• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Scandal schreef:
    Slaapwel poezemoes. =(


    ??


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    ??

    Mijn oudste poes (ooit) is vannacht gestorven. =(
    15 jaartjes oud.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Rijles... Argh, ik wil het al zo graag goed kunnen. Maar wat doe ik? Net als het lekker gaat geef ik iemand geen voorrang en paniek en twijfel volgt, waardoor ik meer kleine foutjes maak.


    You are beautiful, you are love.

    Scandal schreef:
    (...)
    Mijn oudste poes (ooit) is vannacht gestorven. =(
    15 jaartjes oud.


    Ohh, ik voel met je mee. ): Sterkte.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Rijles... Argh, ik wil het al zo graag goed kunnen. Maar wat doe ik? Net als het lekker gaat geef ik iemand geen voorrang en paniek en twijfel volgt, waardoor ik meer kleine foutjes maak.

    Ik ken het. Heb ik ook telkens. Ik probeer dan wel weer rustig te worden, maar dat lukt dan niet meer en dan verneuk ik de rest van de les T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scandal schreef:
    (...)
    Mijn oudste poes (ooit) is vannacht gestorven. =(
    15 jaartjes oud.


    Aww, wat vreselijk ):
    Ze is wel heel oud geworden..


    26 - 02 - '16

    Scandal schreef:
    (...)
    Mijn oudste poes (ooit) is vannacht gestorven. =(
    15 jaartjes oud.

    Dat is echt kut. Hopelijk is ze vredig gestorven.
    Sterkte!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik ken het. Heb ik ook telkens. Ik probeer dan wel weer rustig te worden, maar dat lukt dan niet meer en dan verneuk ik de rest van de les T_T

    Rustig worden is dan indd bijna onmogelijk, hate that. Maar ik heb nu bijna 20 lessen gehad en ik hoop dat ik (veel) beter ben wanneer ik de 30 lessen bereik.


    You are beautiful, you are love.

    Scandal schreef:
    (...)
    Mijn oudste poes (ooit) is vannacht gestorven. =(
    15 jaartjes oud.


    Gossie, gecondoleerd... Heel veel sterkte ermee!


    Your make-up is terrible

    Wel ja, want de stagiaire heeft toch niets beters te doen...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Scandal schreef:
    (...)
    Mijn oudste poes (ooit) is vannacht gestorven. =(
    15 jaartjes oud.


    Wat naar! Wel een hele mooie leeftijd, maar dat helpt nu niet echt.
    *Cyberhug*


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nog 4 uur te gaan.


    'Darling, just hold on'

    Folklore schreef:
    (...)
    Rustig worden is dan indd bijna onmogelijk, hate that. Maar ik heb nu bijna 20 lessen gehad en ik hoop dat ik (veel) beter ben wanneer ik de 30 lessen bereik.

    Ik zit nu op 10 ofzo, maar bij mij gaat het alweer beter. Heb net rijles gehad en in het begin ging het best kut, omdat de laatste keer alweer een tijd terug is (vergeten afspraak te maken), maar daarna ging het perfect en kon ik mezelf rustig krijgen en houden. Ik ben trots op mezelf ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    It' ain't easy growing up in World War 3..


    26 - 02 - '16

    Folklore schreef:
    (...)
    Rustig worden is dan indd bijna onmogelijk, hate that. Maar ik heb nu bijna 20 lessen gehad en ik hoop dat ik (veel) beter ben wanneer ik de 30 lessen bereik.


    Ik heb nou 35 lessen gehad en jammergenoeg heb ik daar nog steeds last van.


    Travel far enough, you'll meet yourself