• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    It's alriiiiiiiiiiiight. I'm not dangerous.


    We need a bigger boat.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Damn, dat zuigt T_T Wat ben ik blij dat mijn allergieën zich in toom houden.
    Maar goed, ik denk dat het uiteindelijk een routine wordt en je het niet meer zo erg vind.
    Sterkte ermee!


    Yeah, it does :') en ik moet oppassen dat ik niet dezelfde kant als me tante op ga >< die moet alleen in de ochtend al 9 pillen innemen, tussen de middag dan nog 3 geloof ik en in de avond ook 4 ofzo :')

    Thank you c: en ja, ik weet het ook wel, maar het is toch iets wat ik liever achterwege laat :Y) maar ja, het had erger kunnen zijn!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Yeah, it does :') en ik moet oppassen dat ik niet dezelfde kant als me tante op ga >< die moet alleen in de ochtend al 9 pillen innemen, tussen de middag dan nog 3 geloof ik en in de avond ook 4 ofzo :')

    Thank you c: en ja, ik weet het ook wel, maar het is toch iets wat ik liever achterwege laat :Y) maar ja, het had erger kunnen zijn!

    Laten we dat maar hopen ja.

    And you will survive. Het had inderdaad erger gekund :Y)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 20:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hooly shit. Ik heb echt zo'n vies smaakje in mijn keel. Go away! D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil JOU. Ik kan niet stoppen met aan je te denken. :c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hoe goed kan een liedje zijn. O, mijn God. Heerlijk gewoon.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Argh. Ik word helemaal gek van jou.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Barnabas schreef:
    Ik wil JOU. Ik kan niet stoppen met aan je te denken. :c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jij bent gewoon te leuk. Why the fuck zit je momenteel in Zweden en niet hier? ;_;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik mis je. Je bent online, maar ik je antwoord niet.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    I wanna beat you like a pinata. Just shut the fuck uuúp.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gewoon je best doen heeft schijnbaar dus ook geen zin. ):


    26 - 02 - '16

    Never


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cyborg schreef:
    Gewoon je best doen heeft schijnbaar dus ook geen zin. ):

    Nou, ik deed mijn best en had echt niet verwacht dat ik het word.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Beter kom je morgen wel hier. Ik mis je!


    -