aan z'n sterrenbeeld, aangezien we ons daar beide mee bezig houden. En een Beschermengel sleutelhanger. En deze zomer wilde hij een tattoo laten zetten van m'n naam, dus dat wordt z'n verjaardag cadeau..
Hij wil een tattoo van jouw naam? ;x Bedoel dit niet aanvallend of verkeerd maar is dat wel zo slim? Ik bedoel, wie weet wat er ooit nog gaat gebeuren tussen jullie in de toekomst en jullie groeien uitelkaar of iets in die buurt, dan loopt hij nog steeds met jouw naam op zijn lichaam ;o Ik zelf vind dat echt een heel dom idee. Het is wel lief dat hij zoveel van je houd en dat wil, maar blijf wel even realistisch en denk goed na of je dat wel wil. Zelfs als mijn vriend dat zou willen had ik daar niet mee ingestemd omdat je gewoon nooit weet wat de toekomst brengt ook al ben je er nu zo zeker van dat jullie voor altijd bij elkaar blijven. ;x
Zoals ik al zei, ik bedoel dit niet verkeerd of aanvallend, maar wou er wel even op reageren ;')
A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.