• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zit nu op 10 ofzo, maar bij mij gaat het alweer beter. Heb net rijles gehad en in het begin ging het best kut, omdat de laatste keer alweer een tijd terug is (vergeten afspraak te maken), maar daarna ging het perfect en kon ik mezelf rustig krijgen en houden. Ik ben trots op mezelf ;p

    Goed zo. :Y)

    Baelfire schreef:
    (...)

    Ik heb nou 35 lessen gehad en jammergenoeg heb ik daar nog steeds last van.


    Da's inderdaad jammer.. We moeten ook niet zo twijfelen in het verkeer!
    Maar goed, je komt er wel. Iedereen komt er uiteindelijk. (:

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 12:35 ]


    You are beautiful, you are love.

    Jammie, ik heb de lekkerste salade gemaakt die iemand kan eten.


    Your make-up is terrible

    yuh. Zon, een goed, dik boek en vitamin water. Ik hou van Nederland op dit moment :'D

    Cyborg schreef:
    It' ain't easy growing up in World War 3..

    Dat liedje is zo mooi van haar, doet me denken aan mijn familie.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dat liedje is zo mooi van haar, doet me denken aan mijn familie.


    Yep en aan mijn situatie thuis at the moment. Het is niet dat mijn ouders scheiden, zoals in het liedje, maar voor mij voelt de hele situatie als een soort derde wereldoorlog. Elk moment lijken de bommen te barsten overal en ik hoop dan ook dat ik snel op mezelf kan.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 13:46 ]


    26 - 02 - '16

    Wat is er aan de hand met mijjjjjj. Ik krijg telkens last van mijn buik als ik wat gegeten of gedronken heb ._. Not cool.


    -

    Cyborg schreef:
    (...)

    Yep en aan mijn situatie thuis at the moment. Het is niet dat mijn ouders scheiden, zoals in het liedje, maar voor mij voelt de hele situatie als een soort derde wereldoorlog. Elk moment lijken de bommen te barsten overal en ik hoop dan ook dat ik snel op mezelf kan.

    Ja ik snap je wel. Maar je mocht toch begeleid op jezelf wonen?


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja ik snap je wel. Maar je mocht toch begeleid op jezelf wonen?


    Dat moet nog overlegt worden met de psycholoog en als het van haar niet mag vraag ik het alsnog aan op mijn 18e.


    26 - 02 - '16

    En toen was er zon, en moet ik werken, ugh.


    'Darling, just hold on'

    Ik ben trotst op mezelf :Y) Ben lekker vanuit Enschede naar Gronau gefietst en weer terug. Ik heb toch meer beenspieren dan ik dacht :'D

    EDIT: Het is leuk naar mensen te kijken die uit een coffeeshop komen. Sommigen lopen echt alsof ze zich doodschamen.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 14:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vannacht gedroomd dat Tom Hiddleston mijn leraar was. Ik probeerde hem steeds te verleiden. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    God, wat zit er een leuke jongen bij mij op het huiswerkinstituut. Laat hem als-je-blieft geen examenleerling zijn. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik mag mijn moeder zo erg, hé, dat mens heeft humor. :'D En daarbij is ze, soort van, mijn beste vriendin en dat is ontzettend fijn als ze ook je ma is. :'D

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 18:51 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Verdomde nieuwsgierigheid!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wel honger, maar geen trek.

    Fijn.


    "I shut my eyes in order to see.'