• De nieuwe moderators zijn bekend! Het zijn er 6 geworden.

    DarkSavior
    Frodo
    madeupyou
    Nadal
    Macavity
    Tyrion

    Gefeliciteerd en welkom in ons team ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeli!
    Met al die verliezen bij de bèta's zou je haast verwachten dat er meteen een nieuwe bètaverkiezing achteraanvliegt x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Licet schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd zie ik madeupyou bijna nooit meer op het forum. Maar ik denk dat het merendeel de nieuwe mods persoonlijk niet mogen dan dat ze ongeschikt zouden zijn als in hun 'nieuwe functie'.

    Dat was misschien om persoonlijke redenen? We letten op algemene activiteit, niet die van de afgelopen maand.


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Dat was misschien om persoonlijke redenen? We letten op algemene activiteit, niet die van de afgelopen maand.


    Hoewel recentelijke activiteit ook erg belangrijk kan zijn :X Ik zou op beide letten


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Mysteria schreef:
    Gefeli!
    Met al die verliezen bij de bèta's zou je haast verwachten dat er meteen een nieuwe bètaverkiezing achteraanvliegt x'D

    Dat is ook ons doel: het bèta-team leegzuigen.


    I am an idiot, I move.

    Mysteria schreef:
    Gefeli!
    Met al die verliezen bij de bèta's zou je haast verwachten dat er meteen een nieuwe bètaverkiezing achteraanvliegt x'D


    Zijn er veel bèta's weg? :0 Tjonge, er zijn nog niet zo lang nieuwe! :'O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als je er maar op vertrouwt dat ik kom hardlopen op donderdag. (cat)


    Natuurlijk. 8D


    Your make-up is terrible

    Destined schreef:
    (...)

    Hoewel recentelijke activiteit ook erg belangrijk kan zijn :X Ik zou op beide letten

    Daar was ik zelf nooit opgekomen.


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Daar was ik zelf nooit opgekomen.


    Gewoon een suggestie, je hoeft niet gelijk sarcastisch te worden.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Zijn er veel bèta's weg? :0 Tjonge, er zijn nog niet zo lang nieuwe! :'O

    'Maar' twee, maar ik weet niet of dit aantal net genoeg was...?
    Whoops, mijn hoofd staat niet aan. Het is er maar eentje :Y)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 22:33 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Unvernunft schreef:
    (...)
    We kunnen je ook weer ontmodden hoor, geen probleem ;p

    Nee dankje. Dat mogen jullie wel doen als ik mijn werk niet goed doe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Destined schreef:
    (...)

    Gewoon een suggestie, je hoeft niet gelijk sarcastisch te worden.


    Sarcasme is zo'n sterk wapen!


    i put the fun in funeral

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Daar was ik zelf nooit opgekomen.


    Je bent altijd zo heerlijk diplomatiek. Je bent een ware zegen voor PR.

    Gefeliciteerd nieuwe mods :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Dat was misschien om persoonlijke redenen? We letten op algemene activiteit, niet die van de afgelopen maand.


    Afgelopen maand? Van augustus 2011 tot nu heeft ze 30 keer iets gepost. Niet dat ze zich hiervoor moet verantwoorden, maar ik dacht dat het noodzakelijk was dat iemand tijd op het forum doorbracht om mod te worden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd zie ik madeupyou bijna nooit meer op het forum. Maar ik denk dat het merendeel de nieuwe mods persoonlijk niet mogen dan dat ze ongeschikt zouden zijn als in hun 'nieuwe functie'.

    Dat ik niets op het forum zeg is iets anders dan niet aanwezig zijn :) Ik ben elke dag aanwezig op het forum. =)
    En ja, ik zal in het begin wel minder aanwezig geweest zijn, er valt ook een hele hoop te regelen als je op buitenlandse stage gaat en de afgelopen weekends heb ik er ook van geprofiteerd en ben ik naar verschillende steden geweest en heb ik heel wat bezoek over de vloer gehad. Ik ga ook niet tegen mijn bezoek zeggen van "hey, doe maar, ik ga wel even op een forum zitten".
    En als ik op vakantie ben (ik ben de afgelopen weken naar Tallinn, Stockholm en de Aland eilanden geweest, zit ik ook liever niet op een site maar geniet ik van het uitzicht =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mysteria schreef:
    (...)
    'Maar' twee, maar ik weet niet of dit aantal net genoeg was...?


    Dat zijn er inderdaad gelijk veel. Maar zijn er tussen de laatste Bè-verkiezingen en deze M-verkiezingen plus deze twee veel Bèta's gestopt eigenlijk?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife