• De nieuwe moderators zijn bekend! Het zijn er 6 geworden.

    DarkSavior
    Frodo
    madeupyou
    Nadal
    Macavity
    Tyrion

    Gefeliciteerd en welkom in ons team ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    imlove schreef:
    Gefeliciteerd allemaal! *O*
    Ik geloof erin dat jullie het werk goed zullen doen!

    Mijn best zal ik zeker doen.

    En dankjewel allemaal!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Proficiat!


    The pen is the tongue of the mind

    Unvernunft schreef:
    Heb dan eens het lef om namen te noemen. Dan kunnen wij het ook eens gaan verbeteren.

    Okeuhj.
    Persoonlijk heb ik weinig te zeiken omdat er weinig gebeurt dat me opvalt, behalve dat ik vind dat jij en - gaat de hele modlijst af XD - Sybillin soms te bot of stoicijns reageren. Maar daar zeg ik bij dat het bij de laatste wel door een gekleurde bril bekeken is, in de zin dat ik er persoonlijk een keer een woordje mee had (RPG shit) waar ik het oneens mee was dus in hoeverre ze dat serieus moet nemen is aan haar. Ik kan zo gauw geen voorbeeld noemen van wat voor soort reacties en ben te lui en moe om topics af te gaan in mensen hun history, maar ga bij jezelf na: is dit zo of is dit helemaal ongegrond? Vraag het desnoods aan anderen. Als zij zeggen: ach laat Hashirama toch mooi zeuren, ze heeft ongelijk ie dut 't helemaal prima! Dan hou ik m'n mond.
    En DarkSavior... I'm happy for the guy, just like I'm happy for the other newbies, maar hij laat zich soms te gauw kwaad maken. I know this omdat ik dat ook bij mezelf ken. Als iets me kan verdommen, dan kan het me goed verdommen ook. Bijvoorbeeld: stel dat er zich een situatie voordoet waarin een paar kutpubertjes hier het bloed onder de nagels vandaan halen en je een keer zegt: 'hou nu godverdomme je muil een keer dicht of je krijgt een ban' word jij als mod zijnde een onprofessionele houding verweten. Ook al zou je dan helemaal gelijk hebben en moeten die kutpubertjes hun muil houden :D. Om even een voorbeeld te noemen. Aangezien hij pas aangenomen is kan ik niet oordelen hoe goed of slecht hij zijn werk doet, maar wel een paar mogelijke valkuilen uitwijzen.

    Van een paar andere mods - bijv. Everdeen, Hemmings - wist ik niet eens dat ze mod waren. Dat wil niet meteen zeggen dat ze niks doen. Ik weet dat veel werk achter de schermen gebeurt en dat dit ook naar mijn mening veel te maken heeft dat het redelijk rustig is op het forum. Mods komen vaak pas echt in de spotlight wanneer er een mooie rel of haterage ontstaat. Come on guys, we need a good riot! Hurrhurrr. Nee maar hoe mensen optreden (of niet) tijdens zulke gebeurtenissen staat me dan vaak beter bij.

    Ik wil niet tegen mensen zeggen hoe mensen zich naar anderen toe moeten gedragen, dat mag iedereen naar mijn mening lekker zelf weten, but yeah this is what has crossed my mind XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Okeuhj.
    Persoonlijk heb ik weinig te zeiken omdat er weinig gebeurt dat me opvalt, behalve dat ik vind dat jij en - gaat de hele modlijst af XD - Sybillin soms te bot of stoicijns reageren. Maar daar zeg ik bij dat het bij de laatste wel door een gekleurde bril bekeken is, in de zin dat ik er persoonlijk een keer een woordje mee had (RPG shit) waar ik het oneens mee was dus in hoeverre ze dat serieus moet nemen is aan haar. Ik kan zo gauw geen voorbeeld noemen van wat voor soort reacties en ben te lui en moe om topics af te gaan in mensen hun history, maar ga bij jezelf na: is dit zo of is dit helemaal ongegrond? Vraag het desnoods aan anderen. Als zij zeggen: ach laat Hashirama toch mooi zeuren, ze heeft ongelijk ie dut 't helemaal prima! Dan hou ik m'n mond.
    En DarkSavior... I'm happy for the guy, just like I'm happy for the other newbies, maar hij laat zich soms te gauw kwaad maken. I know this omdat ik dat ook bij mezelf ken. Als iets me kan verdommen, dan kan het me goed verdommen ook. Bijvoorbeeld: stel dat er zich een situatie voordoet waarin een paar kutpubertjes hier het bloed onder de nagels vandaan halen en je een keer zegt: 'hou nu godverdomme je muil een keer dicht of je krijgt een ban' word jij als mod zijnde een onprofessionele houding verweten. Ook al zou je dan helemaal gelijk hebben en moeten die kutpubertjes hun muil houden :D. Om even een voorbeeld te noemen. Aangezien hij pas aangenomen is kan ik niet oordelen hoe goed of slecht hij zijn werk doet, maar wel een paar mogelijke valkuilen uitwijzen.

