• De nieuwe moderators zijn bekend! Het zijn er 6 geworden.

    DarkSavior
    Frodo
    madeupyou
    Nadal
    Macavity
    Tyrion

    Gefeliciteerd en welkom in ons team ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Kunnen we ontopic blijven a.u.b.?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 23:54 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 mei 2013 - 23:54 ]


    Miep

    Macavity schreef:
    Kunnen we ontopic blijven?
    (Y)


    Life is hard and then we die

    Okammy schreef:
    (...)

    Ahhh, dus omdat Andrea een meisje is moet ze op haar plaats blijven en mag ze niks tegen je zeggen?

    Sexist!


    Nee, niet vanwege dat ze een meisje is en natuurlijk mag je wel iets tegen me zeggen,
    maar je moet mij dan niet verwijten dat ik iets terugzeg. Dus niet bepaald seksistisch.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)(Y)


    Hahaha, ik vergat de a.u.b. Maargoed...


    Miep

    Escritura schreef:
    (...)

    For the right to use sarcasm, you should atleast be able to receive it.

    congratulations to the new moderators. Veel success met de nieuwe job. Hopelijk doen jullie het allemaal goed. I hope the old moderators will train you very well. :3


    Als je goed leest dan heb ik nooit gezegd dat ik niet in staat ben het te ontvangen alleen dat ik het niet ontvang.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa, natuurlijk ben ik van het sarcasme, Maar ik vind wel dat mensen hun plaats moeten kennen.
    Ik deel alleen uit en ben niet van het incasseergedeelte.



    -I know ik ben stout en ben nog offtopic gegaan(no_chears)-


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had die nieuwe mods niet eens gezien omdat al mijn linkjes rood zijn :W Gefeliciteerd in ieder geval.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Destined schreef:
    (...)

    Als je goed leest dan heb ik nooit gezegd dat ik niet in staat ben het te ontvangen alleen dat ik het niet ontvang.


    Whatever helps you sleep at night.

    En het maakt de job van de nieuwe mods wat gemakkelijker als je hun niet-off-topic-gaan-waarschuwing niet negeert.

    Again, gefeliciteerd nieuwe moderators, Lizz zal nu stil zijn. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Grappig dat mensen zich zo verliezen in het machtsspelletje. Daarbij heb ik het niet over de nieuwe mods, die zijn nog onschuldig. (;
    Welterusten lieverds, ik hou maar op met kibbelen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Escritura schreef:
    (...)

    Whatever helps you sleep at night.

    En het maakt de job van de nieuwe mods wat gemakkelijker als je hun niet-off-topic-gaan-waarschuwing niet negeert.

    Again, gefeliciteerd nieuwe moderators, Lizz zal nu stil zijn. :Y)


    Ja, maar mod is een moeilijke baan en wat zouden ze toch zijn zonder iemand die het voor ze moeilijk maakt. Kijk, als mensen hun werk makkelijker zouden maken dan zouden er minder mods nodig zijn en worden ze ontslagen. Dus in die logica zorg ik er eigenlijk voor dat ze hun baan houden. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Mag ik niet gewoon de beul worden en een zwarte naam krijgen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jep, we get it now ;) En nu gaan we echt ontopic, hè jongens :)? We don't want no waarschuwingen. :)


    Life is hard and then we die

    Gefeliciteerd! (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    PUKKELxDING schreef:
    Jep, we get it now ;) En nu gaan we echt ontopic, hè jongens :)? We don't want no waarschuwingen. :)
    We don't want no waasrschuwingen? x'D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oh, ik wist niet eens dat er weer nieuwe Moderators gekozen moesten worden, lol. Dat is dus echt volkomen aan mij voorbij gegaan. In ieder geval gefeliciteerd aan de personen die het zijn geworden.


    Chaos is a ladder.