• De nieuwe moderators zijn bekend! Het zijn er 6 geworden.

    DarkSavior
    Frodo
    madeupyou
    Nadal
    Macavity
    Tyrion

    Gefeliciteerd en welkom in ons team ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vinter schreef:
    (...)

    Sarcasme is zo'n sterk wapen!


    Sterker dan je zou denken, maar ja, zolang ze niet cynisch worden, ben ik nog tevreden.
    Maar ze moeten wel oppassen met sarcasme! Use it wisely


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Dat is ook ons doel: het bèta-team leegzuigen.


    Mij krijgen jullie niet. Ik ben en blijf paars. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Okammy schreef:
    (...)

    Je bent altijd zo heerlijk diplomatiek. Je bent een ware zegen voor PR.

    Gefeliciteerd nieuwe mods :Y)

    Ik weet het. Ik ben de slechtste mod ooit en zou beter kunnen opstappen. Ik blijf alleen om iedereen te ergeren :Y).

    @ Destined: sorry, het kwam er iets gemener uit dan ik bedoelde.


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Ik weet het. Ik ben de slechtste mod ooit en zou beter kunnen opstappen. Ik blijf alleen om iedereen te ergeren :Y).

    @ Destined: sorry, het kwam er iets gemener uit dan ik bedoelde.


    Maakt niet uit, joh, ik ben meer gewend, zoals je waarschijnlijk wel weet.
    Want volgens mij ben jij altijd een van die mensen die altijd roept On-topic! wanneer ik net goed in de discussie kom.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Ik weet het. Ik ben de slechtste mod ooit en zou beter kunnen opstappen. Ik blijf alleen om iedereen te ergeren :Y).

    @ Destined: sorry, het kwam er iets gemener uit dan ik bedoelde.


    Pff, door recente gebeurtenissen ben ik je bijna de beste mod ever gaan vinden :Y) Maar het zou nog steeds fijner zijn als je wat vriendelijker doet ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Square schreef:
    (...)

    Mij krijgen jullie niet. Ik ben en blijf paars. (cat)


    Niet gek, rood en geel is een slechte combinatie :Y)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 22:41 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Iedereen gefeliciteerd en hopelijk gaan jullie een leuke tijd als mod zijnde tegemoet :Y)

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Dat zijn er inderdaad gelijk veel. Maar zijn er tussen de laatste Bè-verkiezingen en deze M-verkiezingen plus deze twee veel Bèta's gestopt eigenlijk?


    Twee? Er is maar één bèta verkozen tot mod dit keer, alleen Frodo.
    Er zijn wel wat bèta's gestopt, ja, maar niet gek veel. We zijn nu nog met negen, wat wel gaat, maar al aan de lage kant is. Dunno, maar ik gok dat er een redelijke kans is dat de volgende verkiezing voor bèta's zal zijn, zeker nu er net nieuwe bemiddelaars en mods zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Okammy schreef:
    (...)

    Pff, door recente gebeurtenissen ben ik je bijna de beste mod ever gaan vinden :Y) Maar het zou nog steeds fijner zijn als je wat vriendelijker doet ^^

    Thanks xd.
    Ik probeer er echt aan te werken. Alleen soms gaat het nogal, mis.
    Maar goed.

    Om ontopic te reageren: succes nieuwe mods!


    I am an idiot, I move.

    Square schreef:
    (...)

    Mij krijgen jullie niet. Ik ben en blijf paars. (cat)

    Dat is toch iets goeds? (:
    We hebben ook paarse mensjes nodig hier op Quizlet en trouwens, ik vind dat paars je wel staat.:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gefeliciteerd! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Leviosae schreef:
    (...)

    Niet gek, rood en geel is een slechte combinatie :Y)


    Hmm, paars en geel gaat veel beter samen. Ik ben zelfs een bloemetje. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Hmm, paars en geel gaat veel beter samen. Ik ben zelfs een bloemetje. (bloos)


    Oehh violen xd, yeah I agree ^^paars en geel is beter :'D


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Gefeliciteerd, guys!


    Bad decisions make good stories.

    Square schreef:
    (...)

    Twee? Er is maar één bèta verkozen tot mod dit keer, alleen Frodo.
    Er zijn wel wat bèta's gestopt, ja, maar niet gek veel. We zijn nu nog met negen, wat wel gaat, maar al aan de lage kant is. Dunno, maar ik gok dat er een redelijke kans is dat de volgende verkiezing voor bèta's zal zijn, zeker nu er net nieuwe bemiddelaars en mods zijn.


    Oh, ik dacht dat Sofie dat zei, sorry. :'D Tja, ik zit nu ruim een jaar op Q als geregistreerd lid - ik ben daarvan 6-8 maanden ongeveer online geweest - dus ik heb te weinig ervaring om dat zo te zeggen, dus ik neem maar van je aan dat 9 aan de lage kant is. :'D Ik weet wel dat ik mij ga inschrijven voor Bèta. :'D Though. Ish.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife