• Als je wilt mag je een van de jongens zijn :D Als je een van de boys wilt zijn mag je 2 rollen.

    Als One Direction op tour,en hun vriendinnen mee mogen breekt er ruzie uit tussen Zayn en Louis.Ze willen allebei niet meer met elkaar optreden.Harry,Niall en Liam verzinnen een plan.Maar daar moeten de vriendinnen van Zayn en Louis wel mee helpen,en de anderen ook.


    One Direction zelf:

    Harry Styles - Danosaur
    Louis Tomlinson - Pardoes
    Niall Horan - xxxHappiness
    Liam Payne - Llamarmy
    Zayn Malik - Rider - TIJDELIJK!

    Girlfriends:

    Harry - Esmee Luna McCoy - xxxHappiness
    Louis - Daniëlle Jane Westlize - xxxHappiness TIJDELIJK
    Niall - Louise Emma Loverwoods - Fleeko
    Liam - Emily Ashley Dorner - MaitePayne
    Zayn - Skylar Grace Violet Valencia - HurtedHeart

    Zusje Zayn: Rafif Nora Malik - Luminoase


    Achtergrond band leden:

    Gitarist - Lianne Petronella Williams - Hour
    Pianist - Jaylin Cecille Heard - Rider
    Drummer - Finn Daniel von Monroe - Danosaur TIJDELIJK
    Andere Gitarist - Tony 'Turtle' Perry - LIamary



    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Geboortedatum:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(Foto en beschrijving):
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Extra:


    Reserveer gerust! :D

    Regels:

    - Ervaren RP'er graag
    - OOC tussen haakjes []
    - 16+ mag maar probeer de anderen er bij te betrekken.
    - Geen mary-sue aka perfecte personage's
    - 1 Personage p.p tenzij je toestemming hebt omdat ik de RPG eerder open wil.
    - Minimaal 5 Regels per post.
    - Zet de naam erboven als je een stukje schrijft anders is het onoverzichtelijk.
    - Niet vanuit ander mans personage schrijven of niet ander mans personage besturen

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 8:02 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rol: Gitarist
    Naam: Tony 'Turtle' Perry
    Geboortedatum: 29 February 1992
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:




    Tony is een normale lengte:1,77. Hij heeft zwart haar tot zijn schouders, waar in een van zijn onderste plukken een Lucky Braid in is gemaakt, een licht getinte huid en bijna zwarte ogen. Op zijn armen heeft hij al een hele rits tatoos waarvan de eerste een schildpadje is. Ook zijn zijn oren gestreched tot 32mm, maar het staat zelfs wel schattig. Zijn glimlach is schattig, maar hij doet het eigenlijk nooit. Meestal draagt hij skinny jeans met een t-shirt, een vest en een pet. Dat vest draagt hij alleen op het podium, want hij is bang dat zijn tatoos de fans afschrikken.Tony is van zichzelf erg dun en door veel te sporten en muziek te spelen heeft hij wel spieren, al zijn de meesten erg pezig.
    Innerlijk: Tony is van nature een vaak rustige lieve verlegen jongen die erg veel geeft om zijn familie en vrienden. Hij is zeer loyaal en gaat voor ze door het vuur. Hij houd ook erg van dieren. Toch is Tony zeker niet altijd een rustige normale en verlegen jongen, normaal zeker niet. Als hij namelijk eenmaal comfortabel rond je is is hij een gigantische malloot. Je moet ook niet raar opkijken als je hem opeens midden in de nacht op de tourbus ziet dansen. Rond meisjes is hij vaak nog teruggetrokkener dan tegen vreemde jongens. Snel een vriendinnetje heeft hij dus niet, maar als hij dan toch uiteindelijk zijn moed verzameld om op haar af te stappen is het vrijwel direct raak. Al is het vaak wel weer zo dat de meisjes uiteindelijk weer zijn hart breken.
    Hobby's: Tony speelt graag gitaar en bas. Daarbij houd hij van gek doen met zijn vrienden, of normaal doen met zijn vrienden. Hij houd ervan rond dieren te zijn en rond zijn familie. Hij vind het heerlijk op te treden in grote zalen met One Direction, maar ook in kleinere met zijn eigen bandje. Ook fans ontmoeten vind hij erg leuk, al weet hij vaak niet goed hoe hij moet reageren op ze.
    Extra: Tony heeft gitaar leren spelen van zijn opa en zichzelf later bas leren spelen.
    Hij houd heel erg van Star Wars en schildpadden. Omdat hij met z'n petje en zijn teruggetrokken karakter ook wel erg op een schildpad lijkt heeft hij de bijnaam: Tony Turtle of kort Turtle gekregen.
    Tony is niet vies van een drankje if you know what I mean...
    Tony komt uit een grote hechte familie, maar heeft zelf geen broers of zussen. Zijn vader stierf toen hij 10 was en die datum heeft hij op zijn arm getatoeëerd staan.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 19:28 ]


    Bowties were never Cooler

    Mag ik het zusje van Zayn reserveren?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Tony is af als hij zo goed is...


    Bowties were never Cooler

    Rol: Liam
    Naam: Liam James Payne
    Geboortedatum: 29 Augustus 1993
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:




    Liam is 1,77 lang. Hij heeft een lichte huid met een aantal moedervlekken en tatoos. Hij heeft grote bruine puppy ogen en is nog wel redelijk gespierd. Zijn haar is donker blond tot licht bruin en krullerig, al zet hij het meestal met wat wax omhoog zodat het er iets minder pluizig en krullerig uitziet.
    Innerlijk: Op het eerste gezicht is Liam een rustige, stille, zorgzame en terughoudende jongen. Als je hem beter leert kennen wordt hij juist nog best grappig, druk en een echte jongen, en dan leer je ook zijn dappere, liefdevolle kant kennen. Hij gaat voor degenen die zijn vertrouwen hebben gewonnen door het vuur en hij zou zelfs sterven om degenen te redden om wie hij echt geeft. Hij blijft over het algemeen gigantisch rationeel en recht door zee tot op het bot... Tot je aan zijn dierbaren komt, dan ontwaakt zijn leeuwenhart en moet je je bergen.
    Liam is een doorzetter. Je krijgt hem er niet zo snel onder. Hoe rationeel hij soms ook kan zijn, een kans is een kans en niet geschoten is altijd mis, toch?
    Hobby's: Zingen, gitaar en piano spelen, sporten en met zijn vrienden en/of familie zijn.
    Extra: Liam heeft een vreemde fobie voor lepels en houd erg van Disney. Hij heeft wat problemen met zijn vrienden(als de vriendin het goed vind. Problemen worden later bepaalt), maar dezen probeert hij zo ver mogelijk geheim te houden voor iedereen behalve hun tweeën.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 19:31 ]


    Bowties were never Cooler

    Zijn ze zo goed?


    Bowties were never Cooler

    Luminoase schreef:
    Mag ik het zusje van Zayn reserveren?


    Sorry! De zusjes zijn weg,anders duurde het heel lang voordat de RPG open kon.Dus je kan een GF zijn of een van de boys


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Llamarmy schreef:
    Zijn ze zo goed?


    Ze zijn goed :D


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Pardoes schreef:
    Mag ik Louis reserveren?


    Is goed!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik de Girlfriend van Liam reserveren zla het straks invullen?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 20:38 ]


    Do what you love, love what you do

    Rol: Nialler
    Naam: Niall James Horan
    Geboortedatum: 13 September 1993
    Leeftijd: 19 In de zomer 20
    Uiterlijk(Foto en beschrijving):

    Niall heeft,geverfd blond haar en blauwe ogen.Ondanks dat Nialler veel eet is hij niet dik.Hij is 1.72 m lang(K ben in rl groter dan Niall XD)en is een klein beetje gespierd.
    Innerlijk: Niall houdt van eten,en is meestal druk.Hij is soms erg gevoelig,maar laat dat nooit merken.Ook is Niall bijna vrolijk.Hij kan altijd lachen met Louis.Maar heeft toch de grootste lol met Zayn.Niall houdt ervan om concerten te geven.Niall ziet er schattig uit,en dat is hij ook.Soms is hij net een klein kind maar hij kan ook heel serieus zijn.Hij geeft super veel om zijn vrienden.De jongens zijn net 4 andere broers voor hem.Niall heeft op tour soms last van heimwee.Maar de jongens helpen hem daar vanaf!Verder voetbalt hij graag met Harry en Louis.
    Hobby's: Gitaar spelen,zingen,eten,lol met de boys.
    Extra: Niall komt uit Ierland.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 20:42 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    MaitePayne schreef:
    Mag ik de Girlfriend van Liam reserveren zla het straks invullen?


    Tuurlijk! :D


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rol: Louis.
    Naam: Louis William Tomlinson.
    Geboortedatum: 24 December 1991.
    Leeftijd: 21 jaar
    Uiterlijk(Foto en beschrijving):




    Louis is een blanke jongen van 1,75 lang. Vroeger had hij plat en lang haar maar steeds vaker heeft hij zijn haar omhoog staan met gel, vaak in een wild en warrig model. Verder heeft Louis zeeblauwe ogen maar soms beweren mensen dat ze groen zijn wat Louis eigelijk wel grappig vindt om te horen. Verder heeft hij wat tattoo's, sommige staan heel groot en zichtbaar en sommige zijn klein en persoonlijk.
    Innerlijk: Louis is een volwassen jongen van 21 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, grappig en houdt enorm van voetballen. Louis is ook iemand die je altijd ziet lachen en bijna nooit iet huilen. Toch is hij erg gevoelig en onzeker en kun je hem best snel raken met woorden maar laat dit niet snel openbaar zien. Vaak huilt hij als hij alleen is of bij zijn vrienden maar bij onbekende of fans zou hij dit eigelijk nooit doen, tenzij het hem écht heel diep heeft geraak. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en wil mensen altijd helpen of troosten, ookal gaat dat vaak verkeerd terwijl hij het wel goed bedoelt. Louis wordt nogal erg druk wat veel mensen snel gaat irriteren waardoor hij vaak boos wordt op zichzelf als hij weer eens te enthousiast is. Als je Louis eenmaal boos hebt, zal hij dit wel vergeven maar hij zal het niet snel vergeten en kan dan erg bot tegen je doen.
    Hobby's: Louis heeft een vrij grote passie voor voetbal en schetsen. Hij heeft soms zijn schetsboek bij de hand en tekend dan gewoon wat hem op dat moments bezig houdt of ziet. Ook heeft hij bijna altijd wel een bal bij zich, of het nu een basketbal of een échte voetbal is, hij doet er altijd wel wat trucjes mee en dat vinden mensen vaak wel leuk. Ook voetbalt hij graag met Niall en Harry maar kan eht ook zeker goed vinden met de andere jongens.
    Extra: Louis heeft een plastic duif genaamd Kevin en doet vaak of het een echte duif is, dit is vrij apart aangezien hij bang is voor vogels en alles wat daar op lijkt, zoals zwanen, eenden en gansen.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 20:43 ]


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    Sorry! De zusjes zijn weg,anders duurde het heel lang voordat de RPG open kon.Dus je kan een GF zijn of een van de boys


    Niet ieder bandlid hoeft perse een zusje te hebben ._. Doe mij Zayn maar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luminoase schreef:
    (...)

    Niet ieder bandlid hoeft perse een zusje te hebben ._. Doe mij Zayn maar.


    XD Ik mag jou wel. Gewoon doorzetten tot je het krijgt :p
    Je bent een uitzondering!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Yay.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."