• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik drink echt nooit meer(cat)
    Zo misselijk dat ik me voel...Buuh.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil niet naar de kerk. Ik haat dat gebouw. ):


    26 - 02 - '16

    Cas schreef:
    Zorg eerst maar eens dat je zelf je perfect gedraagt voordat je klaagt over anderen.


    Is dat tegen mij?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    *Sigh* ):


    26 - 02 - '16

    ik heb een reep chocolade op mn kamer liggen, maar ik probeer me in te houden want ik heb net al een halve zak drop leeggegeten. en dat terwijl ik een uur geleden nog een bord lasagne op heb. eigenlijk heb ik niet eens trek, maar die reep chocola ziet er zoooooo lekker uit.. _O_ ik ben echt een vreetzak.............................. :P


    Just laugh. You never know who's falling in love with your smile :)

    ik wilde naar de kerk gaan, maar er was geen dienst..... nu verveel ik me


    Just laugh. You never know who's falling in love with your smile :)

    ik haat je. elke keer doe je het weer. Doe niet of je niet weet, wat je me allemaal aandoet. Lach niet meer naar me. Knuffel me niet meer. Sms me niet meer. Kijk gewoon niet meer naar me en vraag al hellemaal niet hoe het met me gaat, want je luistert toch niet naar me.
    En je hebt al vaak genoeg bewezen dat je dat kan. Want de keren dat ik er om vroeg en het nodig had was je er niet.
    Ik ben klaar met je en ik laat me niet meer gebruiken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ga zeer binnenkort neerslaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    KAN JE ECHT NIET GEWOON EVENTJES DE MOEITE DOEN OM MEE TE WERKEN MET WAT WE AL TIENDUIZEND KEER HEBBEN GEZEGD?

    Ugh. Serieus, dit is gewoon het meest chaotische groepswerk ooit. -.-


    help

    Not nice enough
    Not pretty enough
    Not thin enough
    Not talented enough
    Not stable enough
    Not calm enough
    Just not enough

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 19:52 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Morgen wordt een ramp.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mensen kunnen me ook nooit met rust laten hè. Ik denk dat ik voortaan in het weekend gewoon onbereikbaar ben voor school dingen. Besteed mijn hele weekend eraan en gaan ze nu lopen zeuren over of ik morgen met hen mee kom werken aan een opdracht, dude dat kan je morgen op school ook vragen ja.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Morgen wordt geweldig. *kuchkuch*


    •*• Lululu •*•

    Máááám, had mij die ketting laten kopen. Godverdomme, ik wil al ZO lang zo'n soort ketting en €14,95 is veel geld als je €25 zakgeld per maand hebt MAAR IK KOM EENS IN DE ZOVEEL TIJD IN AMSTERDAM EN DAN IS DIE KETTING WEER WEG BIJ DE HERMITAGE ALS IK ER WEER BEN. NOU BEDANKT, SUKKEL. Verder hou ik wel van je, hoor.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 20:18 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Shit. It's Sunday.


    help