• Ik wil graag mijn haar kort knippen. Ik heb echt heel erg *** haar. Ik wordt er echt helemaal ziek van. Het is stijl en werkt nooit mee, ik kan het dus niet krullen, etc.
    Maar het ergste is, dat het extreem knooperig is, er zitten echt gewone continu klitten in mijn haar. Ik kan het niet los dragen. Want dan hoopt alles zich op tot een dikke knoop. Daarom ben ik genoodzaakt altijd mij haar vast te dragen en daar ben ik gewoon klaar mee, want ik vind het gewoon saai worden. Als ik het uitborstel dan heb ik het er aan de ene kant uit, doe ik de andere kant en zit vervolgens in de al uitgeborstelde kant weer knopen. Dit is echt niet overdreven, en ik heb gewoon geen oplossing meer.
    Daarom wil ik het heel graag kort knippen en omdat ik het gewoon super tof vind. Ik heb het gevraagd aan de kapper en die zegt dat het wel kan bij mijn hoofd past. Ik wou het graag heel kort maar ze raadt me aan het niet op te scheren, omdat het dan weer heel moeilijk aangroeit indien het toch niet bevalt. Ik heb mijn vriendinnen en familie wat foto's laten zien. En ze reageerden echt heel verschillend. Ik ben echt heel bang op rare reacties van buiten als ik het wel doe en ik weet dat ik me daar niet zoveel van aan moet trekken, maar dat lukt me dus niet zo.
    Of jullie misschien jullie mening willen geven ^^



    (Maar dit dus te kort om weer (snel) aan te laten groeien (die mohawk))



    Als ik het afknipt gaat mijn vlecht naar Kika

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 20:18 ]


    ©1998

    Ik vind de kapsels leuk en ik heb het ook korter geknipt om dezelfde reden, maar ik weet niet of het je gaat staan als je geen foto van jezelf post.


    Your make-up is terrible

    Ik heb geen idee hoe jouw haar eruit ziet, dus ik kan niet goed oordelen.
    Maar ik denk dat het je misschien heel goed kan staan.


    •*• Lululu •*•

    Cas schreef:
    Ik vind de kapsels leuk en ik heb het ook korter geknipt om dezelfde reden, maar ik weet niet of het je gaat staan als je geen foto van jezelf post.

    Ja dat is een goeie ik zal ff kijken.


    ©1998

    Wat is het moeilijk om een foto te vinden waar je met je mond dicht op staat


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Wat is het moeilijk om een foto te vinden waar je met je mond dicht op staat

    Het gaat om je haar hé.(;


    •*• Lululu •*•

    Je moet een kapsel nemen waarbij je je goed voelt, niet waar anderen zich goed bij voelen. Gewoon doen, heb ik ook gedaan!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    foto komt zo, even mijn haar doen gehehe ^^


    ©1998

    Ik heb pas geleden mijn haar van vrij lang naar kort geknipt, en asblond gebleekt en ik heb dit nu ongeveer 5 weken, ik ben er echt blij mee want het is leuk geworden. Ik heb een heleboel leuke reacties gekregen en ook een paar minder leuke reacties, maar daar moet je je inderdaad niks van aantrekken ;3. Ik heb er tot nu toe geen spijt van gehad.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    I like them all.

    Mallory schreef:
    (...)
    Het gaat om je haar hé.(;


    Jah maar ik wil er niet dat jullie van mijn gaan denken dat ik een een of andere weirdo ben ;)


    ©1998

    Dit ben ik, sorry voor deze rare king of the world act.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 20:46 ]


    ©1998

    Zo zit mijn haar dus 24/7


    ©1998

    Ik kan je gezicht en kapsel niet zo duidelijk zien op die foto, maar ik denk dat het wel kan bij de vorm van je gezicht.
    Vind vooral het derde kapsel in je beginpost leuk.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Ik kan je gezicht en kapsel niet zo duidelijk zien op die foto, maar ik denk dat het wel kan bij de vorm van je gezicht.
    Vind vooral het derde kapsel in je beginpost leuk.


    26 - 02 - '16

    vind die eerste mooi
    * beseft dat ze ook toe is aan een nieuw kapsel*


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."