• Er gaat hier een verhaal aan vooraf: Mijn kapsel en looks zijn (regelmatig) geïnspireerd op Lisbeth Salander uit de Millennium trilogie, Zweedse verfilming. Ik heb licht bruin haar, en ik wil sowieso donkerder, maar ik vraag mij ernstig af, of ik dan niet heel bleek lijk. Maar ik vind mijn huidige haarkleur walgelijk staan, ontzettend muizerig. (cat) Plus, ik wil volledig mijn Salander-look kunnen maken. Ik mag geen zwart - mijn mama's werk EL OH EL - maar een mooie donkerbruin lijkt mij mooi.
    En wat foto's voor het idee. Zou ik het verven of niet? C:



    Myke versus Lisbeth, dag ná make-over.



    Myke vóór make-over, paar maanden geleden.



    Myke ná make-over, ongeveer anderhalve maand terug.


    Sooooo, what do ya people think? :'D

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 23:13 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Ja, goedkoop en Henna is goed voor je haar. Maar mama en mijn zus hebben ervoor gezorgd dat ik zes dagen met oranje oren en deels oranje voorhoofd rondliep. Thank God it was vacation. :'D Ik kan misschien mijn tante vragen, die is er overigens wel goed in. :'D
    Ik heb nog nooit henna gebruikt, dus dat kan ik niet zeggen. Ik heb al vaak mijn haar gekleurd en altijd met een pakje en ik heb er nog nooit problemen mee gehad eigenlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Ik heb nog nooit henna gebruikt, dus dat kan ik niet zeggen. Ik heb al vaak mijn haar gekleurd en altijd met een pakje en ik heb er nog nooit problemen mee gehad eigenlijk.


    Kleur je het zelf of doet een vriendin/ouder/familielid dit bij je? En welk(e) merk(en) gebruik jij? En gebruik je permanent of spoeling? c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Kleur je het zelf of doet een vriendin/ouder/familielid dit bij je? En welk(e) merk(en) gebruik jij? En gebruik je permanent of spoeling? c:


    Natuurlijke henna heb je alleen in rood/bruin tinten. Als het een andere kleur is zit er troep bij :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Kleur je het zelf of doet een vriendin/ouder/familielid dit bij je? En welk(e) merk(en) gebruik jij? En gebruik je permanent of spoeling? c:
    Mijn oma kleurt mijn haar, dus je kan het best aan je mama vragen. Ik gebruikte in de tijd Préference van L'oreal, mijn zus gebruikt dan weer Nutrisse van Garnier en mijn mama de casting. Het is dus wat je zelf het liefst wilt. Dat is permanente kleuring, maar tegenwoordig bestaat er ook een soort mouse dat je moet aanbrengen alsof je je haar was en dat zou blijkbaar ook goed zijn. Ik heb het nooit gebruikt, dus daar kan ik niet op oordelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Mijn oma kleurt mijn haar, dus je kan het best aan je mama vragen. Ik gebruikte in de tijd Préference van L'oreal, mijn zus gebruikt dan weer Nutrisse van Garnier en mijn mama de casting. Het is dus wat je zelf het liefst wilt. Dat is permanente kleuring, maar tegenwoordig bestaat er ook een soort mouse dat je moet aanbrengen alsof je je haar was en dat zou blijkbaar ook goed zijn. Ik heb het nooit gebruikt, dus daar kan ik niet op oordelen.


    Mouse is supermakkelijk aan te brengen!
    Maar zoals ik al eerder zei, smeer je voorhoofd en je oren in met vaseline, dan veeg je alle haarverf na het verven er zo mee van je hoofd af.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Mouse is supermakkelijk aan te brengen!
    Maar zoals ik al eerder zei, smeer je voorhoofd en je oren in met vaseline, dan veeg je alle haarverf na het verven er zo mee van je hoofd af.


    Fourtris schreef:
    (...)Mijn oma kleurt mijn haar, dus je kan het best aan je mama vragen. Ik gebruikte in de tijd Préference van L'oreal, mijn zus gebruikt dan weer Nutrisse van Garnier en mijn mama de casting. Het is dus wat je zelf het liefst wilt. Dat is permanente kleuring, maar tegenwoordig bestaat er ook een soort mouse dat je moet aanbrengen alsof je je haar was en dat zou blijkbaar ook goed zijn. Ik heb het nooit gebruikt, dus daar kan ik niet op oordelen.


    Bedankt voor de tips, both of you. Die mouse klinkt heel erg ineteressant. :'D Dan kan je het in feite ook zelf aanbrengen en dat vind ik een stuk veiliger dan mijn moeder, de henna zat ook op de spiegel. :'D

    Licet schreef:
    (...)

    Natuurlijke henna heb je alleen in rood/bruin tinten. Als het een andere kleur is zit er troep bij :Y)


    Sinds wanneer verkoopt De Tuinen crap? Oh ja, niet helemaal onverwacht, aangezien ze mij eerder twintig minuten hebben laten wachten nadat ik om hulp vroeg omdat een vrouw telkens andere klanten hielp die NA mij binnen waren gekomen en de andere weigerde mij te helpen omdat ik al geholpen zou worden. Ik vermijd nu dus de locatie in mijn stad. :'D Maar goed, bedankt voor het zeggen, ik zal erop letten. Ik heb namelijk henna gezien met zwart bijvoorbeeld.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 15:39 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cas schreef:
    Gewoon doen. Je moet alles eens proberen. Daarbij denk ik dat het erg mooi kan worden.


    Tijd voor koffie.