• Als je wilt mag je een van de jongens zijn :D Als je een van de boys wilt zijn mag je 2 rollen.

    Als One Direction op tour,en hun vriendinnen mee mogen breekt er ruzie uit tussen Zayn en Louis.Ze willen allebei niet meer met elkaar optreden.Harry,Niall en Liam verzinnen een plan.Maar daar moeten de vriendinnen van Zayn en Louis wel mee helpen,en de anderen ook.


    One Direction zelf:

    Harry Styles - Danosaur
    Louis Tomlinson - Pardoes
    Niall Horan - xxxHappiness
    Liam Payne - Llamarmy
    Zayn Malik - Rider - TIJDELIJK!

    Girlfriends:

    Harry - Esmee Luna McCoy - xxxHappiness
    Louis - Daniëlle Jane Westlize - xxxHappiness TIJDELIJK
    Niall - Louise Emma Loverwoods - Fleeko
    Liam - Emily Ashley Dorner - MaitePayne
    Zayn - Skylar Grace Violet Valencia - HurtedHeart

    Zusje Zayn: Rafif Nora Malik - Luminoase


    Achtergrond band leden:

    Gitarist - Lianne Petronella Williams - Hour
    Pianist - Jaylin Cecille Heard - Rider
    Drummer - Finn Daniel von Monroe - Danosaur TIJDELIJK
    Andere Gitarist - Tony 'Turtle' Perry - LIamary



    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Geboortedatum:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(Foto en beschrijving):
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Extra:


    Reserveer gerust! :D

    Regels:

    - Ervaren RP'er graag
    - OOC tussen haakjes []
    - 16+ mag maar probeer de anderen er bij te betrekken.
    - Geen mary-sue aka perfecte personage's
    - 1 Personage p.p tenzij je toestemming hebt omdat ik de RPG eerder open wil.
    - Minimaal 5 Regels per post.
    - Zet de naam erboven als je een stukje schrijft anders is het onoverzichtelijk.
    - Niet vanuit ander mans personage schrijven of niet ander mans personage besturen

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 8:02 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik de pianiste reserveren?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil wel de gitariste


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Vraagje, wat is het nut van de vriendinnen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Gitariste
    Naam: Lianne Petronella Williams
    Geboortedatum: 31 juli
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:




    Lianne heeft lang, donkerblond haar, en heldere zeegroene ogen. Ze is 1,69m lang en draagt het liefst skater-kleding.
    Innerlijk: Lianne is een enthousiaste meid met een grote passie voor muziek. Ze speelt vele vormen van gitaar. Akoestisch, elektrisch, ukelele, ga zo maar door. Ze is erg creatief, en schildert ook graag. Ze is gek op de jongens, en vind het ook fantastisch om met hen op tour te zijn.
    Hobby's: (Elektrisch) gitaar, ukelele, zingen, schilderen, muziek, gamen, voetballen (sporten over het algemeen).
    Extra:

    Ik zal haar nog wat uitbreiden.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 20:32 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    Vraagje, wat is het nut van de vriendinnen?


    De meiden die hebben een grote rol er in,want ik weet al hoe die ruzie wordt op gelost en daar zijn de meiden voor nodig ;)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    De meiden die hebben een grote rol er in,want ik weet al hoe die ruzie wordt op gelost en daar zijn de meiden voor nodig ;)


    Sorry dat ik het zeg en ik bedoel het niet beledigend, maar hoezo bepaal jij dat? Er zijn ook andere mensen in deze RPG, en als jij dat bepaald is dat eigenlijk een personage besturen. Nogmaals, niet beledigend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    (...)

    Sorry dat ik het zeg en ik bedoel het niet beledigend, maar hoezo bepaal jij dat? Er zijn ook andere mensen in deze RPG, en als jij dat bepaald is dat eigenlijk een personage besturen. Nogmaals, niet beledigend.


    Oke ik ben niet beledigd :D
    En je hebt gelijk.
    Maar de meiden KUNNEN helpen,mijn personage help zowiezo en die andere die de GF's willen zijn mogen zelf kiezen.Maar eigelijk zijn ze er voor nodig,maar ze mogen ZELF kiezen.
    Je hebt echt gelijk.
    Sorry :$


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rol: Vriendin Harry.(Ze hebben al 1 jaar een relatie)
    Naam: Esmee Luna McCoy
    Geboortedatum: 15 April 1995
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk(Foto en beschrijving):

    Esmee heeft rood(oranje) stijl haar,dat meestal los zit.Ze heeft blauwe ogen,en een mooie lichte huiskleur.Het liefst draagt ze een kapotte spijkerbroek(You Know met gaten enz.)en een hemdje met een vest erover.Esmee heeft een paar tatoeages.Een op haar enkel,daar staat de naam van haar broer: Bob.Een op haar onderrug daar staat: Dare To Dream.Ook een op haar pols; een vlinder met het woord Hope er naast.De meeste mensen vinden haar tattoo's zonder van haar lichaam.De meeste meisjes zijn jaloers op haar kleur haar.
    Innerlijk: Esmee is een betrouwbare meid,en ze word niet zo snel boos.Haar passie is dansen.Als je ergens mee zit,kun je het Esmee altijd vertellen.Soms is ze erg druk,en soms ook weer stil.Het leukste aan Esmee is dat als ze verdrietig is ook snel weer blij kan worden.Ook heeft Esmee een hele goede band met Liam,ze is in korte tijd beste vrienden met hem geworden.Ze heeft ook een goede band met Niall Zayn en Louis,maar meer met Liam.En ze houdt ziels veel van Harry.
    Hobby's: Dansen,muziek luisteren,
    Extra: Ze heeft op de dans academie gezeten,maar ze is nu een echte danseres.Esmee is de danseres van Justin Bieber.En dat vind ze echt super!Al 1 maand is ze zijn danseres.Volgend jaar moet ze met Justin mee op tour voor achtergrond dans.Van de jongens weet alleen Harry,dat ze zijn achtergrond danseres is.Als ze hoort dat Harry op tour is,en zij ook.En ze dus niet naar een concert kan,baalt ze.Maar Justin geeft haar in een keer 3 maand vrij,en dus kan ze naar Harry en de andere jongens toe.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 8:13 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik de vriendin van Zayn?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rol: Pianiste

    Naam: Jaylin “Jay” Cecille Heard(Jaylin = kalm / Cecille = getalenteerd muzikant)

    Geboortedatum: 23 December 1994

    Leeftijd: 19

    Uiterlijk(Foto en beschrijving):





    Jay is zeker geen lelijk meisje, hoewel ze soms nog wel onzeker kan zijn over haar uiterlijk. Het enige wat ze echt mooi vind zijn haar helder blauwe ogen in contrast met haar donker bruine, haast zwarte haren. Ze heeft een redelijk bleke egale huid en is niet dun, maar ook niet dik: ze heeft gewoon mooie vrouwelijke rondingen. Jay is 1,69m en is dus van gemiddelde lengte.
    Jay draag qua make-up meestal alleen donkere oogschaduw, mascara en eyeliner. Verder gaat ze niet, want foundation en dergelijke vind ze maar troep. Qua kleren draagt ze overwegend zwart met rustige blauwe tinten en soms wat wit, beige of bruin. Heel kleurrijk is het dus niet. Ze prefereert haar blauwe all stars boven hakken of andere ongemakkelijke schoenen, maar trekt deze soms wel aan, als ze daarvoor in de stemming is. Ze vindt hakken namelijk wel mooi staan.

    Innerlijk: Jay is over het algemeen een rustig meisje. Ze luistert graag naar verhalen van anderen en zegt in groot gezelschap vrij weinig. Toch heeft ze soms wel nuttige dingen te zeggen. Ze is namelijk creatief en zeker niet dom. Daardoor komt het dat ze vaak oplossingen weet te bedenken voor situaties die eigenlijk uitzichtloos zijn.
    Pas als er iets verkeerd lijkt te gaan, of er iets gebeurd wat Jay helemaal niet aanstaat, grijpt ze in. Dan duldt ze ook geen tegenspraak en wil ze nog wel eens bazig overkomen. Ze is dan ook niet bang, tegen wie ze het ook zegt. Als het te ver gaat, maakt het haar niet uit of ze nou een zwerver afblaft, of de manager van de jongens. Ze is dan ook een eerlijk meisje en vindt dat mensen allemaal gelijk zijn en maar gewoon de waarheid moeten kunnen hebben.
    Jay is op zich goed te vertrouwen, hoewel ze soms wel grapjes met mensen uithaalt. Ze kan goed acteren en maakt hier wel eens gebruik van, geen misbruik. Voor haar vrienden en familie zou ze dit echter wel zo doen, wanneer deze in de problemen zitten. Wel met wat tegenspraak, maar voor haar vrienden en familie heeft ze zogezegd alles over.
    Jay kan nog wel eens een beetje naïef zijn, omdat ze graag mensen te vriend houdt. Als je het echter een keer goed bij haar verpest hebt, onthoudt ze dit wel en is ze meteen een stuk wantrouwiger. Misbruik van haar maken lukt daarom vaak maar één keer, tenzij je het heel goed speelt. Een derde keer lukt nooit.

    Hobby's: Acteren, zingen en dansen (musical) en natuurlijk pianospelen sinds haar zesde. Voor dat laatste heeft ze heel veel talent.

    Extra: Jay haar droom was eigenlijk om ooit een keer de hoofdrol in een musical te spelen. Ze heeft dan ook eerst de musicalacademie afgerond voor ze bij de jongens terecht kwam als pianiste. Omdat werk krijgen in de musicalwereld zeer lastig is, heeft ze dit werk aangenomen. Ze doet het echter wel met plezier en heeft een grote passie voor pianospelen. Ze vindt het vooral leuk om Jarrod Radnich na te spelen en hij is dan ook altijd haar grote voorbeeld geweest.
    Buiten pianospelen kan Jay dus ook goed zingen (vooral musical songs), dansen (vooral klassiek ballet) en acteren.
    Qua achtergrond heeft Jay niet zoveel bijzonders meegemaakt. Haar ouders zijn gescheiden, dat wel. Ze heeft nog een oudere broer, die nog bij haar vader woont. Wanneer zij thuis is, is dat bij haar moeder. Met beide ouders en broer kan ze goed opschieten.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 15:01 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Zusje van één van de jongens? Maakt niet uit welke.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    HurtedHeart schreef:
    Mag ik de vriendin van Zayn?


    Is goed k zet je dr zo bij. K zit namelijk op de iPad


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Luminoase schreef:
    Zusje van één van de jongens? Maakt niet uit welke.


    Wie is je favo?
    Anders zeg gwn een random iemand.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    nvm ^^'

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 14:21 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    Wie is je favo?
    Anders zeg gwn een random iemand.
    Ik wil je niet beledigen hoor.... Maar, het hindert me dat je 'gewoon' en 'ik' niet voluit schrijft.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,