    Van een paar andere mods - bijv. Everdeen, Hemmings - wist ik niet eens dat ze mod waren. Dat wil niet meteen zeggen dat ze niks doen. Ik weet dat veel werk achter de schermen gebeurt en dat dit ook naar mijn mening veel te maken heeft dat het redelijk rustig is op het forum. Mods komen vaak pas echt in de spotlight wanneer er een mooie rel of haterage ontstaat. Come on guys, we need a good riot! Hurrhurrr. Nee maar hoe mensen optreden (of niet) tijdens zulke gebeurtenissen staat me dan vaak beter bij.

    Ik wil niet tegen mensen zeggen hoe mensen zich naar anderen toe moeten gedragen, dat mag iedereen naar mijn mening lekker zelf weten, but yeah this is what has crossed my mind XD.


    Ik denk dat ik spreek voor alle (nieuwe) mods, dat we heel goed doorhebben wat voor functie we hebben. We weten dat we een voorbeeldfunctie hebben, en dat we op moeten passen met hoe we dingen moeten formuleren.


    Miep

    Als ik iemand had willen beledigen had ik dat nu al een paar keer kunnen doen. Ik hou me in en probeer echt een voorbeeld te zijn :Y)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 21:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Als ik iemand had willen beledigen had ik dat nu al een paar keer kunnen doen. Ik hou me in en probeer echt een voorbeeld te zijn :Y)
    We moeten wel eerlijk zijn. je beledigd mensen vaak. Maar ik denk dat hij zich nu al een échte mod gaat gedragen door deze functie.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)We moeten wel eerlijk zijn. je beledigd mensen vaak. Maar ik denk dat hij zich nu al een échte mod gaat gedragen door deze functie.

    Dat geef ik ook meteen toe. Maar sommige mensen zijn nu eenmaal té dom voor woorden, daar kan ik toch niks aan doen D: Maar goed, nu ben ik een Mod en zo zal ik me ook gedragen.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 22:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat geef ik ook meteen toe. Maar sommige mensen zijn nu eenmaal té dom voor woorden, daar kan ik toch niks aan doen D: Maar goed, nu ben ik een Mod en zo zal ik me ook gedragen.
    Zo moet je je gedragen op Quizlet inderdaad, maar je mag natuurlijk wel gewoon nog lekker roddelen en mensen dom vinden buiten Quizlet om :Y)


    Life is hard and then we die

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat geef ik ook meteen toe. Maar sommige mensen zijn nu eenmaal té dom voor woorden, daar kan ik toch niks aan doen D: Maar goed, nu ben ik een Mod en zo zal ik me ook gedragen.


    Mee eens, dat sommigen dat zijn en ik vind het ook zeker niet erg om mijn mening te geven, maar dat is dan iets waar ik me mee inhoud om de lieve orde te bewaren (:

    En soms dan denk ik: Mitch, hoe je smoel dicht, maar ik denk wel dat het een goed punt is dat je mod bent geworden, aangezien je wel een persoon bent die altijd meldt. Dus dat hoef je in ieder geval niet meer te doen :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Gefeliciteerd allemaal & succes! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat geef ik ook meteen toe. Maar sommige mensen zijn nu eenmaal té dom voor woorden, daar kan ik toch niks aan doen D: Maar goed, nu ben ik een Mod en zo zal ik me ook gedragen.

    Tot nu toe vind ik dat je 't wel goed doet :Y) Nooit gedacht dat ik zoiets zou zeggen, haha, want ik twijfelde nogal ^^ Keep up the good work.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gefeliciteerd! *O*


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    xPOMPOMS schreef:
    Gefeliciteeeeeerd ;D!


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Gefeliciteerd! (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nice! Congratulations!