• © JJHamblett & Sinistra




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en JJHamblett openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JJHamblett

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling - Emrys

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JJHamblett

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel - Emrys

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 20:53 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Black

    Ik had mijn beste kleding aangedaan en mijn haren zoals normaal gewoon los gelaten. Ik opende een potje met daarin in hydraterende creme en smeerde wat om mijn handen en gezicht. Ik schoof mijn voeten in mijn lievelingsschoenen, zwarte hoge hakken en liep de trappen af, naar de leerlingenkamer, waar ik Narcissa zag zitten. Meph, haar kitten, zat bij haar op schoot en werd beknuffeld door Narcissa. Toen Peridoot lucht kreeg van mij, kwam ze met een hoge rug naar mij toe. Ik had haar laten wachten, wilde dat zeggen, ze wilde ook geknuffeld worden. 'Hee Narcissa,' zei ik vrolijk. Ik plofte in de zetel naast Narcissa en nog voordat ik zat, sprong Peridoot al op mijn schoot en begon luid te spinnen. Ik krabde het beestje tussen de oren en ik lachte even in mezelf. 'Heerlijk toch, het kerstfeest weer ieder jaar. Het moment waarop mij het meest naar voren komt dat mijn familie me haat,' zei ik met een brede glimlach. Mijn familie had zich tegen mij gekeerd omdat mijn gedrag hen niet aanstond, net zo min als het feit dat ik in Slytherin zat en me er thuis voelde. Ik had meer zo moeten zijn als mijn neef Sirius, hadden ze gezegd.

    [Is het dan goed als Sirius mijn neef is? Komt dat in de buurt?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Ze is op een stoel gaan zitten, maar oké :') )

    Narcissa Black

    Mijn lach vervaagde, toen ik opeens een stem vlak bij mij hoorde. 'Hallo, ik ben Rosanne. Je hebt een ehmm.., leuke kitten.' Langzaam zocht mijn blik naar het meisje dat gepraat had, Rosanne dus. Ze had lange bruine krullen, die gelukkig voor haar niet zo pluisden als die van mijn zus, en een licht getinte huid. Haar bruine ogen en haar mond glimlachte. Met moeite hield ik een zucht binnen. Maar ja, ze zat in ieder geval in Slytherin en was dus in ieder geval geen modderbloedje of zo.
    'Hij heet Mephistopheles naar een demon,' mompelde ik en richtte mij maar weer op het diertje. Ze zou vanzelf wel wat zeggen, als ze dat wilde. Of ik daar op reageerde, moest ik dan maar weer zien. Tot nu toe was ze nog niet bijster interessant geweest. Bovendien was ze geloof ik ook nog een jaar jonger dan ik. Veel kwaad zou ze dus ook niet kunnen.
    'Hee Narcissa,' werd er plots vrolijk gezegd en ik herkende de stem van Rose. 'Heerlijk toch, het kerstfeest weer ieder jaar. Het moment waarop mij het meest naar voren komt dat mijn familie me haat.' Ik grinnikte zachtjes om wat ze zei. Het viel toch wel mee? De meeste Blacks zaten gewoon in Slytherin. Op Sirius natuurlijk na enzo, maar wij zaten allemaal gewoon hier. Niet echt een probleem dus. Ze had nog genoeg familie die wel van haar hield. Tenzij ze ons niet als familie beschouwde.
    'Wij houden wel van je hoor, schat,' zei ik dan ook.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 16:06 ]


    Happy Birthday my Potter!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:


    (Je kán elkaar niet kennen. Ze zit immers wel een jaar lager. Oh, en Rosanne gaat de leerlingenkamer binnen, dus dat klopt wel hoor c; )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Je kán elkaar niet kennen. Ze zit immers wel een jaar lager. Oh, en Rosanne gaat de leerlingenkamer binnen, dus dat klopt wel hoor c; )


    [Oh, ik dacht dat ze de grote zaal in ging. Anyway, ik zit toch wel bij Narcissa in de jaarlaag, right?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    [Oh, ik dacht dat ze de grote zaal in ging. Anyway, ik zit toch wel bij Narcissa in de jaarlaag, right?]


    (Uhm, Cissy is wel een jaar ouder zo te zien... Ze is een jaar ouder dan James, Sirius, etc. in deze RPG)


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Black

    'Wij houden wel van je hoor, schat,' zei Narcissa om me op te fleuren. 'Doe geen moeite, Narcissa, ik vier geen kerst met jullie.' Ik zuchtte. Ik had geprobeerd om iets te regelen, dat ik op school kon blijven of iets. 'Maar toch bedankt.' Een flauwe glimlach sierde mijn gezicht. 'Dat is lief van je. En ik houd ook van jullie.' Mijn blik gleed naar Rosanne. 'En jij kitten, ga jij naar huis? Vast wel. En laat me raden, jouw familie houdt ontzettend veel van je en je kijkt er naar uit,' zei ik om toch maar een conversatie met het meisje aan te knopen. Ik probeerde aardig te zijn, maar zoals iedere keer faalde het. Op een of andere manier werd ik vrolijk van het afkraken van mensen. Ik wist niet waarom, en ik deed een poging om het wat minder te laten zijn, maar sommige dingen verlaten nu eenmaal onbedoeld je lichaam.

    [Naah, ik theorie kan het. ^^]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 16:12 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    [Oh, ik dacht dat ze de grote zaal in ging. Anyway, ik zit toch wel bij Narcissa in de jaarlaag, right?]


    [Uh, je ging naast Narcissa zitten, maar daar zat ik. Dus eigenlijk zit je op mijn schoot? o_O]

    PindaDoos schreef:
    (...)

    [Uh, je ging naast Narcissa zitten, maar daar zat ik. Dus eigenlijk zit je op mijn schoot? o_O]


    [Mag ik even aanduiden -niet gemeen bedoeld- dat er twee kanten zijn, namelijk links en rechts.]
    [Ik ga even douchen, brb]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 16:17 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rosanne Shinerwood

    Ik zag dat ze me even bekeek, "Hij heet Mephistopheles naar een demon." Zei en ze richtte zich weer op haar kitten.
    Ik deed mijn mond langzaam open om iets te zeggen, maar ik werd onderbroken door een stem, "Hee Narcissa."
    Waarschijnlijk kende ze elkaar of waren ze familie, ze leken erg veel op elkaar ondanks ze een andere haarkleur hadden.
    Ze begonnen wat te praten met elkaar en ik besloot om me er niet mee te bemoeien, want ik had geen zin in ruzie.
    'En jij kitten, ga jij naar huis? Vast wel. En laat me raden, jouw familie houdt ontzettend veel van je en je kijkt er naar uit." Zei het meisje wat erg veel leek op het meisje waar ik naast zat. "Nou, ik ben wel van plan om naar huis te gaan. Maar dat mijn familie ontzettend veel van mij houdt en er naar uitkijk dat ik terug kom... Dat weet ik niet." Het laatste zei ik een beetje zacht omdat ik me er voor schaam. Ik bekeek het meisje nog eens, aan haar uitdrukking kon ik niet zien of ze het aardig, gemeen of gewoon vroeg.

    Patholoog schreef:
    (...)

    [Mag ik even aanduiden -niet gemeen bedoeld- dat er twee kanten zijn, namelijk links en rechts.]
    [Ik ga even douchen, brb]


    [Tja, daar dacht ik niet overna.]

    Daniëlle Jane Westlize - Oude tijd

    Het was kerstavond,en ik stond voor de spiegel.Met mijn haar kon ik niet veel doen dus dat had ik gewoon losgelaten.Op mijn oogleden had ik zwarte oogschaduw,en mijn lippen waren rood door de rode lippenstift.De oogschaduw stond mooi bij mijn lichtblauwe ogen en de lippenstift stond mooi bij mijn bleke huid.Ik had ook al mijn jurkje aan.Het was een prachtige jurk met een gouden riempje er aan vast.Daaronder had ik mijn zwarte pumps aan.Het boeide me niet veel of iedereen hun uniform aan had.Toen ik helemaal klaar was liep ik naar de leerlingenkamer,en zag dat daar dat er al veel mensen waren.'Dani,we moeten onze uniformen aan?'Zei Hannah een van mijn vriendinnen en de eerlijkste.Rustig haalde ik mijn schouders op en antwoorde:'Nou en? Het is feest!Dan moet je er goed uit zien.'Met een glimlach volgde ik iedereen naar de grote zaal.


    b]Ik schrijft in de verleden tijd tot dat Harry,Ron en Hermelien komen[/b

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 16:45 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bellatrix Zwarts

    Verveeld kijk ik voor me uit. Wat ga ik eens doen? Ik sta op en ijsbeer door de slaapzaal. Laat ik maar naar boven nar de gangen gaan. Misschien is er nog een klein onderkruipsel met geld. Ik loop door de leerlingenkamer en zie Cissy zitten met Rose en Rosanne. Mijn mond vormt een gemene grijns. Zusjes plagen was nog het allerleukste 'Wauw Cissy, vrienden gevonden?' Vraag ik spottend. Mijn blik valt op Meph. 'Heb je dat beest nogsteeds niet weggedaan?' Het verpeste onze reputatie. Serieus, waarom nam ze een kát? Dan nog liever een uil. Ik had een uil, maar die zag ik eigenlijk nooit. Ik kijk Rose en Rosanne keurend aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter

    Ik sta voor de spiegel en probeer mijn haar perfect te laten zitten. Het is natuurlijk al perfect, dat weet iedereen, maar ik wou her nog perfecter hebben. Ik heb een pak aangetrokken, maar mijn stropdas zit wel wat scheef. Dat doe ik zo wel. Ik pak de gelpot en probeer elk haartje op z'n best te laten zitten. 'Het zit wel goed, schatje.' Krast de spiegel vermoeid. 'Maar ik wil het niet goed, ik wil het perfect. Misschien wilt Lily dan wel met me uit.' Snauw ik naar de spiegel. Ik wist echt niet wat er met haar mis was, ik vraag haar al sinds de tweede mee uit, maar ze weigert altijd! De spiegel zucht. 'Het zit perfect.' Mompelt het. Ik kijk arogant richtig de spiegel en knik dan. 'Dat weet ik zelf ook wel hoor.' Zeg ik bits. Ik trek de stropdas recht en loop de leerlingenkamer in.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sirius Zwarts

    Verveeld lig ik op mijn bed, maar sta dan op als ik me bedenk dat ik zo naar de Grote Zaal toe moet.
    Ik trek een net pak aan, en stop mijn toverstok in mijn broekzak, no way dat ik me zonder toverstok ga vertonen.
    Ik haal een hand door mijn haren en loop dan naar beneden toe. Naar de grote zaal. Daar staan allemaal kerstbomen, die versierd zijn, en overal is er wel iets versierd. En veel dingen glinsteren
    Het is helemaal versierd omdat het kerst is. Eigenlijk hou ik wel van de kerst, het is buiten dan altijd mooi.
    Ik haal weer een hand door mijn haren en kijk dan om me heen of ik iemand zie die ik ken.

    [Iemand voor Sirius?]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 18:54 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki